dus dat gaat wel goed.
Ow?Martin van der Zwaard schreef:Dat valt nog mee dan. Al doet mijn M52 met 240k op de teller totaal geen olie verbruiken. Dat is eigen zoals het hoort
klopt als er bij mij wat ritten knallen in D bij zitten en lekker beetje sprinten (uiteraard allemaal alleen met warme motor) dan zie je ook dat ie wel wat meer olie lust.... Maar lijkt me niks meer dan normaalKnot schreef:Ligt ook aan gebruik. De E46 met 282k neemt niks en de E36 met al het circuitgebruik met 313k neemt afentoe wel een litertje (op 2500km ofzo met driften etc erbij)
Nou.... dat lijkt me niet Martin. Elke motor verbruikt motorolie (olieschraapveren zuiger) en gaat deels mee in de verbranding. En gelukkig maar, anders peert je blokje direct vastdvh schreef:Ow?Martin van der Zwaard schreef:Dat valt nog mee dan. Al doet mijn M52 met 240k op de teller totaal geen olie verbruiken. Dat is eigen zoals het hoort
Hopelijk is er niets anders aan de hand... Ik zal m,n oprechte feedback voortaan laten gezien je reactie.Martin van der Zwaard schreef:Ik denk dat ik wel weet of ie olie verbruikt ja of nee. Heb in december een beurtje gedaan bij 228k en hij staat nu op 235k en gewoon netjes op max op de peilstok. Dus verbruik is niks lijkt mij. Of hij moet er zelf olie bij maken, dat kan ook
Ik zeg doen! Past mooi bij je touring. Toch iets meer geluid maar uiterlijk lekker beschaafd.Martijn_bmw schreef:http://link.marktplaats.nl/744954531
Zou dit wat zijn voor mij? Moet volgens mij 1 op 1 passen, levert iets meer sound en misschien nog een pk'tje extra