Nederland gaat naar de haaien

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Luco

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Luco » 03 apr 2014, 09:58

Whaha en die zus maar roeptoeteren dat het zon lieve jongen was en dit nooit uit zichzelf zou doen.

Nee hij zat bij de reclassering omdat die begaan was met het Nederlandse strafrecht, en natuurlijk om jongeren te helpen die een keer over de scheef waren gegaan, en dat begeleid wonen was om levenservaring op te doen :lollerdelol: :lollerdelol: :lollerdelol: :lollerdelol:

Nogmaals, opgeruimd staat netjes.

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 03 apr 2014, 10:14

Je hebt de onderkant van de samenleving, maar ook de 'bo(e)venkant'
http://www.nu.nl/binnenland/3742525/ber ... macht.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Robin

Bericht door Robin » 03 apr 2014, 10:19

Italië, het land van de Romeinen, Toscane, de Renaissance, Marco Polo, Da Vinci, Columbus, Maserati, Alfa, Iso, Lamborghini, Panerai, de mooiste tv presentatrices en natuurlijk Ferrari.
En deze kan ook bij 't rijtje 'leuke dingen uit Italië' :)

http://www.thelocal.it/20140402/italy-t ... -back-home" onclick="window.open(this.href);return false;

Luco

Bericht door Luco » 03 apr 2014, 10:58

Het kan dus wel, maar ja met Samson als knuffelhomo en Rutte zonder ruggegraat gaat het niet gebeuren.

Luco

Bericht door Luco » 03 apr 2014, 11:17

Afbeelding

ik ben een beetje verward , 2 mannen plegen een gewapende ... ik benadruk gewapende overval op een juwelier ........nu blijkt de juwelier een wapenvergunning en een wapen te hebben ......die word dus bedreigd door 2 man met een wapen ..... met de intentie om te schieten voor geld .....de juwelier wint ..... dus gaan er allerlei mensen ineens zielig doen omdat er 2 overvallers die de intensie hadden om te schieten om maar geld te krijgen , nou eens de pech te hebben gehad , dat ze een keer weerstand kregen ??????????.dan gaan er ineens allerlei DEBIELEN protesteren........ ben je wel goed bij je HERSES om zo te denken !!!!!!!!een leven nemen is naar mijn mening het ergste wat je kan overkomen , maar als je met een pistool in je hand iemand gaat overvallen ?wat verwacht je nou , en weet je wat ik nog het ergste vind , is dat er gelijk uit de hoek van de overvallers commentaar komt ...... he Leipo.s jullie vrienden waren criminelen die met een wapen mensen overvallen ..... denk is na HERSES , hoe haal je het in je hoofd om om gerechtigheid te vragen , ...................... dan kom ik dus een foto tegen op fb , dat er dus mensen zijn van nederlandse afkomst , die dus een rood pvda shirtje aantrekken met daarop de teksts ...ik ben marrokaan?????????? WTF ...........dus we maken tegenwoordig van een overval met helaas dodelijke afloop , gelijk weer een rassen issue ? ...... lieve mensen waar gaan we heen , criminelen ( ongeacht hun afkomst ) verdienen straf , ja .... niet zoals deze zaak is gelopen , maar gewoon de bak in ............. maar het moraal in dit verhaal , HOE haal je het in je hoofd om na deze tragische overval als NEDERLANDER met een pvda shirt te gaan lopen met ik ben een marrokaan erop ???????????????????????? Nederland , mijn vaderland , je maakt mij door deze mensen heeeeel verward .....................

Peric

Bericht door Peric » 03 apr 2014, 11:24

Wat wel een stunt had geweest als die stoet langs juweliers loopt dat die heel gauw de deur op slot gooien.. :P

Robin

Bericht door Robin » 03 apr 2014, 11:29

ik wil 'n shirt met : Ik ben 'n Austrian. No worries mate:)

Vrij naar Dumb & Dumber.

Robin

Bericht door Robin » 03 apr 2014, 11:36

Downforce Hans moet 'n shirt aantrekken met: Ik heb 'n Amerikaan.

Elmar ook trouwens.

:tooth:

Jammer trouwens dat de doelgroep ellendelingen niet uit dat land van Djenghis Khan, net boven China (hoofdstad Ulan Bator) komen.

Had ik die shirts wel eens willen zien.

