Nederland gaat naar de haaien
- RVV
Re: Nederland gaat naar de haaien
Zo het ruimt wel lekker op! Wilders heeft wel gelijk gekregen (gaan we regelen) 

- 350 Z
Deurne neemt minder minder minder wel heel erg letterlijk 

- glnk
Als dat echtpaar met moord(?) weg komt (van mij mogen ze) dan zullen meer mensen misschien ook een pistool aanschaffen om daarmee criminelen af te knallen als ze snachts toevallig aankloppen. Misschien is dat voor mij geen slecht idee aangezien wij hier best dikke auto's voor de deur hebben staan en thuis ook best wat te halen valt en ook nog in het grensgebied wonen. De vraag is wanneer ze toeslaan.
In het lokale nieuws hoor ik de laatste tijd veel inbraken door zigeunervolk uit Roemenie/Polen en ander soort tuig.

-
OnlineLuco
Mijn medeleven gaat uit naar de juwelier en zijn echtgenote.
Met die kutovervallers geen greintje meelijden. (hoop dat ze nog flink hebben geleden voor ze hun laatste adem uitbliezen en dat ze 72 verschrikkelijk lelijke maagden krijgen)
Misschien gaan er nu in den haag en bij de fatsoenlijke marokkaanse gemeenschap wat ogen open, maar dat zal wel ijdele hoop zijn.
Met die kutovervallers geen greintje meelijden. (hoop dat ze nog flink hebben geleden voor ze hun laatste adem uitbliezen en dat ze 72 verschrikkelijk lelijke maagden krijgen)
Misschien gaan er nu in den haag en bij de fatsoenlijke marokkaanse gemeenschap wat ogen open, maar dat zal wel ijdele hoop zijn.
- ///Joost
Tja, nu gaat het gelukkig goed voor dat echtpaar, ondanks dat ze geen wapenvergunning hadden.
Helaas zal dit niet altijd zo zijn, aangezien we in dit land zo'n kromme wetgeving hebben, waar dader en slachtoffer nogal eens met elkaar verward worden.
Maar goed, ik heb er verder weinig problemen mee. Moet je maar niet gaan inbreken of overvallen.

Helaas zal dit niet altijd zo zijn, aangezien we in dit land zo'n kromme wetgeving hebben, waar dader en slachtoffer nogal eens met elkaar verward worden.
Maar goed, ik heb er verder weinig problemen mee. Moet je maar niet gaan inbreken of overvallen.

- Bert ///M3
Nee maar ik denk dat dit nog wel een serieus staartje krijgt. Al was het maar omdat vrijspreken een precedent schept. Dat zou betekenen dat iedereen zometeen een illegaal wapen in huis heeft voor zelfverdediging.
- Bert ///M3
Teveel films gezien. Simpel antwoord, de bad guy neemt ook een pistool mee. Jij twijfelt, hij niet en neemt alsnog je auto mee.glnk schreef:Als dat echtpaar met moord(?) weg komt (van mij mogen ze) dan zullen meer mensen misschien ook een pistool aanschaffen om daarmee criminelen af te knallen als ze snachts toevallig aankloppen. Misschien is dat voor mij geen slecht idee aangezien wij hier best dikke auto's voor de deur hebben staan en thuis ook best wat te halen valt en ook nog in het grensgebied wonen. De vraag is wanneer ze toeslaan.In het lokale nieuws hoor ik de laatste tijd veel inbraken door zigeunervolk uit Roemenie/Polen en ander soort tuig.
Vergunningen voor vuurwapens in Nederland is een lastig verhaal. Als je niet gewend bent aan omgang met wapens dan ben je haast eerder een gevaar voor jezelf. Als je trekt moet je ook bereid zijn om te schieten. 1 fuckup met zo'n ding en die ander is eerder.
- Riceaux
Er is gisteren in ieder geval een demonstratie geweest.Peric schreef:Ben benieuwd of er weer een stille tocht komt voor 'die lieve jongens'..

