crisdegek 27 minuten geleden
''Wij willen een echte geit !'' ?
ik moest even grinikken:)
crisdegek 27 minuten geleden
''Wij willen een echte geit !'' ?
Welk probleem wil je precies benoemen dan? Er is een juwelier overvallen, dat is een probleem. De daders zijn doodgeschoten, dat is ook een probleem. Een klein groepje vrienden van de overvallers heeft geprotesteerd, dat is voor een deel ook een probleem.Luco schreef:Tja PD het is natuurlijk veel makkelijker om het probleem te omzeilen door er allerlei andere zaken bij te halen.
Maar vooral het probleem niet benoemen.
Dat jij vind dat het een probleem is dat de daders zijn doodgeschoten zegt mij genoeg.Snipe schreef:Welk probleem wil je precies benoemen dan? Er is een juwelier overvallen, dat is een probleem. De daders zijn doodgeschoten, dat is ook een probleem. Een klein groepje vrienden van de overvallers heeft geprotesteerd, dat is voor een deel ook een probleem.Luco schreef:Tja PD het is natuurlijk veel makkelijker om het probleem te omzeilen door er allerlei andere zaken bij te halen.
Volgens mij worden al die problemen uit en te na benoemd, dus ik volg je even niet.
Wil je beweren dat het geen incident is? Als er dagelijks overvallers dood werden geschoten haalde het toch nu het nieuws niet?Luco schreef:Dat jij vind dat het een probleem is dat de daders zijn doodgeschoten zegt mij genoeg.
Plus dat je net doet alsof het een incident is.
Tis heel simpel Perry, mensen moeten gvd met de poten gewoon van andermans spullen afblijven, als je ten gevolge van die hufterstreek zelf het loodje legt moet je niet janken, maar schamen, niks onduidelijks aan.Snipe schreef:Welk probleem wil je precies benoemen dan? Er is een juwelier overvallen, dat is een probleem. De daders zijn doodgeschoten, dat is ook een probleem. Een klein groepje vrienden van de overvallers heeft geprotesteerd, dat is voor een deel ook een probleem.Luco schreef:Tja PD het is natuurlijk veel makkelijker om het probleem te omzeilen door er allerlei andere zaken bij te halen.
Volgens mij worden al die problemen uit en te na benoemd, dus ik volg je even niet.
En weer verdraai je de boelSnipe schreef:Wil je beweren dat het geen incident is? Als er dagelijks overvallers dood werden geschoten haalde het toch nu het nieuws niet?Luco schreef:Dat jij vind dat het een probleem is dat de daders zijn doodgeschoten zegt mij genoeg.
Plus dat je net doet alsof het een incident is.
En natuurlijk is het een probleem dat die daders dood zijn geschoten. Die juwelier heeft er niet om gevraagd om overvallen te worden en het lijkt me voor zulke mensen geen pretje om overvallen te worden, waarbij het ook nog eens traumatisch kan zijn dat je als gewone, nette winkelier twee mensen gedood hebt. Dat jij daar je schouders over ophaalt of het in ieder geval geen probleem vindt zegt mij dan weer genoeg.
Welk probleem wil je precies benoemen dan? Er is een juwelier overvallen, dat is een probleem. De daders zijn doodgeschoten, dat is ook een probleem. Uh dat is toch een oplossingEen klein groepje vrienden van de overvallers heeft geprotesteerd, dat is voor een deel ook een probleem.
Nee is een probleem. Die juwelier heeft nu een trauma opgelopen. Als die k*t marokkanen daar niet naar binnen waren gelopen met een pistool was dat probleem er niet geweest.350 Z schreef:Welk probleem wil je precies benoemen dan? Er is een juwelier overvallen, dat is een probleem. De daders zijn doodgeschoten, dat is ook een probleem. Uh dat is toch een oplossingEen klein groepje vrienden van de overvallers heeft geprotesteerd, dat is voor een deel ook een probleem.
