En je punt naar mij is?PD power schreef:http://www.hartvannederland.nl/nederlan ... aafplaats/
Zouden hier ook kamer vragen over komen........gaat hier de media ook volledig een week achteraan.......
Daar wordt ik pas moe en verdrietig van Bram, mensen die zich druk maken over iemand die iets benoemd, handig of niet, maar als er voor de zoveelste keer weer een oudere berooft wordt, dan wordt ik pislink, en mag ik al die zgn "linkse correcte" hypocriete prietpraat niet meer horen, wake up.
Nederland gaat naar de haaien
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Re: Nederland gaat naar de haaien
-
- Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci
Of je hier net zo'n discussie op gang tracht te houden als met wilders of het net zoals velen "wegkijkt", denk ik?
- Snipe
Over Wilders gesproken, hij was weer in topvorm vandaag. Pechtold legde in de Volkskrant uit dat het idee van de PvdA om niet meer met de PVV samen te werken en geen enkele motie van de PVV meer te steunen een slecht idee is.
Wilders stond over diezelfde Pechtold in de Tweede Kamer te brullen dat hij een haatzaaier is.
GroenLinks wilde graag een debat over de uitspraken van Wilders. Wilders kondigde aan dat de PVV bij zo'n debat weg zou blijven. Kan het niet gewoon eens verplicht worden dat je als je in de Tweede Kamer zit ook gewoon in die Kamer aanwezig bent als daar wat gebeurt? Die mensen krijgen ruim 7.300 euro per maand en kunnen kennelijk op komen dagen wanneer ze daar zin in hebben.
Wilders stond over diezelfde Pechtold in de Tweede Kamer te brullen dat hij een haatzaaier is.
GroenLinks wilde graag een debat over de uitspraken van Wilders. Wilders kondigde aan dat de PVV bij zo'n debat weg zou blijven. Kan het niet gewoon eens verplicht worden dat je als je in de Tweede Kamer zit ook gewoon in die Kamer aanwezig bent als daar wat gebeurt? Die mensen krijgen ruim 7.300 euro per maand en kunnen kennelijk op komen dagen wanneer ze daar zin in hebben.
-
OnlineLuco
Wat een fantastische reactie zeg, ipv te discussiëren over het werkelijke probleem gaan we ff lekker zeiken over Wilders, dat die niet bij een bepaald debat aanwezig wil zijn
Zullen we eens kijken hoe vaak die linkse zakkenvullers niet aanwezig zijn bij debatten of gemeenteraadsvergaderingen, kan me nog wel een paar verhalen herinneren van de zakkenvullende linkse ubermensch.
Door dit soort reacties krijg ik steeds meer de neiging juist wel op hem te stemmen, er zijn nog teveel mensen die hun kop in het zand steken.

Zullen we eens kijken hoe vaak die linkse zakkenvullers niet aanwezig zijn bij debatten of gemeenteraadsvergaderingen, kan me nog wel een paar verhalen herinneren van de zakkenvullende linkse ubermensch.
Door dit soort reacties krijg ik steeds meer de neiging juist wel op hem te stemmen, er zijn nog teveel mensen die hun kop in het zand steken.
- Snipe
En als je dan op Wilders gaat stemmen, wat denk je dat hij dan voor je kan betekenen? Hoe denk je dat hij Nederland verbetert wanneer hij racistische taal uitslaat in cafés maar wegblijft uit de Tweede Kamer?
- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
Richard de Mos krijgt mijn stem! 

- 350 Z
Grappige is dat door al dit gedoe zelfs mijn zus die altijd anti-PVV is geweest nu eens de persconferentie van Wilders in zijn geheel heeft beluisterd met de vragen erna ook, want normaal krijgen de mensen het knip en plakwerk in het voordeel van links mee, dat ze volgende verkiezingen op de PVV gaat stemmen
Zelfs zij vond links/NOS/VARA/PvdA etc wel heel erg bevooroordeeld, hypocriet en selectief.