- JP
Uit nieuwsgierigheid* zou ik wel een willen weten hoe het zich heeft afgespeelt....
- heeft ze in het rond gemaaid ?
- of heeft ze 2x een enkele kogel gebruikt ?
- was het recht door het hoofd of een bodyshot en hebben ze nog geleden ?
- welke kaliber heeft ze gebruikt ?
- waar was de vrouw tijdens deze demo gisteravond ?
- heeft ze in het rond gemaaid ?
- of heeft ze 2x een enkele kogel gebruikt ?
- was het recht door het hoofd of een bodyshot en hebben ze nog geleden ?
- welke kaliber heeft ze gebruikt ?
- waar was de vrouw tijdens deze demo gisteravond ?
-
OnlineLuco
Wat een kutvolk met een te grote bek.
Koelbloedig doodgeschoten, rot op zeg, moet je maar geen overval plegen, maar ja dat vinden ze normaal
Allemaal deporteren zulke.
Koelbloedig doodgeschoten, rot op zeg, moet je maar geen overval plegen, maar ja dat vinden ze normaal

Allemaal deporteren zulke.
- GTRene
ze moeten zich schamen met die spandoeken en gedachten e.d.
leuk die reacties onder die video, 1 grappige vond ik deze>
lol...hoezo tuig.
https://www.youtube.com/watch?v=7PdZTgR5zVo" onclick="window.open(this.href);return false;
leuk die reacties onder die video, 1 grappige vond ik deze>
Ik kwam van de week een Marokkaan op een scooter tegen met daar op een sticker met "Stem Geert". Toen ik hem daarom uitlachte zei hij "Is niet mijn scooter".
lol...hoezo tuig.

https://www.youtube.com/watch?v=7PdZTgR5zVo" onclick="window.open(this.href);return false;
- Hielke
Dat tuig begint zenuwachtig te worden. Dat is goed.
- Joy
Nou ik betwijfel of ze zenuwachtig zijn/ worden. Enige vorm van zelfreflectie lijkt ze vreemd. Ze hebben zo een haat cq minachting voor de maatschappij dat ze zelfs zware criminelen nog verheerlijken. Te bizar voor woorden.
De steun uit linkse hoek werkt natuurlijk ook averechts. Vind je het gek dat ze durven te protesteren.
De steun uit linkse hoek werkt natuurlijk ook averechts. Vind je het gek dat ze durven te protesteren.
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Wel een terecht punt van Bert. Ik vind het vreemd dat een dag na het incident al geroepen wordt dat er hoogstwaarschijnlijk geen rechtszaak komt omdat het veel weg heeft van zelfverdediging. Als hier geen proces uit voort vloeit, kan het inderdaad zomaar zijn dat de drempel om een wapen ter zelfverdediging te kopen veel lager wordt. En dat lijkt me geen goede zaak
Laat de rechter maar bepalen of het zelfverdediging was. Hoe je het ook wendt of keert, er zijn twee mensen dood, dat is niet zomaar iets.
Dit doet me enigszins denken aan die zaak waarbij die vrouw vol gas achteruit een tasjesdief dood reed. Die moest zich bij de rechter verantwoorden en heeft uiteindelijk wegens gevaarlijk rijgedrag een taakstraf gekregen.

Laat de rechter maar bepalen of het zelfverdediging was. Hoe je het ook wendt of keert, er zijn twee mensen dood, dat is niet zomaar iets.
Dit doet me enigszins denken aan die zaak waarbij die vrouw vol gas achteruit een tasjesdief dood reed. Die moest zich bij de rechter verantwoorden en heeft uiteindelijk wegens gevaarlijk rijgedrag een taakstraf gekregen.
- Joy
Bram, ik denk dat er nu ook politiek in het spel is. De onderbuikgevoelens hebben al een flinke dosis Rennie nodig om onderdrukt te worden, laat staan dat beide juweliers aangehouden zouden worden. Dan knapt er iets bij een hoop mensen.
- Bram
Dat snap ik, maar dat lijkt me geen reden om niet zorgvuldig te kijken hoe het nu verder moet.
- Petrolhead Tom
Strafrechtadvocaat Peter Plasman liet ook al weten het buitengewoon opmerkelijk te vinden dat de officier van justitie nu al aangeeft dat hij er vanuit gaat dat het zelfverdediging betreft. Het is immers niet de taak van de officier van justitie om te onderzoeken maar om te vervolgen. Politieonderzoek zal dus eerst moeten uitwijzen wat er zich precies heeft afgespeeld en of er sprake is van zelfverdediging of overdadig gebruik van geweld.
- Hielke
Tuurlijk speelt de politiek mee. De rechterlijke macht voelt zich in een hoek gedrongen. Iedere keer wanneer er zo'n klootmongool wordt opgepakt zegt de politie dat ie een bekende voor hun is. In het geval van de 20-jarige zelfs voor een vergelijkbaar vergrijp. Hoe kun je als 20-jarige voor eenzelfde vergrijp opgepakt zijn en dan op vrije voeten zijn? Net als bij die roof in die lok vrachtwagen. "Ja, laat maar lopen, hij is een bekende van ons". Omdat ie een bekekende is laat je 'm eerst maar lopen? Het hoort een reden te zijn om 'm voor langere tijd op te pakken! Het is zo krom allemaal. Hebben ze de moordenaar van Els Borst al? Of een dader van al die afrekeningen in Amsterdam? Überhaupt krijg ik steeds vaker het idee dat de ernstige gevallen eerst door de mallemolen van Opsporing Verzocht of Peter R. de Vries moeten.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Joy schreef:Bram, ik denk dat er nu ook politiek in het spel is. De onderbuikgevoelens hebben al een flinke dosis Rennie nodig om onderdrukt te worden, laat staan dat beide juweliers aangehouden zouden worden. Dan knapt er iets bij een hoop mensen.
^ Dit dus
Ik denk dat het College van PG`s incluis de Minister van Justitie het momenteel dun door de broek loopt!
De casus Deurne zou de lont in het welbekende, maar toch nooit benoemde, allochtone kruitvat kunnen zijn.
IMO wordt er naarstig, op de hoogste politieke/justiële niveaus gezocht naar de-escalerende optredens, bang als ze zijn dat het maatschappelijk geheel uit de lauwen loopt, bang als ze zijn dat Wilders nog meer fundament gaat krijgen.
Kortom; snel door een OvJ laten roeptoeteren dat het wel op noodweer lijkt, en daarmede "gerechtvaardigd"
Komt er alsnog een vervolging met een voor nuchtere Nederlanders een onbevredigend rechterlijke uitspraak dan voorspel ik dat het hek van de dam is.
De druk loopt steeds verder op, de structurele problemen mogen niet benoemd worden................het deksel ploft een keer !
-
OnlineLuco
Dat vraag ik me ook af, 20 jaar oud, bekende van de politie voor een gewapende overval.
Blijkbaar mag dat dan wel zonder straf te krijgen?
Iets met oorzaak en gevolg, al had politie/justitie hun werk goed gedaan (aanname) dan had deze "lieve jongen" nooit deze overval kunnen plegen en had de vrouw ook niet hoeven te schieten.
Zorgvuldig kijken hoe het verder moet, hoe krom kan het verdomme zijn, hier kan ik echt pissig om worden zeg.
Ze hadden die mongool na de eerste gewapende overval zorgvuldig uit de maatschappij moeten nemen, nu heeft er een gezin een trauma vanwege een overval en moeten ze misschien wel vrezen voor hun leven omdat de vriendjes van deze "lieve jongen" gerechtigheid willen.
Blijkbaar mag dat dan wel zonder straf te krijgen?
Iets met oorzaak en gevolg, al had politie/justitie hun werk goed gedaan (aanname) dan had deze "lieve jongen" nooit deze overval kunnen plegen en had de vrouw ook niet hoeven te schieten.
