ErikS schreef:Hij doet in principe snelle handel met import, niet voor particulieren maar voor bedrijven.
Beetje hetzelfde idee als jou buurman zich druk maakt dat hij de Makro niet binnen mag zonder pasje

ErikS schreef:Hij doet in principe snelle handel met import, niet voor particulieren maar voor bedrijven.
Nee, want hij bied ze wel particulier aan, maar onder handelsvoorwaarden.RVV schreef:ErikS schreef:Hij doet in principe snelle handel met import, niet voor particulieren maar voor bedrijven.
Beetje hetzelfde idee als jou buurman zich druk maakt dat hij de Makro niet binnen mag zonder pasje
Klopt!JP schreef:Als jij bij de rdw staat en die vinden wat tijdens de keuring, is dat dan voor jouw rekening? Zo kan ik ook wat importeren. Papieren van verkopende partij erbij, en de rest zoek jij als particuliere koper maar uit.
Sorry, dan mogen anderen de goede man kennen, maar dit is me te wazig. Zeker bij zo'n auto waar er nog genoeg van staan.
Foto's!Snipe schreef:Kijk, Erik, het is algemeen bekend dat je een heel leuk zusje hebt. Ik zou haar ook niet zo'n derdehands Frans ellendehok willen verkopen.
Als je een afspraak maakt heb je dat probleem niet. Ook kun je dan op een 1 daagse plaat naar het RDW station rijden. Hoef je alleen de verzekering op chassisnummer te regelen.328Ti schreef:Laatst stond ik 3 uur! te wachten bij die gasten. Das niet leuk meer...
Ben er geweest,328Ti schreef:Ha Erik,
Heb je voor de gein gevraagd wat die meerkosten zijn van het inklaren? Als je de tijd, energie, benzinekosten en RDWkosten bij elkaar rekent, zou ik daar gemakkelijk 100 euri voor over hebben. Laatst stond ik 3 uur! te wachten bij die gasten. Das niet leuk meer...
Foto's!Snipe schreef:Kijk, Erik, het is algemeen bekend dat je een heel leuk zusje hebt. Ik zou haar ook niet zo'n derdehands Frans ellendehok willen verkopen.
Zelfs met afspraak zit je daar uren.EvdP schreef:Als je een afspraak maakt heb je dat probleem niet. Ook kun je dan op een 1 daagse plaat naar het RDW station rijden. Hoef je alleen de verzekering op chassisnummer te regelen.328Ti schreef:Laatst stond ik 3 uur! te wachten bij die gasten. Das niet leuk meer...
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Google [Bot], Hitz en 2 gasten