Zelfs zij vond links/NOS/VARA/PvdA etc wel heel erg bevooroordeeld, hypocriet en selectief.
-
OnlineLuco
En wat betekent links voor mij??Snipe schreef:En als je dan op Wilders gaat stemmen, wat denk je dat hij dan voor je kan betekenen? Hoe denk je dat hij Nederland verbetert wanneer hij racistische taal uitslaat in cafés maar wegblijft uit de Tweede Kamer?
Dat je als kansloze mongool je klauw op kan houden en elke buitenlander hier een uitkering krijgt, wat 1 uitkering, wel meerdere.
Maar dat ze hun eigen ondernemers die de meeste belasting betalen als het goed gaat, gewoon in de stront laten zakken als het eens iets minder gaat.
Maar zoals gewoonlijk lul je weer lekker om het probleem heen

-
Volkert op 2 mei vrij
http://www.telegraaf.nl/s/22431048" onclick="window.open(this.href);return false;
Ongelooflijk hoe lang heeft die man nou werkelijk vast gezeten voor het nemen van iemand zijn leven in voorbedachte rade.
Triest vanaf 2002 tot 2014. 12 jaar voor een Moord.
http://www.telegraaf.nl/s/22431048" onclick="window.open(this.href);return false;
Ongelooflijk hoe lang heeft die man nou werkelijk vast gezeten voor het nemen van iemand zijn leven in voorbedachte rade.
- Petrolhead Tom
Echt te walgelijk voor woorden. Als hij belasting had ontdoken had hij langer gekregen.Andre schreef:Volkert op 2 mei vrij

