320D Touring Executive 2.0: wat goed is moet goed blijven:-)
- Knot
Re: Starship Enterprise (Prius 3) bijna 2 weken in bezit!
En dan hoef je de brandstof niet eens zelf te betalen 

- glnk
Met mijn Z4 3.0si kan ik 1 op 16 rijden. Kwestie van nooit remmen, minimaal gas geven, de juiste versnelling pakken en altijd uit laten rollen
Best spannend om zo te rijden.

- tomgtr
Ja natuurlijk. Sloop de stoelen enzo eruit en zet een klapstoel erin, scheelt gewicht en dus nog zuiniger. Komop zeg, comfort is ook wat waard. Ik heb voor de grap m'n auto eens op eco modus gezet en was van plan dat 1 hele tank vol te houden en kijken wat het scheelt. Heb het geloof ik 2 minuten vol gehouden. Als goed voornemen staat hij nu niet permanent in sport modus. Dan heb ik m'n steentje wel weer bijgedragen!Fabian schreef:Goed te lezen Niels![]()
Ik kan ook niets anders zeggen over mn Auris Hybride. Is gewoonweg goed. Voor de fun zijn er andere middelen, maar als vervoermiddel is er gewoon geen slecht punt over te zeggen.
Je moet trouwens de airco eens uitzetten, dat scheelt echt ook veel voor het verbruik, serieus! Heb dat nu 2 weken gedaan, scheelt gewoon bijna 10%!
- Fabian
Niet te serieus nemen TomGTR
Maar in al mijn auto's staat de airco uit als hij niet nodig is. Ookal heb ik een ECC. Dus als het droog is en 14 graden heb ik geen airco aan staan.....
En ik doe mn CO2 bijdragen ook wel hoor, met de andere vervoersmiddelen

Maar in al mijn auto's staat de airco uit als hij niet nodig is. Ookal heb ik een ECC. Dus als het droog is en 14 graden heb ik geen airco aan staan.....
En ik doe mn CO2 bijdragen ook wel hoor, met de andere vervoersmiddelen

- Reind
Er staat bij ons sinds een aantal maanden een Renault Scenic container voor de deur. Geen mooie auto, niet snel en geen echte DF. Maar toch is het een heerlijke auto om relax mee te cruisen. Alles gaat heel licht en makkelijk, en dat is gewoon fijn als je geen haast hebt. Ik word er gewoon rustig van.......
Als enige auto een no go. Maar als tweede auto dikke prima.
Als enige auto een no go. Maar als tweede auto dikke prima.
- Petrolhead Tom
- matthyssie
- Auto: F11 520d & E86 3.0si
- Petrolhead Tom
Niks persoonlijks Niels maar ik zag hem op Facebook en vond hem te leuk om niet te delen! 

- Niels
- Auto: Prius+
LOL, ja zo kwam ik ook eens een lijstje met adviezen tegen om zuiniger te rijden. Daar stonden zaken in als je reserve wiel eruit halen e.d.tomgtr schreef:Ja natuurlijk. Sloop de stoelen enzo eruit en zet een klapstoel erin, scheelt gewicht en dus nog zuiniger. Komop zeg, comfort is ook wat waard. Ik heb voor de grap m'n auto eens op eco modus gezet en was van plan dat 1 hele tank vol te houden en kijken wat het scheelt. Heb het geloof ik 2 minuten vol gehouden. Als goed voornemen staat hij nu niet permanent in sport modus. Dan heb ik m'n steentje wel weer bijgedragen!Fabian schreef:Goed te lezen Niels![]()
Ik kan ook niets anders zeggen over mn Auris Hybride. Is gewoonweg goed. Voor de fun zijn er andere middelen, maar als vervoermiddel is er gewoon geen slecht punt over te zeggen.
Je moet trouwens de airco eens uitzetten, dat scheelt echt ook veel voor het verbruik, serieus! Heb dat nu 2 weken gedaan, scheelt gewoon bijna 10%!

@Tom, n.o.t.natuurlijk

- Petrolhead Tom
- Niels
Re: Starship Enterprise (Prius 3) bijna 2 jaar in bezit!
Ik was ff aan het graven of ik ook een topic van de T5 had en kwam dit topic tegen
Nu bijna twee jaar in bezit, 3 beurtjes verder blijkt het de meest verstandige koop ooit. Per 15000km ca 400,- aan onderhoud, verbruik 1 op 17 gemiddeld en nooit vervelend als gezelschap. Blijvertje! Te meer omdat ik geen rekening meer met de vrouw hoef te houden en mijn handen vrij heb 

- Arthur
- Auto: Nr.51
Gebruik je de Prius ook voor vakanties met het hele gezin eigenlijk?
- Niels
Afgelopen zomer wel, dakkoffer erop en gaan
Viel helemaal niet tegen vond ik, met tent en de hele zooi vol gestouwd en dan nog steeds 1 op 15 ofzo. Wel had ik de V70 als back-up mocht het niet gaan passen