Gewoon lekker A naar B knaller, lekker zuinig, niet ultrasportief maar prima voor woon-werk. Wat Robin zegt, beste real-deal F30.
Klopt.Jussi schreef:Noorderlaan (vlakbij Kinepolis)?Joy schreef:F82 met BBS wielen gespot in Antwerpen:
Ziet er gelikt uit!
Joop schreef:Ik zou 'm een tandje opschroeven, maar ziet er dik uit met die BBS'jes.
+1. Is geen M3, zie de andere voorbumper en het ontbreken van de dikke wielkasten.Tommy schreef:Bert, weet je het zeker dat dat een M3 is? To me it looks like: een F30 met M-paket en M performance front lip, aftermarket M5 look gills en wat folie op het dak.
Schitterende cabrio zo !JP schreef:
Waarom zou je een M4 Cabrio willen? Ik vind de coupé echt heel veel mooier.JP schreef:BMW leeft niet meer zo op DF.......?
Schítterend, zo'n 911 cabrio.Snipe schreef:Waarom zou je een M4 Cabrio willen? Ik vind de coupé echt heel veel mooier.JP schreef:BMW leeft niet meer zo op DF.......?
Een 911 Cabrio heb ik ook nooit begrepen trouwens.
Het is een beetje een kwestie van smaak, natuurlijk.Tommy schreef:Cabrio gecombineerd met een M4/911, niks mis mee.
+1Snipe schreef:Het is een beetje een kwestie van smaak, natuurlijk.Tommy schreef:Cabrio gecombineerd met een M4/911, niks mis mee.
Mijn gedachte is: áls je dan zo nodig een sportieve, open auto moet hebben, neem dan een tweezitter. Of zie jij jezelf wel met 4 man aan boord over de boulevard gaan op een manier waarbij 400 pk of meer volstrekt noodzakelijk is?
Stalen klapdak = nogo.JP schreef:BMW leeft niet meer zo op DF.......?