Goedeavond allemaal,
Na enige tijd afwezig te zijn geweest, toch besloten om weer wat actiever te gaan worden (d.m.v. wel inloggen en reacties geven).
Om voor mij weer het echte rij plezier en comfort weer terug te krijgen na diverse auto's ben ik ongeveer al 2 maanden op zoek naar een leuke vervanger van mijn huidige Diesel (Ford Focus 1.6Tdci Titanium BJ:2011). De Ford begint nu al redeijk wat kilometers te krijgen (165k) en met het woon-werk verkeer van 1250km per 5 dagen loopt het ook snel op.
Zoals in de post hierboven aangegeven heb ik ooit (2 jaar geleden) 11 maanden mogen genieten van een goed uitgevoerde Volkswagen Scirocco 2.0 TDI 170pk DSG. Dit beviel toen zo goed, helaas was het van korte duur en waren onze vriendelijke oostblok vrienden een auto rijker.
Ik hoop het gevoel wat ik ooit in mijn Scirocco had weer terug te vinden in een leuke BMW 430D F36. Er zijn een aantal auto's die op dit moment op de lijst staan om te gaan bekijken, echter spant er een de kroon en die zal ik deze week dan ook bezoeken.
Om jullie alvast een idee te geven hierbij een korte opsomming van een aantal opties:
- F0B38 Midnight Blue
- LCLX Leder Dakota Sattelbraun Exclusivnaht
- 0403 Glasdach elektrisch
- 05DF Aktive Geschwindigkeitsregelung mit Stop & Go Funktion
- 0654 DBA Tuner
- 07S2 Luxury Line
- 07VB Comfort Paket
- 0704 M Sportfahrwerk
- 0710 M Sportlenkrad
Mochten jullie nog tips hebben of wellicht problemen weten voor dit type hoor ik het natuurlijk graag!
Fijne avond!