Wilders is onder ons DWDD>
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2014/0 ... nder-onss/" onclick="window.open(this.href);return false;
De Nederlandse "Wolf of Wall Street" organisatie........romo schreef:GVD
http://www.telegraaf.nl/dft/22390067/__ ... nen__.html" onclick="window.open(this.href);return false;
kan ik me wel in vinden...Voor de camera van de NOS zei Wilders na zijn toespraak dat hij het had over criminele Marokkanen, van wie hij het paspoort wil laten afnemen. 'Als we dat stukje soevereiniteit kunnen terugwinnen van Europa kunnen we ook weer zelf kunnen bepalen dat mensen minder snel naar Nederland kunnen komen. En dat samen met het uitzetten van criminele Marokkanen zal er hopelijk voor zorgen dat we dat waar kunnen maken.' Hij verduidelijkte: 'Niet alle Marokkanen het land uit, alleen criminele Marokkanen.'
Hitler heeft nooit geroepen dat alle Marokkanen weg uit Den Haag moeten, Tom.Petrolhead Tom schreef: Wilders roept op dat Marokkanen weg moeten, zo is Hitler ook begonnen.
Hans Spekman wil heel Nederland nivelleren, zo is Stalin ook begonnen:)GTRene schreef:of vergelijken hem met Hitler...tja, dat zegt meer over die mensen dan over Geert.
Goeie analyse. Of ze snijden hem de strot af, of hij stuurt ze terug, zoiets.Robin schreef:Ik zat nog even na te denken over Wilders' retoriek in dat zaaltje vol 'kleuters'. Het ging zo nergens over. MAAR ik heb 't idee dat dat zijn (rare en totaal de plank missslaande) manier van terugslaan is mbt dat filmpje van die rapper. Dat kan bij Wilders een soort druppel zijn geweest/hij werd totaal getriggerd.
????
Erg goed punt!Hielke schreef:Goeie analyse. Of ze snijden hem de strot af, of hij stuurt ze terug, zoiets.Robin schreef:Ik zat nog even na te denken over Wilders' retoriek in dat zaaltje vol 'kleuters'. Het ging zo nergens over. MAAR ik heb 't idee dat dat zijn (rare en totaal de plank missslaande) manier van terugslaan is mbt dat filmpje van die rapper. Dat kan bij Wilders een soort druppel zijn geweest/hij werd totaal getriggerd.
????
Het klinkt in ieder geval allemaal wel een beetje naar "wollt Ihr den totalen .....". Jammer. Anderzijds, als de Marokkaanse gemeenschap de laatste 40 jaar ook maar de helft van de energie, die ze nu aan een rechtszaak tegen Wilders willen verspillen, in de opvoeding van hun kinderen tot eerzame burgers hadden gestoken, dan was die polarisatie helemaal niet nodig geweest.
Wilders toonde gisteren gewoon zijn ware aard, die van een racist. Daar doet dat filmpje verder weinig aan af.Robin schreef:Ik zat nog even na te denken over Wilders' retoriek in dat zaaltje vol 'kleuters'. Het ging zo nergens over. MAAR ik heb 't idee dat dat zijn (rare en totaal de plank missslaande) manier van terugslaan is mbt dat filmpje van die rapper. Dat kan bij Wilders een soort druppel zijn geweest/hij werd totaal getriggerd.
????
Gebruikers op dit forum: Estoque, Joël D., Kasteel, Paul76, Sabberjoch, Sander-E46, WJ en 8 gasten