Nederland gaat naar de haaien
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Re: Nederland gaat naar de haaien
I have a dream:

-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Las trouwens dat een advocaat die eens een juwelier bij een soortgelijke zaak bijgestaan heeft noodweer of noodweerexces heeft weten aan te tonen, de juwelier is toen dus niet gestraft.
Aangezien de huidige regering en justitie, onder aanvoering van het dynamisch/komisch duo Fred en Ivo veel werk maakt van strenger straffen en zelfs Rutte gezegd heeft dat je het recht hebt om huis en haard te verdedigen, hoeft dit juridisch gezien niet verkeerd af te lopen voor die mevrouw.
Laatst gewijzigd door Bram op 29 mar 2014, 11:01, 2 keer totaal gewijzigd.
- Peric
Ik doel eigenlijk meer op een eventuele aanklacht tegen deze mevrouw. Ik vind het geweldig dat dit eindelijk eens een keer gebeurt is. Iemand vecht terug... HULDE!Hielke schreef:Het maakt uit wie de blauwe boon als eerste bij de weke delen van de ander naar binnen jaagt. Hulde voor die dame.Peric schreef:Had de mevrouw eigenlijk een wapenvergunning? Heb ik nog niets over gelezen. Maakt denk ik toch wel wat uit..
- Peric
Heeft de Nederlandse staat ook boter op z'n hoofd?
Het gebeurt regelmatig dat mensen die aangifte willen doen te horen krijgen dat het op dat moment te druk is en dat ze later maar terug moeten komen..
Nu is het zo dat er extra politiemensen ingezet worden om de aangifte tegen Wilders op te nemen..
*zucht*..
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2244 ... fte__.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Het gebeurt regelmatig dat mensen die aangifte willen doen te horen krijgen dat het op dat moment te druk is en dat ze later maar terug moeten komen..
Nu is het zo dat er extra politiemensen ingezet worden om de aangifte tegen Wilders op te nemen..
*zucht*..
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2244 ... fte__.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
ROFL, in míjn post heeft Clint een gun en bij die van Bram staat ie met 'n vingertje te wijzen.
Geeft 'n beetje weer de verschillen in denken van ons beide op momenten Bram:)

-
Klopt.Peric schreef:Heeft de Nederlandse staat ook boter op z'n hoofd?
*zucht*..
Nu even over de daders. Weet iemand iets over hun afkomst? Dat kan dan zomaar koren op de molen van Wilders zijn.
- GTRene
Robin schreef:ROFL, in míjn post heeft Clint een gun en bij die van Bram staat ie met 'n vingertje te wijzen.
![]()
![]()

-
OnlineBram
Robin schreef:ROFL, in míjn post heeft Clint een gun en bij die van Bram staat ie met 'n vingertje te wijzen.
![]()
![]()

Gran Torino, echt een briljante film van die kerel

- Peric
Had ergens gelezen dat het over Oost-Europeanen gaat. Maakt eigenlijk niet uit wat hun afkomst is, ook als het Nederlanders waren...Robin schreef:Klopt.
Nu even over de daders. Weet iemand iets over hun afkomst? Dat kan dan zomaar koren op de molen van Wilders zijn.
- Hielke
Gran Torino is 100% Dirty Harry. Briljant.
-
OnlineBram
Daarom ook juist die foto van mij zonder pistool. Dat heeft Clint helemaal niet nodig. Iedere bad guy rent huilend weg als die Clint tegenkomt en z'n Dirty Harry gezicht opzet 

-
Ja lul maar 'n end weg:)Bram schreef:Daarom ook juist die foto van mij zonder pistool. Dat heeft Clint helemaal niet nodig. Iedere bad guy rent huilend weg als die Clint tegenkomt en z'n Dirty Harry gezicht opzet
Dan pakt Walt(en geen Harry!) wel z'n Ford en rijdt ie eikeltjes overhoop:)
-
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=-fjUuwogZJc#t=30[/youtube]
- GTRene
die Theo Hiddema vond ik wel de beste van de tafel waar ik me goed in kon vinden, die anderen zijn niet 'reëel' en leven in een 'droom' wereld waar alles er eerlijk en netjes aan toe zou gaan...dream on.
en die Spong...
en die dame
wake up.
en die Spong...

en die dame

wake up.
- JP
Een bekende van de Politie.......dat identificeert wel makkelijker.De ene overvaller was een 20-jarige man uit Eindhoven. Hij is een bekende van politie en justitie.
- Niall
De andere nog niet. Maar die plek in deurne is wel dicht tegen de provinciaal weg naar Ehv/Helmond.
Zal wel weer koren op geert wilders zijn molen....
Zal wel weer koren op geert wilders zijn molen....
- 350 Z
Afkomst is net bekend gemaakt op het RTL nieuws.
Beiden van Noord Afrikaanse afkomst.
Wel balen ik had het weer in 1 keer goed geraden
Beiden van Noord Afrikaanse afkomst.
Wel balen ik had het weer in 1 keer goed geraden

- glnk
Noord afrikaanse afkomst? Is dat hoe ze nu marokkanen noemen?
- Niall
Noord afrikaans is het politieke correcte antwoord.glnk schreef:Noord afrikaanse afkomst? Is dat hoe ze nu marokkanen noemen?
Walsberg in Deurne is wel de duurste wijk van Deurne. Dus dachten ze natuurlijk daar is iets te halen.
Ik zeg altijd tegen mijn collega's, jullie hebben de grootste gemeente van nederland en als jende varkens meetelt de meeste inwoners

