Nederland gaat naar de haaien

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Luco

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Luco » 20 mar 2014, 22:19

Ben niet echt een aanhanger van hem, maar feit is wel dat die bestaansrecht heeft door het falen van politieke keuzes in het verleden.

Hielke

Bericht door Hielke » 20 mar 2014, 22:23

Alles is uitvoerbaar. Bij een specifieke "trigger" gebeurtenis kan de vlam in de pan slaan. Zo'n gebeurtenis kan de moord op Wilders of een moslimfundamentalistische aanslag zijn. Na Fortuyn en Van Gogh zal de reactie vele malen heftiger worden.

GTRene

Bericht door GTRene » 20 mar 2014, 22:32

holy moly ik snap niet dat hij zo lang in de lucht mag blijven, zag toevallig via iemand een video, heb er 3 bekeken en er 'beroerd' van.
als je niet tegen het woord kanker kan moet je de video's niet kijken want dat is het meeste wat hij uitkraamt...denk in de meeste video's en heeft/hebben schijt aan alles....

kijk ook bv die foto eens...en wat voor soort figuren er op staan (meeste dan)

maar ook die eerste video van 2 uur geleden...

https://www.facebook.com/AltijdGeslaagd" onclick="window.open(this.href);return false;

en bv deze foto...

Afbeelding

Riceaux

Bericht door Riceaux » 20 mar 2014, 22:56

GTRene schreef:holy moly ik snap niet dat hij zo lang in de lucht mag blijven, zag toevallig via iemand een video, heb er 3 bekeken en er 'beroerd' van.
als je niet tegen het woord kanker kan moet je de video's niet kijken want dat is het meeste wat hij uitkraamt...denk in de meeste video's en heeft/hebben schijt aan alles....

kijk ook bv die foto eens...en wat voor soort figuren er op staan (meeste dan)

maar ook die eerste video van 2 uur geleden...

https://www.facebook.com/AltijdGeslaagd" onclick="window.open(this.href);return false;

en bv deze foto...

Afbeelding
Die gast van dat filmpje. Hoe kansloos kan je zijn. Ik zou het niet erg vinden als dat soort mensen, tsja hoe kan ik het zeggen, heel snel dood zouden gaan..

PD power

Bericht door PD power » 20 mar 2014, 23:02

Luco schreef:Ben niet echt een aanhanger van hem, maar feit is wel dat die bestaansrecht heeft door het falen van politieke keuzes in het verleden.

Precies, als er weer eens 3 Marokkanen een bejaarde in elkaar slaan en beroven van hun laatste spaarcenten, hoor je al die hypocrieten niet, als je dat eens durft te benoemen en aan te pakken, heeft de pvv geen enkel draagvlak.

Hielke

Bericht door Hielke » 20 mar 2014, 23:29

De PvdA is in sommige steden voor het eerst in 60 jaren zo'n beetje van het politieke toneel weggeveegd. Krijgen we een dag na de verkiezingen analyses, vooruitzichten, oorzaken en gevolgen voorgeschoteld? Nee, links Hilversum heeft wederom de perfecte bliksemafleider gevonden: Wilders voor en Wilders na. De hele studio van Pauw en Witteman zit vol met Marokkanen en linkse rakkers die met politieke correctheid over elkaar heen rollebollen. Is het een wonder dat steeds meer mensen afhaken.

Snipe

Bericht door Snipe » 21 mar 2014, 00:15

Hielke schreef:Het klinkt in ieder geval allemaal wel een beetje naar "wollt Ihr den totalen .....". Jammer. Anderzijds, als de Marokkaanse gemeenschap de laatste 40 jaar ook maar de helft van de energie, die ze nu aan een rechtszaak tegen Wilders willen verspillen, in de opvoeding van hun kinderen tot eerzame burgers hadden gestoken, dan was die polarisatie helemaal niet nodig geweest.
Ik vraag me altijd af wat er bedoeld wordt met "de Marokkaanse gemeenschap". Is er nu ook zoiets als "de Nederlandse gemeenschap" die Wilders tot de orde moet roepen? En zo ja, wie regelt dat dan?

Luco

Bericht door Luco » 21 mar 2014, 01:01

Snipe schreef:
Hielke schreef:Het klinkt in ieder geval allemaal wel een beetje naar "wollt Ihr den totalen .....". Jammer. Anderzijds, als de Marokkaanse gemeenschap de laatste 40 jaar ook maar de helft van de energie, die ze nu aan een rechtszaak tegen Wilders willen verspillen, in de opvoeding van hun kinderen tot eerzame burgers hadden gestoken, dan was die polarisatie helemaal niet nodig geweest.
Ik vraag me altijd af wat er bedoeld wordt met "de Marokkaanse gemeenschap". Is er nu ook zoiets als "de Nederlandse gemeenschap" die Wilders tot de orde moet roepen? En zo ja, wie regelt dat dan?