- Snipe
Luco, de discussie ging over de uitspraken van Wilders, jij zegt dat je het liever over "het werkelijke probleem" hebt. Ik denk dat "het werkelijke probleem" niet bestaat; ieder land heeft een aantal problemen. Voor sommigen, waar jij duidelijk niet bij hoort, is het een probleem dat een behoorlijk aantal kiezers stemt op een partij met extreem-rechtse standpunten.
Het voornaamste probleem voor Nederland lijkt me op dit moment de economie. Daarbij past dat de overheidsuitgaven in het oog worden gehouden en daarom vind ik het gek dat er een riant salaris wordt betaald aan leden van de Tweede Kamer die daarvoor kennelijk komen opdraven wanneer ze daar zelf zin in hebben. Dat staat op zichzelf los van de PVV, zoals je al zei, maar het viel me weer eens op doordat de PVV te kennen gaf niet bij een debat aanwezig te zijn.
Dan is er de aanname dat je links bent als je niet op de PVV stemt. Misschien moet je de verkiezingsprogramma's eens naast elkaar leggen, maar de PVV heeft diverse standpunten die minstens zo links of linkser zijn dan die van de SP. Tegelijkertijd hebben ze een aantal extreem-rechtse standpunten; van daaraf bezien is inderdaad alles links.
En dan zijn er dus nog die Marokkanen. Marokkaanse jongeren zijn vaker crimineel dan die uit andere landen, maar vallen in het niet bij Nederlandse jongeren, als je tenminste die uit de overzeese gebieden meerekent. Dat zeg ik niet om die Marokkanen de hand boven het hoofd te houden, maar het laat zien dat uitzetten niet de oplossing is. Je kunt Nederlanders immers niet uit Nederland zetten. Dat betekent al vanzelf dat je andere oplossingen moet zoeken; enerzijds zul je moeite moeten steken in het voorkomen, anderzijds zul je consequent moeten straffen.
Volgens mij ontkent niemand hier dat er een probleem is met criminele jongeren, maar de discussie ging over de uitspraken van Wilders. Daar kun je je schouders over ophalen of je kunt zeggen dat het allemaal wel meevalt, maar waarom zou je dat voor het ene probleem wel doen en voor het andere niet?
Het voornaamste probleem voor Nederland lijkt me op dit moment de economie. Daarbij past dat de overheidsuitgaven in het oog worden gehouden en daarom vind ik het gek dat er een riant salaris wordt betaald aan leden van de Tweede Kamer die daarvoor kennelijk komen opdraven wanneer ze daar zelf zin in hebben. Dat staat op zichzelf los van de PVV, zoals je al zei, maar het viel me weer eens op doordat de PVV te kennen gaf niet bij een debat aanwezig te zijn.
Dan is er de aanname dat je links bent als je niet op de PVV stemt. Misschien moet je de verkiezingsprogramma's eens naast elkaar leggen, maar de PVV heeft diverse standpunten die minstens zo links of linkser zijn dan die van de SP. Tegelijkertijd hebben ze een aantal extreem-rechtse standpunten; van daaraf bezien is inderdaad alles links.
En dan zijn er dus nog die Marokkanen. Marokkaanse jongeren zijn vaker crimineel dan die uit andere landen, maar vallen in het niet bij Nederlandse jongeren, als je tenminste die uit de overzeese gebieden meerekent. Dat zeg ik niet om die Marokkanen de hand boven het hoofd te houden, maar het laat zien dat uitzetten niet de oplossing is. Je kunt Nederlanders immers niet uit Nederland zetten. Dat betekent al vanzelf dat je andere oplossingen moet zoeken; enerzijds zul je moeite moeten steken in het voorkomen, anderzijds zul je consequent moeten straffen.
Volgens mij ontkent niemand hier dat er een probleem is met criminele jongeren, maar de discussie ging over de uitspraken van Wilders. Daar kun je je schouders over ophalen of je kunt zeggen dat het allemaal wel meevalt, maar waarom zou je dat voor het ene probleem wel doen en voor het andere niet?
-
Zo iemand mag toch pas uit de gevangenis komen als ie bejaard is. Hij heeft iemands leven afgenomen. Hij heeft nu nog tijd zat om plezier in ze leven te hebben na iemand vermoord te hebben.
Dat zou toch niet moeten kunnen!
Dat zou toch niet moeten kunnen!
-
OnlineLuco
Ben ik niet met je eens, de discussie is dat er maar een man in denhaag het probleem van de criminele Marokkanen benoemt, maar half nederland staat dan ineens op zijn achterste poten omdat ze hun kop in het zand steken voor het probleem en dan maar gaan muggenziften en de boel zo in het nieuws brengen dat "alle Marokkanen" wordt bedoeld, en dat is dus niet zo.
Dan kan je wel zeggen dat je ze niet uit kan zetten, maar de Marokkaanse overheid doet niet anders, ze willen hun paspoort niet opgeven, prima, zolang je je gedraagt en aanpast geen probleem, maar je geeft aan als je je paspoort niet op wil geven aan dat je als gast gezien wil worden, dan heb je je ook te gedragen, zo niet, opzouten.
Als ik bij jouw op visite kom en ik ram een paar vrienden van je vol op hun gezicht, krijg ik dan ook een bakkie thee als beloning en mag ik de volgende keer gewoon weer op visite komen, als ik maar beloof dat ik het niet meer zal doen.
Geloof je het zelf?
Dan kan je wel zeggen dat je ze niet uit kan zetten, maar de Marokkaanse overheid doet niet anders, ze willen hun paspoort niet opgeven, prima, zolang je je gedraagt en aanpast geen probleem, maar je geeft aan als je je paspoort niet op wil geven aan dat je als gast gezien wil worden, dan heb je je ook te gedragen, zo niet, opzouten.
Als ik bij jouw op visite kom en ik ram een paar vrienden van je vol op hun gezicht, krijg ik dan ook een bakkie thee als beloning en mag ik de volgende keer gewoon weer op visite komen, als ik maar beloof dat ik het niet meer zal doen.
Geloof je het zelf?
- Snipe
Het probleem van criminele Marokkanen wordt al tijdenlang benoemd, zoek maar wat oude filmpjes van Pim Fortuyn of denk aan Rob Oudkerk die het over kut-Marokkanen had (waar overigens ook veel over te doen was) of aan talloze andere voorbeelden.Luco schreef:Ben ik niet met je eens, de discussie is dat er maar een man in denhaag het probleem van de criminele Marokkanen benoemt, maar half nederland staat dan ineens op zijn achterste poten omdat ze hun kop in het zand steken
Het punt is nu juist dat Wilders níet de criminele Marokkanen benoemt, maar het over Marokkanen in het algemeen heeft. Dát stond hij te brullen in dat Haagse café, dát liet hij die zaal scanderen.
En natuurlijk kun je dan zeggen dat Wilders ook weleens iets zegt dat waar is of een kern van waarheid bevat. Klopt. Maar mijn snelheidsbekeuringen worden toch ook niet verscheurd omdat ik me op andere momenten wél aan de snelheid houd?
-
OnlineLuco
En weer lul je eromheen en hoor je alleen wat je wilt horen en reageer je weer half, succes. 