Zorgvuldig kijken hoe het verder moet, hoe krom kan het verdomme zijn, hier kan ik echt pissig om worden zeg.
Ze hadden die mongool na de eerste gewapende overval zorgvuldig uit de maatschappij moeten nemen, nu heeft er een gezin een trauma vanwege een overval en moeten ze misschien wel vrezen voor hun leven omdat de vriendjes van deze "lieve jongen" gerechtigheid willen.
- Hielke
Zo is het Romo.
En als het echt Marokkanen zijn geweest in Deurne, waarom staat dit dan nog niet op de websites van de grote dagbladen? Of het zijn geen Marokkanen geweest of de overheid/justitie zijn op blote knieën bij de redacties van die kranten langs geweest om het toch vooral niet op te schrijven omdat anders de pleuris kan uitbreken.
Tussen melden dat het Marokkanen zijn geweest, en de lezers ophitsen de treinen richting het oosten te laten rijden zitten beschavingen. Maar er helemaal geen melding van maken, dat is bijna Russisch of Turks. Dat werkt averechts.
En als het echt Marokkanen zijn geweest in Deurne, waarom staat dit dan nog niet op de websites van de grote dagbladen? Of het zijn geen Marokkanen geweest of de overheid/justitie zijn op blote knieën bij de redacties van die kranten langs geweest om het toch vooral niet op te schrijven omdat anders de pleuris kan uitbreken.
Tussen melden dat het Marokkanen zijn geweest, en de lezers ophitsen de treinen richting het oosten te laten rijden zitten beschavingen. Maar er helemaal geen melding van maken, dat is bijna Russisch of Turks. Dat werkt averechts.
- Bram
Die rechtsstaat waar ik op doel maakt het verschil tussen een bananenrepubliek en Nederland. Het is niet meer dan normaal dat een OM afwegingen maakt en politieonderzoek afwacht alvorens een besluit te nemen, het is abnormaal dat ze binnen een dag al weten dat het niet tot een rechtszaak zal komen.
Het is zondag Hielke, de krant komt morgen uit, daar zal het vast wel in staan.
Het is zondag Hielke, de krant komt morgen uit, daar zal het vast wel in staan.
- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Als ik de digitale versies van de grootste erbij pak, staat gewoon dat een van de daders een marrokaan is.Hielke schreef:En als het echt Marokkanen zijn geweest in Deurne, waarom staat dit dan nog niet op de websites van de grote dagbladen? Of het zijn geen Marokkanen geweest of de overheid/justitie zijn op blote knieën bij de redacties van die kranten langs geweest om het toch vooral niet op te schrijven omdat anders de pleuris kan uitbreken.
Met de 2e zijn ze nog bezig.
-
OnlineLuco
Het is in sommige opzichten al een bananenrepubliek Bram.
Criminelen hebben hier meer rechten dan de slachtoffers, dit echtpaar is slachtoffer en die "lieve jongens"waren de daders, laten we dat even niet vergeten.
Risico van het vak.
Door dit soort linkse gelul voelen die gasten zich onaantastbaar en durven ze ook nog te protesteren als er 2 matties tijdens hun "werk" het leven laten.
Beetje omgekeerde wereld.
Bananenrepubliek
http://www.nu.nl/algemeen/3739344/vrouw ... orden.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ook hier gaan onze centen naartoe
http://bondvanwetsovertreders.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

Criminelen hebben hier meer rechten dan de slachtoffers, dit echtpaar is slachtoffer en die "lieve jongens"waren de daders, laten we dat even niet vergeten.
Risico van het vak.
Door dit soort linkse gelul voelen die gasten zich onaantastbaar en durven ze ook nog te protesteren als er 2 matties tijdens hun "werk" het leven laten.
Beetje omgekeerde wereld.
Bananenrepubliek
http://www.nu.nl/algemeen/3739344/vrouw ... orden.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ook hier gaan onze centen naartoe
http://bondvanwetsovertreders.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

Laatst gewijzigd door Luco op 30 mar 2014, 13:07, 1 keer totaal gewijzigd.
- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Dat komt nog wel. Gevalletje Germaine C all over again.Bram schreef:het is abnormaal dat ze binnen een dag al weten dat het niet tot een rechtszaak zal komen.
Daar moet iets uitkomen wat beide kanten rustig houd.