Volgens mij heb je meerdere zogenaamde gemeenschappen, net zoals ook bij nederlanders.
Naar mijn mening heb je

1 De mensen die hier naartoe kwamen voor een beter bestaan en er ook het beste van maken en proberen zoveel mogelijk te integreren.

2 De mensen die hier naartoe kwamen voor een beter bestaan maar teveel blijven hangen in hun oude gewoontes en dus een beetje tussen het wal en het schip vallen

3 De mensen die het in hun eigen land niet redden en ook daar al uitschot waren, maar het hier "makkelijker is om via die weg aan geld te komen.

4 de nakomelingen van bovenstaande drie groepen die zich zogenaamd slachtoffer voelen en zich afzetten en in de criminaliteit komen.

Groep 1 is niks mis mee
Groep 2 komt er met wat hulp ook wel
Groep 3 hadden nooit toegelaten moeten worden
Groep 4 indien mogelijk uitzetten.

Volgens mij bedoelt wilders ook groep 3 en 4.
En natuurlijk zitten er ook nuances in al die groepen.

tomgtr

Bericht door tomgtr » 21 mar 2014, 09:03

Luco, je meest genuanceerde en correcte reactie ooit. Zo is het helemaal.

Peric

Bericht door Peric » 21 mar 2014, 09:51

Vind het wel grappig, Wilders zegt iets in normale woorden en heel Nederland valt over 'm heen. De media zou ook 's alle reacties moeten laten zien in zelfgemaakte filmpjes. Zo ook die van die theorie-idioot, wát een mongool!!
Wat zou dan erger zijn??

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 21 mar 2014, 10:00

Peric schreef:Vind het wel grappig, Wilders zegt iets in normale woorden en heel Nederland valt over 'm heen. De media zou ook 's alle reacties moeten laten zien in zelfgemaakte filmpjes. Zo ook die van die theorie-idioot, wát een mongool!!
Wat zou dan erger zijn??
Dit.

350 Z

Bericht door 350 Z » 21 mar 2014, 10:14

Peric schreef:Vind het wel grappig, Wilders zegt iets in normale woorden en heel Nederland valt over 'm heen. De media zou ook 's alle reacties moeten laten zien in zelfgemaakte filmpjes. Zo ook die van die theorie-idioot, wát een mongool!!
Wat zou dan erger zijn??
De mensen die over hem heen vallen zijn de media aangestuurd door de politiek.
De gewone man vind het maar een irritante hypocriete poppenkast.

Snipe

Bericht door Snipe » 21 mar 2014, 10:20

Wat zou dan erger zijn??
Het is geen kwestie van wat erger is. Hoe er ook op gereageerd wordt, het doet toch niks af aan de misselijkmakende taal van Wilders?

@Luco: er zit wat in, wat je daar zegt, en inderdaad je meest genuanceerde reactie ooit ;-)
Aan de andere kant, gisteren lieten ze bij DWDD een filmpje van Fortuyn zien, die ook wel wat zinnigs zei. Kijken kan hier: http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1405587" onclick="window.open(this.href);return false; Wel doorspoelen naar 11:37, anders hoor je eerst de mening van Claudia de Breij en dat is natuurlijk nooit een goed idee.

Joël D.
Auto: Alfa 155 / Z4 3.0

Bericht door Joël D. » 21 mar 2014, 10:31

Snipe schreef: Wel doorspoelen naar 11:37, anders hoor je eerst de mening van Claudia de Breij en dat is natuurlijk nooit een goed idee.
Bedankt voor de waarschuwing. Wat een verschrikkelijke hekel heb ik aan dat w**f zeg.

Snipe

Bericht door Snipe » 21 mar 2014, 10:33

Afbeelding

"Willen jullie meer of minder Claudia de Breij?"

Hielke

Bericht door Hielke » 21 mar 2014, 11:09

Daar heb ik dan weer geen reserves bij. De personificatie van de linkse politieke correctheid. Minder!!!

Robin

Bericht door Robin » 21 mar 2014, 11:16

Het vroegere en huidige Den Haag heeft inderdaad Wilders in de kaart gespeeld. Ook de recessie zorgt voor onzekerheid en onverdraagzaamheid. Dan ga je 'schuldigen' zoeken. En dan is 't te makkelijk om een bepaalde bevolkingsgroep dan die 'schuld' te geven. Luco laat dat heel mooi zien in zijn post.

Wie 'schuld' heeft? Waar twee kijven, twee schuld.

Want nogmaals, hoe ongelovelijk dom/wrang Wilders zijn kinderachtige aanhangers opjutte, naar mijn idee heeft dit wel degelijk te maken met die klojo van de PvdA die hem met Hitler vergeleek en die haatbaard rapper uit Sneek.

Dus 'politiek correct' Nederland moet niet zo verongelijkt reageren. Zij hebben de wijsheid niet, maar doen voorkomen dat zij het alleenrecht hebben op de waarheid(die voor iedereen anders is).

