Nederland gaat naar de haaien

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Bram » 01 apr 2014, 13:00

Robin schreef:What's next? Wilders betichten van racisme?

Mij betichten van Wilders aanhangen?

What goes around comes around.

:tooth:
Ik beticht Geertje van discriminatie, dat is al stukken minder erg volgens mij. Ik heb jou nooit een Wilders aanhanger genoemd. Wil je dat graag dan?

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 01 apr 2014, 13:00

RVV schreef:Kinderen gaan nu sinds 2006 naar school, we vragen altijd 1 (!) dag vakantieverlof aan voor de meivakantie. Want dan hebben we onze enige familievakantie in het jaar. Ivm onze eigen winkel kan het niet anders. (op andere momenten in het jaar). Van school hebben we altijd toestemming gekregen. Nu is het leerling ambtenaar het er totaal niet mee eens. Zelfs dreigen met boetes (!). School heeft voor dit jaar al toestemming gegeven en heeft ook begrip voor onze situatie. (alle lof). Maar het mag niet weer gebeuren.. aarghhhh en dan te bedenken dat onze kinderen nog nooit 1 dag ongeoorloofd afwezig zijn geweest van school. Oja wat ze doen die laatste dag voor de meivakantie? Sporten onder het mom van Koningsspelen.. Goeie zaak natuurlijk maar aan sport komen de kinderen echt helemaal niets tekort. Goed dat er regels zijn, maar enige vorm van flexibel zijn als het echt niet anders kan mag je in Nederland niet verwachten.
Hier ook gebeurd Rico. Heb ik die dag eerder vrij gegooid op 'Suikerfee...' euh Eerste Communie(wat ook daadwerkelijk zo was, maar 'n paar dagen later). Zit helemaal scheef inderdaad. Moedwillig liegen. Ze doen 't zelf. Ambtenarij...

Robin

Bericht door Robin » 01 apr 2014, 13:05

Bram schreef:

Ik beticht Geertje van discriminatie, dat is al stukken minder erg volgens mij. Ik heb jou nooit een Wilders aanhanger genoemd. Wil je dat graag dan?

Mij om 't even:)
Ik weet wie ik ben en heb zelf 'n buitenlandse vrouw.(Die trouwens zich goed kan vinden in Wilders' verhalen in 't algemeen...)

Het is 'n feit dat men niks hoort en ziet als men z'n kop in 't zand gestoken heeft.
:P

Waarom staat 'n Marcouch ofzo of 'n Ali B niet op om als BNer het verhaal van die Deurnese criminelen als fout af te doen en die demonstraties tegen de juweliersvrouw te veroordelen?
Laatst gewijzigd door Robin op 01 apr 2014, 13:06, 1 keer totaal gewijzigd.

Bram

Bericht door Bram » 01 apr 2014, 13:06

http://www.nu.nl/politiek/3741013/straf ... tafel.html

Heeft de PvdA toch haar zin gekregen.

Robin

Bericht door Robin » 01 apr 2014, 13:08

Willen we meer of minder PvdA!?

Bram

Bericht door Bram » 01 apr 2014, 13:08

Robin schreef:
Bram schreef:

Mij om 't even:)
Ik weet wie ik ben en heb zelf 'n buitenlandse vrouw.(Die trouwens zich goed kan vinden in Wilders' verhalen in 't algemeen...)

Het is 'n feit dat men niks hoort en ziet als men z'n kop in 't zand gestoken heeft.
:P

Waarom staat 'n Marcouch ofzo of 'n Ali B niet op om als BNer het verhaal van die Deurnese criminelen als fout af te doen en die demonstraties tegen de juweliersvrouw te veroordelen?
Geen idee.

Marcouch is trouwens regelmatig al behoorlijk fel op dit soort uitwassen, daar sluit hij zijn ogen niet voor.

Hielke

Bericht door Hielke » 01 apr 2014, 13:11

Straks beschuldigen ze mensen er hier op DF nog van op Wilders gestemd te hebben!

Ho wacht, ik heb op Wilders gestemd! Zelfs al twee keer bij de Tweede Kamer verkiezingen.

Er is een probleem, en dat probleem heet criminele Marokkanen. De PVV heeft er een oplossing voor, en de andere partijen steken er hun kop het liefst zo diep mogelijk voor in het zand. Mijn stem is een proteststem om andere partijen te bewegen ook lef en visie te tonen en ook met een oplossing te komen. Een oplossing is terugsturen. Of na een aantal kleine misdrijven voor lange tijd opsluiten. Of na een grote misdaad voor altijd opsluiten. In ieder geval ze uit de maatschappij verwijderen. Hoe moeilijk kan het zijn.

Robin

Bericht door Robin » 01 apr 2014, 13:14

Bram schreef:Geen idee.
Omdat 't gewoon hypocriete, selectief verontwaardigde en zichzelf overschattende mensen zijn

Marcouch is trouwens regelmatig al behoorlijk fel op dit soort uitwassen, daar sluit hij zijn ogen niet voor.
totnutoe nog geen reactie gezien/hoord

Peric

Bericht door Peric » 01 apr 2014, 13:15

Robin schreef:Willen we meer of minder PvdA!?
Naast racist ben je ook al haatzaaier.