Snipe

Bericht door Snipe » 03 apr 2014, 11:48

Luco schreef:
Afbeelding

ik ben een beetje verward , 2 mannen plegen een gewapende ... ik benadruk gewapende overval op een juwelier ........nu blijkt de juwelier een wapenvergunning en een wapen te hebben ......die word dus bedreigd door 2 man met een wapen ..... met de intentie om te schieten voor geld .....de juwelier wint ..... dus gaan er allerlei mensen ineens zielig doen omdat er 2 overvallers die de intensie hadden om te schieten om maar geld te krijgen , nou eens de pech te hebben gehad , dat ze een keer weerstand kregen ??????????.dan gaan er ineens allerlei DEBIELEN protesteren........ ben je wel goed bij je HERSES om zo te denken !!!!!!!!een leven nemen is naar mijn mening het ergste wat je kan overkomen , maar als je met een pistool in je hand iemand gaat overvallen ?wat verwacht je nou , en weet je wat ik nog het ergste vind , is dat er gelijk uit de hoek van de overvallers commentaar komt ...... he Leipo.s jullie vrienden waren criminelen die met een wapen mensen overvallen ..... denk is na HERSES , hoe haal je het in je hoofd om om gerechtigheid te vragen , ...................... dan kom ik dus een foto tegen op fb , dat er dus mensen zijn van nederlandse afkomst , die dus een rood pvda shirtje aantrekken met daarop de teksts ...ik ben marrokaan?????????? WTF ...........dus we maken tegenwoordig van een overval met helaas dodelijke afloop , gelijk weer een rassen issue ? ...... lieve mensen waar gaan we heen , criminelen ( ongeacht hun afkomst ) verdienen straf , ja .... niet zoals deze zaak is gelopen , maar gewoon de bak in ............. maar het moraal in dit verhaal , HOE haal je het in je hoofd om na deze tragische overval als NEDERLANDER met een pvda shirt te gaan lopen met ik ben een marrokaan erop ???????????????????????? Nederland , mijn vaderland , je maakt mij door deze mensen heeeeel verward .....................
Die tekst komt inderdaad van iemand die een beetje verward is.
- die mensen protesteerden niet na die overval, maar naar aanleiding van de uitspraken van Wilders
- het waren geen PvdA'ers, maar vrinden van Femke

http://www.dagelijksestandaard.nl/2014/ ... aan-shirts" onclick="window.open(this.href);return false;

Hielke

Bericht door Hielke » 03 apr 2014, 11:50

Die linksige knuffelaars liepen daar naar aanleiding van Wilders' "minder" uitspraak voor zover ik weet.

Met die steunbetuiging uit bekende hoek werden onze RIF vrienden gestimuleerd hun oude praktijken maar weer op te pakken. Nu zijn het onze RIP vrienden. Toch nog een goed eind.

Luco

Bericht door Luco » 03 apr 2014, 11:52

lol @Hielke

Gewoon allemaal terugsturen die criminele Marokkaantjes, als het in Italië kan, kan het hier ook.

Robin

Bericht door Robin » 03 apr 2014, 11:54

Dat maakt 't niet minder sneu , Perry.

Zo'n meid met 'Ik ben een Marokkaan', die intellectuele kliek van GL: Betekent dat dan dat zo'n meid onderhuids een man is dan. Want er moet staan 'Ik ben een Marokkaanse' Of moet zo'n meid 'n shirt dragen met: Ik ben 'n Kut Marokkaan?

LOL @ Hielke

Snipe

Bericht door Snipe » 03 apr 2014, 12:00

Robin schreef:Dat maakt 't niet minder sneu , Perry.
Dat vind ik ook. Maar nu zijn het gewoon sneue types die denken dat Wilders wakker ligt van GroenLinksers die met een t-shirtje door de straten van de stad paraderen, als ze het naar aanleiding van die overval hadden gedaan waren het natuurlijk waanzinnige gekken.

Robin

Bericht door Robin » 03 apr 2014, 12:06

Snipe schreef:
Robin schreef:Dat maakt 't niet minder sneu , Perry.
Dat vind ik ook. Maar nu zijn het gewoon sneue types die denken dat Wilders wakker ligt van GroenLinksers die met een t-shirtje door de straten van de stad paraderen, als ze het naar aanleiding van die overval hadden gedaan waren het natuurlijk waanzinnige gekken.
Ik zie ze d'r zó voor aan. Bedenk wel dat in 't algemeen de linkerkant wereldvreemd/wereldverbeterend, maar daardoor ook totaal zichelfoverschattend is. Terwijl ze 't totaalplaatje kwijt en 't spoor bijster zijn.