-
- Auto: Fun Damn Mentally
Perry...wat betekent 'Den Haag' dan nú voor ons dan? Door Volkert 'zitten we' nu met Wilders zegmaar.Snipe schreef:En als je dan op Wilders gaat stemmen, wat denk je dat hij dan voor je kan betekenen? Hoe denk je dat hij Nederland verbetert wanneer hij racistische taal uitslaat in cafés maar wegblijft uit de Tweede Kamer?
Wie verbetert Nederland? Please stand up:)
Racistische taal is voor iedereen anders. Alle gekheid op 'n stokje en linkse 'übermenschhumor' (dat is dus Wilders verbaal totaal afslachten, understatement ) is hier politiek correct, maar als ik 't heb over 'n goat fcucking hatebeard ben ik m'n leven niet zeker.
Kortom Perry cs, vind je nu werkelijk dat je/men 'gebalanceerd' de boel bekijkt. Dat je 'verdraagzaam' en 'neutraal' de situatie overziet.
Neen, IEDEREEN kiest 'n richting of ze 't willen of niet(links rechts zegmaar ) en als ze DAT ontkennen heb je te maken met de ergsten onder ons:)

-
Even filmpje helemaal uit kijken, dikke minuut.
http://www.zie.nl/video/politiek/SP-noe ... 2z5i5fen0r#" onclick="window.open(this.href);return false;
Ben ik de enige die de VVD tam vind reageren, maar die SPer gewoon 'n tootaal wereldvreemde theoreticus vind. En dan hou ik me nog gedeist:)
http://www.zie.nl/video/politiek/SP-noe ... 2z5i5fen0r#" onclick="window.open(this.href);return false;
Ben ik de enige die de VVD tam vind reageren, maar die SPer gewoon 'n tootaal wereldvreemde theoreticus vind. En dan hou ik me nog gedeist:)
- alt
De uitspraak van Wilders is echt een politieke uitspraak en geen oplossing.
ik heb mijn pubertijd beleefd in de je 60 en vind dat iedereen die Nederlanders is en trots op zijn land, anders ben je geen Nederlander, zijn bijdrage aan Nederland behoord te doen.
Dat heet werken & belasting betalen.
Persoonlijk vind ik dat iedereen zzp-er zou moeten zijn, dan heb veelmeer verantwoording voor je bedrage aan Nederland. Je werkt als je je eens niet lekker voelt of een deel van je lichaam niet tijdelijk functioneert.
Voor mensen die door een gebrek niet kunnen functioneren behoren extra geld &een goede voorziening te zijn.
Persoonlijk ken ik Mike Smit die is tot zijn middel verlamd, maar werkt alle dagen en rijdt door heel Nederland.
Hij doet aan verscheidene sporten.
http://smitracingteam.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nu Wilders zijn uitspraak.
Trotse mensen met Nederlands paspoort behoren bij te dragen aan Nederland, werken & belasting betalen.
Als je niet kan werken, geeft niet waarom, dan moet je je dienstbaar maken voor Nederland.
Het leger is een goed plaats om je dienstbaar te maken, voor mensen met een dubbele nationaliteit een dubbel nationaliteits leger.
In Frankrijk heet dat het Légion étrangère.
Maar mij idee wordt toch niet opgenomen, want ik behoor tot de beruchte 98 % van de stemvee (het domme deel van de mensheid).
ik heb mijn pubertijd beleefd in de je 60 en vind dat iedereen die Nederlanders is en trots op zijn land, anders ben je geen Nederlander, zijn bijdrage aan Nederland behoord te doen.
Dat heet werken & belasting betalen.
Persoonlijk vind ik dat iedereen zzp-er zou moeten zijn, dan heb veelmeer verantwoording voor je bedrage aan Nederland. Je werkt als je je eens niet lekker voelt of een deel van je lichaam niet tijdelijk functioneert.
Voor mensen die door een gebrek niet kunnen functioneren behoren extra geld &een goede voorziening te zijn.
Persoonlijk ken ik Mike Smit die is tot zijn middel verlamd, maar werkt alle dagen en rijdt door heel Nederland.
Hij doet aan verscheidene sporten.
http://smitracingteam.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nu Wilders zijn uitspraak.
Trotse mensen met Nederlands paspoort behoren bij te dragen aan Nederland, werken & belasting betalen.
Als je niet kan werken, geeft niet waarom, dan moet je je dienstbaar maken voor Nederland.
Het leger is een goed plaats om je dienstbaar te maken, voor mensen met een dubbele nationaliteit een dubbel nationaliteits leger.
In Frankrijk heet dat het Légion étrangère.
Maar mij idee wordt toch niet opgenomen, want ik behoor tot de beruchte 98 % van de stemvee (het domme deel van de mensheid).
- GTRene
Robin schreef:Even filmpje helemaal uit kijken, dikke minuut.
Een ruime meerderheid van de Tweede Kamer legt zich neer bij de voorwaardelijke invrijheidstelling van Volkert van der Graaf. Kamerlid Van der Steur van regeringspartij VVD benadrukt dat er gedegen onderzoek is gedaan naar de kans op herhaling en dat die door deskundigen laag wordt ingeschat. Van der Steur wijst er ook op dat allerlei voorwaarden aan de vrijlating zijn verbonden en dat die streng moeten worden nageleefd.
http://www.dagelijksestandaard.nl/2014/ ... -der-graaf" onclick="window.open(this.href);return false;Dit dus van dezelfde partij die eerst nog liet weten dat Van der Graaf niet eens met proefverlof zou mogen omdat dit voor te veel maatschappelijke onrust zou zorgen. Maar vervroegde vrijlating doet dat niet?
Wat is de politiek eigenlijk een enorme bende zeg.
http://www.dagelijksestandaard.nl/2014/ ... f-wel-vrij" onclick="window.open(this.href);return false;
Misschien laten wat 'linksen' hem vrij in de hoop dat die Wilders vermoordt?

