Battle Gear 4
- Roman
Battle Gear 4
Een van de uitgaans gebieden hierzo heb een arcade hal met 4 Battle Gear 4 machines. Jammer genoeg niet the Tuned versie met koppelings pedaal en 6 versnellings handbak maar de semi auto versie.
Iemand wel eens gespeeld erop? Vind het echt een magistraal machientje. Lekkere bucketseat (beetje hard) maar het gevoel van het spel is echt super. Een van de betere rij spellen denk ik zelfs.
Iemand ook ervaring ermee?
Voor degene die niet weten waar ik over praat http://en.wikipedia.org/wiki/Battle_Gear_4
Iemand wel eens gespeeld erop? Vind het echt een magistraal machientje. Lekkere bucketseat (beetje hard) maar het gevoel van het spel is echt super. Een van de betere rij spellen denk ik zelfs.
Iemand ook ervaring ermee?
Voor degene die niet weten waar ik over praat http://en.wikipedia.org/wiki/Battle_Gear_4
- Macboy
-
- Mari Oh Oh!
Als je NFS:PU bedoelt schat ik die(zeker als je z'n leeftijd meerekent) hoger in dan dit spul(en GT :twisted: ), maar het hoort hier inderdaad eigenlijk niet thuis. Overigens vallen de screenshots me zwaar tegen. Vroeger was de beeldkwaliteit in de speelhallen iets waar je thuis alleen maar van kon dromen, maar het lijkt nu wel de omgekeerde wereld....
- Roman
Screenshots doet het spel niet echt goed, het is wat beter in het echt. Het is niveau Gran Turismo 4 min of meer.Mari Oh Oh! schreef:Als je NFS:PU bedoelt schat ik die(zeker als je z'n leeftijd meerekent) hoger in dan dit spul(en GT :twisted: ), maar het hoort hier inderdaad eigenlijk niet thuis. Overigens vallen de screenshots me zwaar tegen. Vroeger was de beeldkwaliteit in de speelhallen iets waar je thuis alleen maar van kon dromen, maar het lijkt nu wel de omgekeerde wereld....
De bestuurdbaarheid alleen is iets wat ik eigenlijk nog maar bij heel weinig, zo niet geen enkel spel (sim en/of arcade) gevoelt heb.
Gran Turismo HD demo met bucketseat+goed stuur en pedalen zal ook wel zo voelen.
- Mari Oh Oh!
- Roman
Ach 50 cent voor een touge race van 15 minuten is wel leuk zo af en toe als de gelegenheid zich voor doet. Wel chaotisch met z'n 4en op een touge baan, werd behoorlijk wat afgebeukt. Moet gewoon snel op voorsprong komen, of afwachten en de kans grijpen om er voorbij te schieten richting het einde. Werkt bijna altijd 8)Mari Oh Oh! schreef:GT 4 niveau is niet genoeg om mij geld in een automaat te laten stoppen. Het is niet eens genoeg meer om mij de PS2 aan te laten zetten.