Riceaux schreef:Nee is een probleem. Die juwelier heeft nu een trauma opgelopen. Als die k*t marokkanen daar niet naar binnen waren gelopen met een pistool was dat probleem er niet geweest.350 Z schreef:Welk probleem wil je precies benoemen dan? Er is een juwelier overvallen, dat is een probleem. De daders zijn doodgeschoten, dat is ook een probleem. Uh dat is toch een oplossingEen klein groepje vrienden van de overvallers heeft geprotesteerd, dat is voor een deel ook een probleem.
Wil je beweren dat het geen incident is? Als er dagelijks overvallers dood werden geschoten haalde het toch nu het nieuws niet?
En natuurlijk is het een probleem dat die daders dood zijn geschoten. Die juwelier heeft er niet om gevraagd om overvallen te worden en het lijkt me voor zulke mensen geen pretje om overvallen te worden, waarbij het ook nog eens traumatisch kan zijn dat je als gewone, nette winkelier twee mensen gedood hebt. Dat jij daar je schouders over ophaalt of het in ieder geval geen probleem vindt zegt mij dan weer genoeg.
Ja, dat is voor iedereen duidelijk, toch? Dat die overvallers dood zijn is een probleem omdat de kans groot is dat die juwelier er een trauma aan overhoudt, want overvallen worden én twee mensen doodschieten is voor normale mensen niet bepaald een dagelijkse bezigheid. De beroepsrisico's voor een overvaller daar zeurt niemand over, lijkt me.PD power schreef:Tis heel simpel Perry, mensen moeten gvd met de poten gewoon van andermans spullen afblijven, als je ten gevolge van die hufterstreek zelf het loodje legt moet je niet janken, maar schamen, niks onduidelijks aan.
Het juweliers echtpaar is slachtoffer en niet die klootzakken.
.
Jezus Perry, doe nou niet zo onvergelijkt.. Je weet donders goed dat er een probleem is met kutmarokkanen. Dat is al jaren bekend, het wordt steeds gekker en nu is dit gebeurd.Snipe schreef:Welk probleem wil je precies benoemen dan? Er is een juwelier overvallen, dat is een probleem. De daders zijn doodgeschoten, dat is ook een probleem. Een klein groepje vrienden van de overvallers heeft geprotesteerd, dat is voor een deel ook een probleem.Luco schreef:Tja PD het is natuurlijk veel makkelijker om het probleem te omzeilen door er allerlei andere zaken bij te halen.
Mooi stukkie
Ik zeg toch niet dat er geen problemen zijn? Ik reageer alleen op Luco die een scala aan problemen weer in 1 zin zonder komma's wil samenvatten. Maar we zitten hier niet op Twitter, je kunt gerust meer dan 140 tekens in een post gebruiken.Peric schreef:Jezus Perry, doe nou niet zo onvergelijkt.. Je weet donders goed dat er een probleem is met kutmarokkanen.Snipe schreef:Welk probleem wil je precies benoemen dan? Er is een juwelier overvallen, dat is een probleem. De daders zijn doodgeschoten, dat is ook een probleem. Een klein groepje vrienden van de overvallers heeft geprotesteerd, dat is voor een deel ook een probleem.Luco schreef:Tja PD het is natuurlijk veel makkelijker om het probleem te omzeilen door er allerlei andere zaken bij te halen.
Vrouw zou moeten gesponsord worden door Cup a soup: dat zouden meer mensen moeten doen.
Super post!dvh schreef:Wil je beweren dat het geen incident is? Als er dagelijks overvallers dood werden geschoten haalde het toch nu het nieuws niet?
Zoiets gaat niet in je koude kleren zitten natuurlijk.
Zo'n winkel voelt als je huiskamer. En een negatieve klantervaring kan al voor een bittere nasmaak zorgen. Laat staan dit.