laten we het niet hopen.
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Ja, dat is vast de gedachte erachter, Volkert 'los' laten zodat die lekker gaat moorden.
Dat Volkert vrij komt heeft helemaal niks met links/rechts/zwart/wit/blauw en ondersteboven te maken, maar gewoon met hoe de rechtsstaat in elkaar steekt. Hij heeft nu eenmaal zijn straf erop zitten en komt dus vrij, daar valt niets aan te doen. Ik kan me voorstellen dat als er nu zo'n moord plaats vindt, de dader niet weg komt met 18 jaar...
Dat Volkert vrij komt heeft helemaal niks met links/rechts/zwart/wit/blauw en ondersteboven te maken, maar gewoon met hoe de rechtsstaat in elkaar steekt. Hij heeft nu eenmaal zijn straf erop zitten en komt dus vrij, daar valt niets aan te doen. Ik kan me voorstellen dat als er nu zo'n moord plaats vindt, de dader niet weg komt met 18 jaar...
- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Ik denk dat volkert maar snel naar het buitenland moet vertrekken, want deze samenleving heeft nog een appeltje te schillen met deze man.
Mede de reden waarom we nu met wilders zitten en die gekke fratsen voor lief nemen.
Mede de reden waarom we nu met wilders zitten en die gekke fratsen voor lief nemen.
- GTRene
http://www.dagelijksestandaard.nl/2014/ ... hijs-r-mer" onclick="window.open(this.href);return false;Acteur Thijs Römer twitterde vorige week 'Volkert, waar ben je als je land je nodig heeft...'. Hij deed dat naar aanleiding van de inmiddels beruchte caféspeech van PVV-leider Geert Wilders over het aantal Marokkanen in Nederland. Diezelfde Volkert van der G. , de moordenaar van Pim Fortuyn, komt 2 mei voorwaardelijk vrij, werd vandaag bekend. Dat nieuws was voor Wilders aanleiding voor deze tweet: 'Thijs Römer wordt op zijn wenken bediend....'.
- GTRene
ook leuk...
lees ook die reacties eens
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... l#comments" onclick="window.open(this.href);return false;
ook een sterke is>

lees ook die reacties eens

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... l#comments" onclick="window.open(this.href);return false;
ook een sterke is>
Het is alleen racisme of discriminatie als de Blanke Man het doet.
-
Hier zit ook wel wat in:)
Links heeft last van iets dat ik 'paternalistisch racisme' noem. Ze doen vol begrip over allerlei vormen van wangedrag van 'hun' minderheden, een beetje zoals een ouder een hysterisch kind omgaat. In essentie zien ze die minderheden als minderwaardig, ontoerekeningsvatbaar en onzelfredzaam, en het is aan de linkse regenten om voor deze mensen na te denken ('op te komen' noemen ze dat). Zij hebben immers de cursus sociale geografie o.i.d. met succes doorlopen en achten zichzelf daadwerkelijk slimmer dan de rest. Linkse regenten en hun minderheden, übermensch en untermensch.
très cool | 26-03-14 | 15:27 | + 5 -
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Intussen;
http://www.telegraaf.nl/overgeld/belast ... aar__.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2243 ... sch__.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/11698/Ka ... eerd.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
Laten we nu eens to the point komen !
http://www.telegraaf.nl/overgeld/belast ... aar__.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2243 ... sch__.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/11698/Ka ... eerd.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
Laten we nu eens to the point komen !