Dat vind ik 'n stuk enorme zelfoverschatting, en ja daarin ben ik ook niet neutraal. dat klopt.

Wilders is 'n clown. Punt. Maar laat 'm maar lullen en reageer d'r niet/minder op. Dit gaat zo nergens over(dus ook van de tegenstanders)

:coffee:

PS. Wel mooi dat de PvdA wordt gekortwiekt. :ongeveer als:

matthyssie
Auto: F11 520d & E86 3.0si

Bericht door matthyssie » 21 mar 2014, 11:39

Naar mijn mening heeft Wilders gewoon gelijk. In de basis kan ik me redelijk in zijn standpunten vinden. Maar de manier waarop hij het brengt, dat is zijn fout. Hartstikke dom en ongenuanceerd. Het is dan wel van voor mijn tijd, maar Pim was een pientere man. Hij wist hoe je het moet brengen. Wilders wil gewoon aandacht door dom dingen te gaan roepen.

Robin

Bericht door Robin » 21 mar 2014, 11:47

Als je ziet wat voor beveiliging Wilders nodig heeft door zijn standpunten/uitspraken, kun je je ook afvragen hoe genuanceerd en wereldverbeterend sommige van zijn tegenstanders dan eigenlijk écht zijn....

Peric

Bericht door Peric » 21 mar 2014, 12:06

Wilders weet donders goed wat 'ie zegt. Als je iets probeert voorzichtig ter sprake te brengen sterft het een stille dood. Dus provoceert 'ie maar, dáár wordt over gesproken.
Het kan 'm niks schelen wat er daarna over 'm gezegd en geschreven wordt, er wordt over gepraat, sterker nog, het wordt door de media opgepikt.
Dus zo dom en ongenuanceerd is het naar mijn mening niet.

En ik moet ook toegeven dat ik wel wat zie in z'n punten, alleen daar zit een behoorlijke nuance aan vast. Er moet inderdaad wat gebeuren aan die kutmarokkanen, want ik ben bang dat dat alleen maar erger gaat worden.

Snipe

Bericht door Snipe » 21 mar 2014, 12:20

Peric schreef:Dus zo dom en ongenuanceerd is het naar mijn mening niet.
Het is onversneden racisme.

Dan hoop je maar dat het dom en ongenuanceerd is, want als dit weloverwogen en zo genuanceerd als maar mogelijk was, is het nog veel erger.

glnk

Bericht door glnk » 21 mar 2014, 12:25

Mensen van bepaalde bevolkingsgroepen (lees marokkanen) hebben een ernstig gebrek aan sociale controle. De jongste generatie is de oude generatie de baas en ze doen maar waar ze zin in hebben. Wat mij betreft mogen deze jongetjes, die de fout in gaan, het land uit gebonjourd worden en neem het hele gezin ook maar mee.
Mensen met een dubbele nationaliteit die zich verzetten afstand te doen van hun exotische nationaliteit mogen wat mij betreft ook een enkele ticket terug naar de zandbak/rimboe waar ze ook maar vandaan mogen komen met een vriendelijk verzoek om niet meer terug te komen.

Ondanks dat ik het met sommige uitspraken niet eens ben met Wilders mag de PVV van mij best wat meer zeggenschap krijgen. Misschien stem ik er wel een keer op. Vorige keer heb ik VVD gestemd en moet je zien waartoe dat heeft geleid, lol.

Peric

Bericht door Peric » 21 mar 2014, 12:39

http://wijblijvenhier.nl/nieuws/racisme ... -verhuren/" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.bladna.nl/marokko-masmiytich ... 08088.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.amazightimes.com/Apartheid-e ... a2965.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Snipe

Bericht door Snipe » 21 mar 2014, 12:41

Dat ergens anders eventueel ook racisme bestaat, is nog geen reden om er hier dan maar je schouders over op te halen.

Robin

Bericht door Robin » 21 mar 2014, 12:42

Perry hoe zeer ik 't ook in 't grote verhaal met je eens ben, vind ik racisme echt wat anders. Hij noemt 'n stel inwoners/erfgenamen van 'n bepaald land.

Als iemand roept dat Friesland /Groningen/Brabant /Limburg afgestoten mag worden van Nederland omdat die inwoners eikels zijn etc(je kent de grapjes /geintjes hier wel) etc etc. of dat die Kutfriezen etc etc allemaal naar de maan kunnen lopen, vind ik dat erg lijken op Wilders' retoriek.

Sterker, hoe vaak hoor je niet over kutAmerikanen/KutRussen/kutChinezen? Bijna dagelijks.
Of ten tijde van 't begin van de crisis;kutIJslanders:)

Behalve dat de 'onheus bejegende' bevolkingsgroep totaal over de rooie gaat en nóg zwaardere tegenwerpingingen/middelen kan gaan gebruiken om Wilders' mond (voor altijd) te snoeren.
Laatst gewijzigd door Robin op 21 mar 2014, 12:43, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie