Hij wil niet verkopen.
-
Hij wil niet verkopen.
Zo, even stoom afblazen!
Ik ben bezig om voor mijn zusje een Citroen C2 1.4 VTR te zoeken/ aan te schaffen.
Nu staat er een ontzettend kek karretje (rood) te koop, voor een mooie prijs, bij een garage/handelaar. (zal ivm import zijn)
Opzich heb ik daar geen problemen mee, als de aankoop daar stukken voordeliger van word, en de auto gewoon prima is!
Vrijdag een mailtje gestuurd;
Staat van onderhoud
wanneer is de distri vervangen
ooit schade gehad
Het bekende lijstje, want ik ga niet weer 4 keer ergens aankomen dat er niks van klopt, of dat de auto er niet staat. Natuurlijk geen reactie. Ik dacht bij mezelf, misschien toch teveel gevraagd? Ik zal eens even bellen. Staat namelijk heel mooi op zijn site; Indien je geen 'domper' wil, bel even van tevoren als je langskomt voor een bepaalde auto! Nouja, als hij daar mee adverteert, zal hij zijn telefoon toch wel opnemen?!
Nee dus! 4 keer gebeld, vast nummer, mobiel maakt allemaal geen flikker uit.
Gisteren nog maar eens een mail gestuurd naar zijn eigen mail op de site, met hetzelfde vragenlijstje en de melding dat de telefoon niet word opgenomen......
Nu heb ik vanmiddag tijd om dat ding te gaan bekijken/kopen indien goed is. Prijs vind ik al prima, dus dat is geen issue....... Maar dat gaat niet gebeuren, want contact terug? Ho maar!
Is toch belachelijk in deze tijd?!?!?!?!
Ik ben bezig om voor mijn zusje een Citroen C2 1.4 VTR te zoeken/ aan te schaffen.
Nu staat er een ontzettend kek karretje (rood) te koop, voor een mooie prijs, bij een garage/handelaar. (zal ivm import zijn)
Opzich heb ik daar geen problemen mee, als de aankoop daar stukken voordeliger van word, en de auto gewoon prima is!
Vrijdag een mailtje gestuurd;
Staat van onderhoud
wanneer is de distri vervangen
ooit schade gehad
Het bekende lijstje, want ik ga niet weer 4 keer ergens aankomen dat er niks van klopt, of dat de auto er niet staat. Natuurlijk geen reactie. Ik dacht bij mezelf, misschien toch teveel gevraagd? Ik zal eens even bellen. Staat namelijk heel mooi op zijn site; Indien je geen 'domper' wil, bel even van tevoren als je langskomt voor een bepaalde auto! Nouja, als hij daar mee adverteert, zal hij zijn telefoon toch wel opnemen?!
Nee dus! 4 keer gebeld, vast nummer, mobiel maakt allemaal geen flikker uit.
Gisteren nog maar eens een mail gestuurd naar zijn eigen mail op de site, met hetzelfde vragenlijstje en de melding dat de telefoon niet word opgenomen......
Nu heb ik vanmiddag tijd om dat ding te gaan bekijken/kopen indien goed is. Prijs vind ik al prima, dus dat is geen issue....... Maar dat gaat niet gebeuren, want contact terug? Ho maar!
Is toch belachelijk in deze tijd?!?!?!?!
-
Re: Hij wil niet verkopen.
Het gaat om dit wagentje.
Laatst gewijzigd door ErikS op 25 mar 2014, 20:14, 1 keer totaal gewijzigd.
- Petrolhead Tom
Tsja dan niet toch?
- RVV
Nou nou, misschien zat ie gisteren wel de hele dag met zijn plotseling ziek geworden dochter in het ziekenhuis ?!
- RVV
Zover rijden is het toch niet? Als je hem echt al hebben gewoon even langs gaan.
-
Na 4 keer voor niks te zijn gereden in mijn zoektocht naar een 530/540 toen, ben ik dat wel afgeleerd, Rico....
4 Keer óf een wegopbreking, of de auto al weg, of garage dicht.
Daar ben ik al klaar mee. Lag zijn dochter dan vrijdag ook al in het ziekenhuis?
Ik vind 't echt te laks voor woorden.
Je kan in deze tijd niet meer zonder internet, als dealer.
En gezien de vrouw hoogzwanger is, en ik het druk zat heb, wil ik mijn tijd ook niet verdoen aan 'niks'.
4 Keer óf een wegopbreking, of de auto al weg, of garage dicht.
Daar ben ik al klaar mee. Lag zijn dochter dan vrijdag ook al in het ziekenhuis?
Ik vind 't echt te laks voor woorden.
Je kan in deze tijd niet meer zonder internet, als dealer.
En gezien de vrouw hoogzwanger is, en ik het druk zat heb, wil ik mijn tijd ook niet verdoen aan 'niks'.
-
Net een C2 VTR opgehaald in Doetinchem. Vet dingetje hoor, perfecte staat! Geen krasje te bekennen en rijden als een tiet. Aardige verkoper ook en nog 500 van de prijs af weten te lullen.
-
mark123 schreef:Net een C2 VTR opgehaald in Doetinchem. Vet dingetje hoor, perfecte staat! Geen krasje te bekennen en rijden als een tiet. Aardige verkoper ook en nog 500 van de prijs af weten te lullen.

