So far, so good..

De eerste weken? Nog een paar weken en dan gaat de oudste naar de basis school///Joost schreef: En geniet er van, ik hoor van zo veel mensen dat ze zeggen dat de eerste weken echt voorbij vliegen, en dat neem ik al te graag aan.
LolErikS schreef:Aangezien hij een week niet op DF is geweest begin ik dat bijna nog te geloven ook!
Ik dacht ook al zoiets te merken op Facebook. Gefeliciteerd Erik!Riceaux schreef:Gefeliciteerd Erik en vrouw met jullie dochter.
Hoe herkenbaar, rijd met de mini enkel zomers en vanaf eind 2008, eerste 1,5 jaar 3500km gereden mei 2010 onze eerste dochter, en nu staat er 6900km op de teller 3,5K in 4 jaar.Niels schreef:En die keuze heb je al gemaakt door kids te nemen. Dan kom je de eerste jaren toch nergens aan toe. Ik moet er tegen rijden om 1000km/jr te maken met de hobby auto
Hier ook. Ik ga er vanuit dat autohobby even naar de achtergrond verschoven wordt.Tim N schreef:Hoe herkenbaar, rijd met de mini enkel zomers en vanaf eind 2008, eerste 1,5 jaar 3500km gereden mei 2010 onze eerste dochter, en nu staat er 6900km op de teller 3,5K in 4 jaar.Niels schreef:En die keuze heb je al gemaakt door kids te nemen. Dan kom je de eerste jaren toch nergens aan toe. Ik moet er tegen rijden om 1000km/jr te maken met de hobby auto
Rijd nu weer iets meer aangezien Britt het leuk vindt om mee te rijden in "de mimi"
Gebruikers op dit forum: Bombadil, Google [Bot] en 9 gasten