Maar het alternatief laat zich te raden. Hoeveel juweliers zijn er wel niet beroofd en of gedood de afgelopen jaren? Je zal maar juwelier zijn.. Logisch dat je tot actie overgaat waar je feitelijk maar aan je lot overgelaten wordt. Je moet wel. Voor hetzelfde geld was meneer eigenaar doodgeschoten en kwam z'n vrouw te laat. Dan was het weer een 'gewoon vervelend' nieuwsberichtje onderaan de pagina geweest waar niemand naar om kijkt. Dit is hoe spijtig voor de daders dan ook een goede actie.
En dat zo'n puistenkop met z'n 20 jaar het in z'n hoofd haalt een juwelier te beroven met een wapen.. Dom. Net zoals het slecht af loopt bij zoveel andere jongeren die domme dingen doen. Bezopen naar huis tegen een boom rijden bijv.. Domme keuzes met fatale afloop. Niet leuk. Maar deze mevrouw is gewoon een boom geweest voor de dronkaard en deze gaat niet opzij. De boom kwam ook niet op de dader af maar andersom. Die boom stond daar namelijk al een tijdje en je weet dat het zeer gaat doen als je er tegenaan rijdt.
Niet haar schuld. En de reactie is menselijk. Op een moment als dat kun je niet logisch nadenken. Zeker niet als je al eerder slachtoffer geweest bent van een gewapende overval en je man op het moment al beschoten is door de dader.. Dan ga je over tot actie. En terecht.
Betreft de demonstranten... We leven in een vrij land. Maar waar blijft de collectieve verontwaardiging van de 'Nederlander?'
https://www.youtube.com/watch?v=0D8p8NwMlsA
'Marie is een moordenaar'
Het zou je moeder maar zijn.. Er wordt even vergeten dat die mensen overvallen werden ? Toevallig (??) door 2 Marokkanen ( in ieder geval 1 illegale niet-Nederlander) of zijn het nou toch Nederlanders ? Maakt niet uit. Maar alle demonstranten waren Marokkanen ( of Nederlanders ? ) en roepen dat er een moord gepleegd is en er hogere straffen uitgedeeld moeten worden. Prima hoor. Maar vergeet even niet de reden waarom ze vermoord/neergeschoten/gekarma'd zijn? En waarom staat daar een groepje Marokkanen ? Als het een autochtone Nederlander was had je ze niet zien staan.. Complete nonsense. Zoals er misbruik gemaakt wordt van ons sociaal stelsel zo wordt er ook misbruik gemaakt van onze vrijheid van meningsuiting. Een mening is prima. Maar idioterie zou verboden moeten worden. Deze gasten moet je in een vrachtwagen stoppen en een maandje ( of 2 ) naar Siberië sturen om af te koelen en te hopen dat wanneer de zon weer op de hersenbol gaat schijnen er wat cellen opnieuw geactiveerd gaan worden. Want met deze manier van denken of demonstreren of het hebben van een mening ( waar is dat nou eigenlijk goed voor? ) sta je zo haaks om de Nederlandse (niet-multi)cultuur dat je beter even gereset kan worden voordat je weer mee mag doen in 'ons' land.
Wat ben jij weer zielig bezig zeg.Snipe schreef:
Ik zeg toch niet dat er geen problemen zijn? Ik reageer alleen op Luco die een scala aan problemen weer in 1 zin zonder komma's wil samenvatten. Maar we zitten hier niet op Twitter, je kunt gerust meer dan 140 tekens in een post gebruiken.
350 Z schreef:Welk probleem wil je precies benoemen dan? Er is een juwelier overvallen, dat is een probleem. De daders zijn doodgeschoten, dat is ook een probleem. Uh dat is toch een oplossing Een klein groepje vrienden van de overvallers heeft geprotesteerd, dat is voor een deel ook een probleem.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Martijn_bmw, MHJVS, wjt en 2 gasten