Ik heb er bijna spijt van dat ik hem aan je heb weggedaan

Veel plezier ermee!
Groet,
Ivan
R32 schreef:Mooie auto Ad! (en goed op de foto gezet)
Ik heb er bijna spijt van dat ik hem aan je heb weggedaanmaar hij is in ieder geval bij een liefhebber terechtgekomen!
Veel plezier ermee!
Groet,
Ivan
Stond wel op de planning maar wordt waarschijnlijk volgend jaar.Petrolhead Tom schreef:Ik vind hem ook niet te hoog hoor.
Van het zomer naar de Worthersee?
Ik heb het over een bliksembezoekje, vrijdag heen zaterdag zondag daar, maandag terug. Zoiets als dit: http://www.speedhunters.com/2013/04/the ... rsee-2013/Adje ///M3 schreef:Ik ben nog aan t kijken voor een stuurslot en misschien een volgsysteem...
Wat wel zeker is, is de verlaging. Dat is eigenlijk bij iedere auto een MUST![]()
Stond wel op de planning maar wordt waarschijnlijk volgend jaar.Petrolhead Tom schreef:Ik vind hem ook niet te hoog hoor.
Dit jaar Goodwood Festival of Speed en daarna misschien paar dagen door de Alpen toeren....
Erg gaaf idd maar dat gaat em niet worden.Petrolhead Tom schreef:Ik heb het over een bliksembezoekje, vrijdag heen zaterdag zondag daar, maandag terug. Zoiets als dit: http://www.speedhunters.com/2013/04/the ... rsee-2013/Adje ///M3 schreef:Ik ben nog aan t kijken voor een stuurslot en misschien een volgsysteem...
Wat wel zeker is, is de verlaging. Dat is eigenlijk bij iedere auto een MUST![]()
Dit jaar Goodwood Festival of Speed en daarna misschien paar dagen door de Alpen toeren....
B14 bevalt inderdaad goed. Net zoals je zegt is deze perfect voor sportief straat gebruik.WestR32 schreef:Ziet er super uit! Goede keuze die B14. Ik rijd zelf op de B16 onder mijn R32. De Bilstein setup is ideaal voor op de openbare weg. Tenminste niet te stug en je wielen gaan niet stuiteren over hobbels in de weg.
Zwarte hemel is overigens wel geleverd maar dan moet je wel een schuifdak hebben. Heb je die? Zo ja, dan kun je kijken of je nog een amerikaanse R32 hemelbekleding incl a/b/c-stijlen etc kunt vinden. Die zijn namelijk zwart. Wel erg prijzig en zeer schaars. Stuk goedkoper om de hemel opnieuw te laten bekleden en enkel de handgrepen etc zwart te kopen.
Ik ben trouwens met een groep R32 eigenaren aan het kijken om later dit jaar een R32 meeting te organiseren. Eventueel interesse om ook langs te komen (samen met je maat met die zilvere R32 wellicht)? We zitten nu op circa 10 geinteresseerden en moet nog een aantal eigenaren benaderen.