Dat mag ook wel met die afschuwelijke marges en inferieure kwaliteit.....Robertdj schreef:Ben de laatste tijd flink aan het verbouwen en dus veel in bouwmarkten te vinden, valt me op hoe vriendelijk het personeel daar over het algemeen is, ze zeggen netjes gedag maar zijn verder niet opdringerig.
Detaillisten hier?
- 328Ti
Re: Detaillisten hier?
- Robertdj
Hornbach lijkt dat te zijn, vooral het hout is daar goedkoper en imho beter. Je ziet het ook wel aan de drukte.
Voor kleine frutsels en noodaankopen ga ik naar de Gamma (is om de hoek)
Voor kleine frutsels en noodaankopen ga ik naar de Gamma (is om de hoek)
- ///Joost
Ama-Ja-Ja-Jippie-Jippie-Jeeeee....Robertdj schreef:Hornbach ....
-
mark123
Hornbach heeft nog veel te weinig dekking om serieus landelijk concurrerend te zijn. Zijn ze wel mee bezig overigens maar ik moet nog steeds ten minste 40 minuten rijden naar de hornbach.
- Robertdj
De reclame's zijn ook schandalig soms, waarbij zelfs de dood niet geschuwd wordt om indruk te maken.///Joost schreef:Ama-Ja-Ja-Jippie-Jippie-Jeeeee....Robertdj schreef:Hornbach ....Vreselijk, die jingle.
Wij hebben gelukkig een Hornbach in de buurt (industrieterrein Nieuwegein) zit daar ook een Praxis, Gamma en Karwei, vooral bij de Praxis is het uitgestorven sinds ze praktisch buren met Hornbach zijn geworden.
- 328Ti
Hornbach is qua prijsstelling/kwaliteit toch niet als Bouwmaat en Raab Kärcher?Robertdj schreef:De reclame's zijn ook schandalig soms, waarbij zelfs de dood niet geschuwd wordt om indruk te maken.///Joost schreef:Ama-Ja-Ja-Jippie-Jippie-Jeeeee....Robertdj schreef:Hornbach ....Vreselijk, die jingle.
Wij hebben gelukkig een Hornbach in de buurt (industrieterrein Nieuwegein) zit daar ook een Praxis, Gamma en Karwei, vooral bij de Praxis is het uitgestorven sinds ze praktisch buren met Hornbach zijn geworden.
- RVV
Ook voor vervelende klanten is er een oplossing
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2244 ... ers__.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2244 ... ers__.html" onclick="window.open(this.href);return false;