- PD power
Zijn er dus toch 2 minder......, wordt tijd die hypocriete linkse kliek eens wakker wordt, ik zeg lintje voor die vrouw.
Idd dat aangifte circus is echt belachelijk, politie wordt gebruikt voor politieke doeleinden, triest, sprak vandaag nog een bekende die bij de politie zit, moest ook extra dienst draaien, heeft iig minstens 12 ondertekenaars gehad, die afgelopen maand binnen zijn gebracht als veelpleger, je wilt niet weten hoe frustrerend dit is, dat zo'n gast met een smile op z'n smoel komt ondertekenen.
Idd dat aangifte circus is echt belachelijk, politie wordt gebruikt voor politieke doeleinden, triest, sprak vandaag nog een bekende die bij de politie zit, moest ook extra dienst draaien, heeft iig minstens 12 ondertekenaars gehad, die afgelopen maand binnen zijn gebracht als veelpleger, je wilt niet weten hoe frustrerend dit is, dat zo'n gast met een smile op z'n smoel komt ondertekenen.

- GTRene
http://www.welingelichtekringen.nl/same ... -dood.html" onclick="window.open(this.href);return false;In een persconferentie van politie, justitie en burgemeester over de schietpartij in een juwelier in Deurne blijkt dat de vrouw van de juwelier en mogelijk ook haar man inderdaad de schutters zijn geweest die twee jonge overvallers van het leven hebben beroofd. De jongste dode is 20, van de tweede staat de leeftijd nog niet vast. De overvallers hebben een Nederlands paspoort en een Marokkaanse achtergrond.
Van de eerste staat dat vast, omdat de politie hem kende van eerdere gewapende overvallen. Van de tweede vermoedt de politie het op basis van zijn uiterlijk.
Voor de politie en het OM staat vrijwel vast sprake was van zelfverdediging. Er is een worsteling geweest voorafgaande aan de schietpartij. De politie denkt dat een rechter niet tot een veroordeling over zal gaan. De juwelier en zijn vrouw zijn daarom weer vrijgelaten. De man is bij de worsteling gewond geraakt aan zijn hand
Er is een timelapse video van de overval, die volgens de autoriteiten redelijk voor zich spreken. De vrouw is haar man niet van huis uit te hulp geschoten, zoals gedacht, maar was al in de winkel.
In de winkel lagen twee wapens. Het meest waarschijnlijke scenario is dat een wapen van de overvallers was, en een wapen van de juwelier en zijn vrouw.De juwelier had geen wapenvergunning.
De juwelier en zijn vrouw zijn juridisch gesproken verdachten, maar omdat het hoogstwaarschijnlijk om zelfverdediging gaat zal het vermoedelijk niet tot een rechtszaak komen, hooguit een zaak vanwege verboden wapenbezit.
De burgemeester: “De familie moet leven met wat er is gebeurd.”
- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Het zorgvuldig geënsceneerde uitspraak escalatie en aangiftecircus deze week had geen pijnlijkere afsluiter kunnen hebben als 2 neergeschoten marrokaanse criminelen.
Daar zit me nu een spindokter met zijn hoofd op zijn bureau te bonken, dat wil je niet weten.
Daar zit me nu een spindokter met zijn hoofd op zijn bureau te bonken, dat wil je niet weten.
- Peric
Ben benieuwd of er weer een stille tocht komt voor 'die lieve jongens'..
- Hielke
Tuurlijk. En een nieuwe landelijke "aangifte" ronde om dat juweliersechtpaar de les te lezen. De thee staat dan klaar.Peric schreef:Ben benieuwd of er weer een stille tocht komt voor 'die lieve jongens'..
- GTRene
waren aardige jongens, ze deden geen vlieg kwaad (lees wellicht onder eigen familie oid)
zal me niks verbazen op iets ala stille tocht oid voor dat soort criminelen...net zoiets als bij die scooter figuur en die automobilist destijds dacht ik...
sommige hebben echt oogkleppen op of kijken (willen zien) alleen 1 kant op.
straks geven ze Wilders de schuld...zullen wel weer van die praat programma's over gaan hoe zielig het is voor meneer de crimineel die er vast niks aan kan doen en of ellendige jeugd heeft gehad en noem maar op.
dat zal dan vaak wellicht zijn om zogenaamd politiek correct
op TV over te komen? anders snap ik sommige lui echt niet die dat soort criminelen 'goed' praten of acties/optreden tegen criminelen afkeuren.
de slachtoffers die dat soort mensen maken zien ze vaak niet...
bv hoe die de rest van hun leven veelal getekend is door/vanwege dat soort crimineel gedrag van berovingen/verkrachtigen/bedreigingen/molesteren enz enz.

zal me niks verbazen op iets ala stille tocht oid voor dat soort criminelen...net zoiets als bij die scooter figuur en die automobilist destijds dacht ik...
sommige hebben echt oogkleppen op of kijken (willen zien) alleen 1 kant op.
straks geven ze Wilders de schuld...zullen wel weer van die praat programma's over gaan hoe zielig het is voor meneer de crimineel die er vast niks aan kan doen en of ellendige jeugd heeft gehad en noem maar op.
dat zal dan vaak wellicht zijn om zogenaamd politiek correct

de slachtoffers die dat soort mensen maken zien ze vaak niet...
bv hoe die de rest van hun leven veelal getekend is door/vanwege dat soort crimineel gedrag van berovingen/verkrachtigen/bedreigingen/molesteren enz enz.