Peric

Bericht door Peric » 01 apr 2014, 13:16

Hielke schreef:Straks beschuldigen ze mensen er hier op DF nog van op Wilders gestemd te hebben!

Ho wacht, ik heb op Wilders gestemd! Zelfs al twee keer bij de Tweede Kamer verkiezingen.

Er is een probleem, en dat probleem heet criminele Marokkanen. De PVV heeft er een oplossing voor, en de andere partijen steken er hun kop het liefst zo diep mogelijk voor in het zand. Mijn stem is een proteststem om andere partijen te bewegen ook lef en visie te tonen en ook met een oplossing te komen. Een oplossing is terugsturen. Of na een aantal kleine misdrijven voor lange tijd opsluiten. Of na een grote misdaad voor altijd opsluiten. In ieder geval ze uit de maatschappij verwijderen. Hoe moeilijk kan het zijn.
Laat ze maar een jaartje dienstplicht doen..

Bram

Bericht door Bram » 01 apr 2014, 13:17

Blij dat ik het leger uit ben :mrgreen:

Robin

Bericht door Robin » 01 apr 2014, 13:19

Bram schreef:Blij dat ik het leger uit ben :mrgreen:
Met je kop vastzitten in 'n konijneleger verveelt ook na 'n paar jaar?

:lollerdelol:

:beer:

Snipe

Bericht door Snipe » 01 apr 2014, 13:24

Robin schreef:Waarom staat 'n Marcouch ofzo of 'n Ali B niet op om als BNer het verhaal van die Deurnese criminelen als fout af te doen en die demonstraties tegen de juweliersvrouw te veroordelen?
Waarom zouden ze dat moeten doen? Moet je als Marokkaan altijd maar 'opstaan' als een andere Marokkaan wat fout doet? Ik spreek me ook niet altijd uit als een Nederlander iets fout doet, jij wel? Endstra, Holleeder, Bruinsma en ga maar door, ik liet het voorbijgaan in ieder geval.

Ali B heeft nu trouwens een programma waarin hij wensen vervult met (ex-) straattuig, Marcouch spreekt zich regelmatig uit over integratie. Op The Post Online kun je er regelmatig over lezen, waaronder hier: http://politiek.thepostonline.nl/2014/0 ... grafie-45/" onclick="window.open(this.href);return false;

Robin

Bericht door Robin » 01 apr 2014, 13:29

@Perry. Omdat er procentueel nogal wat van hun land de fout in gaan tov NLers procentueel(en ja Bruinsma Endstra, Holleeder Van Hout , koningshuis heb ik hier ook veroordeeld)

Het begint vervelend te worden Perry.

Peric

Bericht door Peric » 01 apr 2014, 13:31

Snipe schreef:
Robin schreef:Waarom staat 'n Marcouch ofzo of 'n Ali B niet op om als BNer het verhaal van die Deurnese criminelen als fout af te doen en die demonstraties tegen de juweliersvrouw te veroordelen?
Waarom zouden ze dat moeten doen? Moet je als Marokkaan altijd maar 'opstaan' als een andere Marokkaan wat fout doet? Ik spreek me ook niet altijd uit als een Nederlander iets fout doet, jij wel? Endstra, Holleeder, Bruinsma en ga maar door, ik liet het voorbijgaan in ieder geval.

Ali B heeft nu trouwens een programma waarin hij wensen vervult met (ex-) straattuig, Marcouch spreekt zich regelmatig uit over integratie. Op The Post Online kun je er regelmatig over lezen, waaronder hier: http://politiek.thepostonline.nl/2014/0 ... grafie-45/" onclick="window.open(this.href);return false;
Omdat ze wel vooraan staan als Wilders weer afgebrand kan worden. Dus wel klagen over stigma's, maar er vervolgens zelf niets aan doen.

En waarom moet jij iets over Endstra, Holleeder of Bruinsma zeggen? Ben jij een vooraanstaande Nederlander? Heb jij een voorbeeldfunctie? Ja, voor ons op DF, maar verder.. :P

RVV

Bericht door RVV » 01 apr 2014, 13:31

Robin schreef:
RVV schreef:Kinderen gaan nu sinds 2006 naar school, we vragen altijd 1 (!) dag vakantieverlof aan voor de meivakantie. Want dan hebben we onze enige familievakantie in het jaar. Ivm onze eigen winkel kan het niet anders. (op andere momenten in het jaar). Van school hebben we altijd toestemming gekregen. Nu is het leerling ambtenaar het er totaal niet mee eens. Zelfs dreigen met boetes (!). School heeft voor dit jaar al toestemming gegeven en heeft ook begrip voor onze situatie. (alle lof). Maar het mag niet weer gebeuren.. aarghhhh en dan te bedenken dat onze kinderen nog nooit 1 dag ongeoorloofd afwezig zijn geweest van school. Oja wat ze doen die laatste dag voor de meivakantie? Sporten onder het mom van Koningsspelen.. Goeie zaak natuurlijk maar aan sport komen de kinderen echt helemaal niets tekort. Goed dat er regels zijn, maar enige vorm van flexibel zijn als het echt niet anders kan mag je in Nederland niet verwachten.
Hier ook gebeurd Rico. Heb ik die dag eerder vrij gegooid op 'Suikerfee...' euh Eerste Communie(wat ook daadwerkelijk zo was, maar 'n paar dagen later). Zit helemaal scheef inderdaad. Moedwillig liegen. Ze doen 't zelf. Ambtenarij...

Eigenlijk is het nog meer de argumentatie van de leerplichtambtenaar waar ik me kapot aan erger. Want haar mening is dat we maar personeel in moeten huren (werkt niet bij ons). En anders maar gewoon moeten sluiten in de vakantieperiode (kan dus niet). Voor ons bedrijf ziet ze totaal de noodzaak er niet van in (wel voor horeca of bloembollen teelt). Oja ze vond het raar dat we geen werkgeversverklaring hadden HALLO.. we hebben een eigen bedrijf GEEN werkgever. Snapt zo'n mens niet.

Bram

Bericht door Bram » 01 apr 2014, 13:33

Robin schreef:
Bram schreef:Blij dat ik het leger uit ben :mrgreen:
Met je kop vastzitten in 'n konijneleger verveelt ook na 'n paar jaar?

:lollerdelol:

:beer:
Ik ben 4 maanden lang onder de moslims geweest en heb dat volledig ongeschonden doorstaan :tooth: Prima te doen hoor, dat Irak.

:swinging:

Robin

Bericht door Robin » 01 apr 2014, 13:34

Dit begint erop te lijken:
http://nieuws.thepostonline.nl/2014/04/ ... -noodklok/" onclick="window.open(this.href);return false;

Snipe

Bericht door Snipe » 01 apr 2014, 13:40

Peric schreef:Omdat ze wel vooraan staan als Wilders weer afgebrand kan worden. Dus wel klagen over stigma's, maar er vervolgens zelf niets aan doen.

En waarom moet jij iets over Endstra, Holleeder of Bruinsma zeggen? Ben jij een vooraanstaande Nederlander? Heb jij een voorbeeldfunctie? Ja, voor ons op DF, maar verder.. :P
Oké, daar zit wat in ;-)

Mijn denkrichting was: Marcouch zit in de politiek, dus het is logisch dat hij zich niet bemoeit met het werk van politie en justitie. Blijft Ali B over, en ik denk dat ik buiten zijn mening zou kunnen.

@Robin: vervelend? Ik vind discussiëren doorgaans juist leuker als er wat verschillende meningen zijn. Dus blijf de jouwe vooral geven ;-)

Luco

Bericht door Luco » 01 apr 2014, 13:46

Snipe schreef:

Bij elke gelegenheid om Wilders te bashen roeptoeter je wel als de hardste.

smiley
Auto: Opel Speedster Supercharged

Bericht door smiley » 01 apr 2014, 13:50

Snipe schreef:Marcouch spreekt zich regelmatig uit over integratie. Op The Post Online kun je er regelmatig over lezen, waaronder hier: http://politiek.thepostonline.nl/2014/0 ... grafie-45/" onclick="window.open(this.href);return false;
Helder stukkie.
En een mooi voorbeeld van de lange weg die beide kanten nog te gaan hebben om dit onder controle te krijgen.

Robin

Bericht door Robin » 01 apr 2014, 13:51

Luco schreef:
Snipe schreef:

Bij elke gelegenheid om Wilders te bashen roeptoeter je wel als de hardste.
Dat viel mij ook al op.... :bag:

Snipe

Bericht door Snipe » 01 apr 2014, 13:54

Luco schreef:Bij elke gelegenheid om Wilders te bashen roeptoeter je wel als de hardste.
Dat ben ik niet met je eens. Als je even terugleest, zul je lezen dat ik het een schande vind dat hij beveiligd moet worden. Hij heeft zelfs wel wat ideeën die niet slecht zijn. Maar vaak zijn het loze beloften, is het schreeuwen om het schreeuwen en ronduit lomp geschreeuw. Wat niet erg is; dat recht heeft hij dan nog steeds.

Het enige waar ik me wél druk over maak is:
a) dat hij recent heeft laten zien dat zijn ideeën en een deel van zijn aanhangers racistisch zijn
b) dat de PVV nog nooit enige verantwoordelijkheid heeft genomen door te regeren, zowel nationaal als lokaal.

Dat laatste kun je overigens ook zeggen over partijen als GroenLinks of de SP, hoewel die lokaal wel wat hebben gedaan.

Dan nog vind ik wel dat er een verschil is tussen zeggen dat je het met zijn ideeën oneens bent of 'bashen', maar dat is mijn mening.

Robin

Bericht door Robin » 01 apr 2014, 13:57

Volgens mij zie ik 't woordje 'racistisch' weer eens verschijnen in je laatste post Perry.

Dan is de discussie bij mij al klaar.

Luco

Bericht door Luco » 01 apr 2014, 13:58

Robin schreef:Volgens mij zie ik 't woordje 'racistisch' weer eens verschijnen in je laatste post Perry.

Dan is de discussie bij mij al klaar.
+1

Plaats reactie