Zij zijn het die Wilders stemmers 'mongolen' en 'idioten' noemen. Hoe arrogant en zelfgenoegzaam ben je dan. Denk je dan de wijsheid in pacht te hebben? Vandaar mijn punt hierboven:)

Snipe

Bericht door Snipe » 03 apr 2014, 12:10

Ik vind wereldverbeteraars wel schattig vaak. Op voorwaarde dat het vrouwen tot een jaar of 25 zijn dan ;-)

Robin

Bericht door Robin » 03 apr 2014, 12:12

Snipe schreef:Ik vind wereldverbeteraars wel schattig vaak. Op voorwaarde dat het vrouwen tot een jaar of 25 zijn dan ;-)
FEMEN!

:kikker:

alt

Bericht door alt » 03 apr 2014, 12:16

Als kind zeiden wij altijd tegen een ander die vervelende dingen : "wat je zegt, ben je zelf".
Dit naar aanleiding van de groep onssoortmensen met rode T-shirts met Ich bin ein Marrokaner.

Robin

Bericht door Robin » 03 apr 2014, 12:19

Afbeelding

De grap was dat 'Ein Berliner' , Berliner bol betekent. Hij had moeten zeggen : Ich bin Berliner...

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 03 apr 2014, 13:46

Robin schreef:Downforce Hans moet 'n shirt aantrekken met: Ik heb 'n Amerikaan.

Elmar ook trouwens.

Jammer trouwens dat de doelgroep ellendelingen niet uit dat land van Djenghis Khan, net boven China (hoofdstad Ulan Bator) komen.

Mag ik dan meelopen met een 'Ik heb een Skoda' t-shirt :tooth:

Robin

Bericht door Robin » 03 apr 2014, 15:12

Bram schreef:
Robin schreef:Downforce Hans moet 'n shirt aantrekken met: Ik heb 'n Amerikaan.

Elmar ook trouwens.

Mag ik dan meelopen met een 'Ik heb een Skoda' t-shirt :tooth:
Dan doe ik mee met een 'Ik heb géén Skoda' t -shirt.

:beer:

GTRene

Bericht door GTRene » 03 apr 2014, 15:19

of zoiets :mrgreen:

Afbeelding

Robin

Bericht door Robin » 03 apr 2014, 15:27

^Zo'n exact zelfde shirt met dezelfde tekst heb ik eens in Frankrijk gekocht. Volgens mij was 't in Parijs...maar 't kan ook Roubaix zijn geweest...

Andre

Bericht door Andre » 03 apr 2014, 15:45

Luco schreef:
Afbeelding

Al die mensen zijn vandaag zeker vrij?

GTRene

Bericht door GTRene » 03 apr 2014, 15:56

las net dit...
Staat moet zwangere zzp-vrouwen compenseren
Wat zijn we toch gezegend met al die internationale verdragen waardoor we ons gebonden weten aan allerlei buitenlandse wetgeving zeg, en onze eigen wetten gewoon de afvalbak worden gegooid
http://www.dagelijksestandaard.nl/2014/ ... ompenseren" onclick="window.open(this.href);return false;
De Nederlandse staat moet vrouwelijke zzp'ers die tussen 2004 en 2008 zwanger waren, compenseren. Circa 20.000 vrouwelijke ondernemers die toen zwanger waren, hebben met terugwerkende kracht recht op een zwangerschapsverlofuitkering.
Wie dat bepaald heeft vraagt u? Ach, het comité dat gaat over de naleving van het VN-Vrouwenverdrag (Cedaw). Wij hebben onze eigen zeggenschap over dit soort zaken namelijk weggegeven aan een ander.

GTRene

Bericht door GTRene » 03 apr 2014, 16:00

ow, en dit, lang leve de Integratie en de geslaagde multi culti zaken. (vele uitzonderingen of course daar gelaten)
Amsterdam is jihadhoofdstad van Nederland
goh... :tooth:
Het Parool bericht dat het zo uit de hand loopt met de radicalising in drie grote Nederlandse steden dat 5.000 professionals worden ingezet om dat proces tegen te gaan. De steden in kwestie zijn Almere, Amsterdam en Den Haag. Vanaf heden is Amsterdam dus de jihadhoofdstad van ons land, en Den Haag onze Jihadhofstad.

Die 5.000 professionals moeten radicalisering herkennen en, waar nodig ingrijpen. Hun werkzaamheden zijn deel van de verscherping door de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en de AIVD van middelen en mensen tegen jihadgangers. Dat blijkt allemaal uit vertrouwelijke stukken die in handen zijn gekomen van journalisten. En u weet wat er dan gebeurt: hop, die hele handel wordt online gezet.
http://www.dagelijksestandaard.nl/2014/ ... -nederland" onclick="window.open(this.href);return false;

:duck: :forum:

Plaats reactie