- Arthur
- Auto: Nr.51
- martll
Ik denk dat ze zoveel omzet maken dat ze de klanten selectief kiezen.
Tenminste daar lijkt het wel op in deze goede tijden voor de autodealers/handelaren. En maar klagen dat ze het zo slecht hebben...
Tenminste daar lijkt het wel op in deze goede tijden voor de autodealers/handelaren. En maar klagen dat ze het zo slecht hebben...
- Petrolhead Tom
Ah crap. Ik heb nog 350 euro meer geboden! Zat zelfs nog een oplader bij!mark123 schreef:Net een C2 VTR opgehaald in Doetinchem. Vet dingetje hoor, perfecte staat! Geen krasje te bekennen en rijden als een tiet. Aardige verkoper ook en nog 500 van de prijs af weten te lullen.

-
Dat bedoel ik!martll schreef:Ik denk dat ze zoveel omzet maken dat ze de klanten selectief kiezen.
Ik kan vanmiddag langs gaan met een stapel flappen als dat ding goed is aftikken, op kenteken en naar huus.....

- SvB
Erik,
Vreemd, ik heb bij Ronny laatst nog een BMW touring voor een maat van me gekocht.
Makkelijke gozer om zaken mee te doen, je moet het gewoon nog eens proberen als je echt belang bij de auto hebt.
Die mailtjes met "zoveel" vragen krijgen ze de hele dag door en daar zou ik ook niet op zitten te wachten.
Laatst had ik nog een stel wielen te koop en daar kreeg ik ook wel 4 mailtjes over
Ronny is echt geen beroerde gozer, wel het type "snelle" handelaar, dat vind niet iedereen even leuk.
Vreemd, ik heb bij Ronny laatst nog een BMW touring voor een maat van me gekocht.
Makkelijke gozer om zaken mee te doen, je moet het gewoon nog eens proberen als je echt belang bij de auto hebt.
Die mailtjes met "zoveel" vragen krijgen ze de hele dag door en daar zou ik ook niet op zitten te wachten.
Laatst had ik nog een stel wielen te koop en daar kreeg ik ook wel 4 mailtjes over

Ronny is echt geen beroerde gozer, wel het type "snelle" handelaar, dat vind niet iedereen even leuk.
- Snipe
Kijk, Erik, het is algemeen bekend dat je een heel leuk zusje hebt. Ik zou haar ook niet zo'n derdehands Frans ellendehok willen verkopen.
En als jij haar wel met alle geweld in zo'n ding wilt hebben, dan staan er nog drie miljard te koop op internet.
En als jij haar wel met alle geweld in zo'n ding wilt hebben, dan staan er nog drie miljard te koop op internet.
-
Ik rijd er wel ff heen dan maar.....SvB schreef:Erik,
Laatst had ik nog een stel wielen te koop en daar kreeg ik ook wel 4 mailtjes over![]()
wel betrouwbaar adres dus?
-
Hé Perry,Snipe schreef:Kijk, Erik, het is algemeen bekend dat je een heel leuk zusje hebt. Ik zou haar ook niet zo'n derdehands Frans ellendehok willen verkopen.
Het is haar budget, en ze wil 'zuinig'......
Dan is dit een prima wagentje in mijn ogen. De 1.4 is ook een 'bullit' blokje volgens mij.
-
Ha-lej-lujaah,
Hij nam op.
Ga vanmiddag even kijken.
Hij wil/kan alle papieren regelen, maar dan moeten we wel zelf naar't RDW.
Is dat verder lastig? eendags kenteken etc. kan hij allemaal regelen.
Hij nam op.
Ga vanmiddag even kijken.
-
OnlineLuco
Zon vtr is niet echt een zuinigheidswonder hoor 

- JP
Wat is dat voor flauwekul? Hij importeert toch een auto en wil daar dan wat op verdienen. Moet ie ook bij de rdw in de rij gaan staan.....ErikS schreef:(...)

- Snipe
Ik heb ooit eens een Peugeot 206 met zo'n 1.4 gehad, is dat dezelfde motor? Rijdt wel aardig, al moet je er geen wonderen van verwachten natuurlijk.
-
Hij doet in principe snelle handel met import, niet voor particulieren maar voor bedrijven.
Hij kán wel alles regelen, dan word 't wat duurder.
SVB had me al even een appje gestuurd over hem, en dat vertrouw ik verder wel.
Kan ik bij 't RDW met een kopie van mijn zusjes rijbewijs hem op haar naam laten zetten?
@ Luco; 1:15 zal geen probleem zijn met hun rijstijl.... Ze doet 1:24 in mijn Up....
Hij kán wel alles regelen, dan word 't wat duurder.
SVB had me al even een appje gestuurd over hem, en dat vertrouw ik verder wel.
Kan ik bij 't RDW met een kopie van mijn zusjes rijbewijs hem op haar naam laten zetten?
@ Luco; 1:15 zal geen probleem zijn met hun rijstijl.... Ze doet 1:24 in mijn Up....

-
De basis is nog steeds 't zelfde ja, als ik naar het blokje kijk op de foto.Snipe schreef:Ik heb ooit eens een Peugeot 206 met zo'n 1.4 gehad, is dat dezelfde motor? Rijdt wel aardig, al moet je er geen wonderen van verwachten natuurlijk.
Er missen wel 2 pk's.....

- daNpy
Nee dat mag niet...ErikS schreef:
-
OnlineLuco
Zet je hem voor 1 dag op jouw naam en dan met machtiging overschrijven op haar naam, dat kan wel.daNpy schreef:Nee dat mag niet...ErikS schreef:
niet bij de rdw, maar postkantoor.
-
Dan zit ik weer met een dag verzekering en dat soort gezeur.....Luco schreef:Zet je hem voor 1 dag op jouw naam en dan met machtiging overschrijven op haar naam, dat kan wel.daNpy schreef:Nee dat mag niet...ErikS schreef:
niet bij de rdw, maar postkantoor.
Ik kijk wel, kan hem ook donderdag ophalen ofzo.... (indien de vrouw niet knapt...)