Zijn er banden die beter zijn dan de pirelli's of is dit echt een band met een topwegligging en moet ik dus de audi wat beter leren kennen?
(ga nu geen grapjes maken dat BMW beter is dan audi

Tristan schreef:Probeer de RE 050A's. Of Michelin PS2's.
Heb geen ervaring met Pirelli's. Ik weet wel dat ik zeer tevreden ben met de RE 050A's. Vind deze beter dan de Michelin PS2's die ik daarvoor had. De auto stuurt merkbaar strakker en veel meer grip in de regen dan de PS2's. Zoals Hielke al aangaf, je wilt echt niet met semi's dagelijks rijden. Zou je moeten weten met je E30.leonard schreef:Tristan schreef:Probeer de RE 050A's. Of Michelin PS2's.
De RE050 had ik onder de M5.Zijn dat daadwerkelijk betere banden dan de pirelli's??
Onder een M3 CSL zitten michelin pilot sport cup is dat hetzelfde als PS2??
Ook onder een GT3 RS zitten michelin is dat ook PS2? Dan zal dat ook wel een serieuze optie zijn.
Op de een of andere manier heb ik het idee dat de bridgestone's minder hardcore zijn dan de michelin's en de pirelli's maar ik kan het fout hebben.
Als ik zo de reactie's peil is het denk ik het verstandigste om op de pirelli's te blijven rijden en met een wissel de RE050 's te proberen.Tristan schreef:Maar goed, toch zou ik het niet verstandig vinden om 50K per jaar (dat rijdt Leonard met zijn RS4) op semi's te gaan rijden. Gewoon een goede sportband zou voldoende moeten zijn voor een goed weggedrag.
Ik ga het helaas niet redden. Auto heeft veel reparaties nodig. Zitten nu al nieuw draagarmen op, nieuwe dynamo, nieuwe fuseekogels en vandaag gaan er nieuwe stuurstangen op. Volgende week vrijdag gaat de auto naar MDM Motorsport om hem volledig na te lopen.leonard schreef: Ga je volgende week op Zolder ook meerijden??
Tristan schreef:Ik ga het helaas niet redden. Auto heeft veel reparaties nodig. Zitten nu al nieuw draagarmen op, nieuwe dynamo, nieuwe fuseekogels en vandaag gaan er nieuwe stuurstangen op. Volgende week vrijdag gaat de auto naar MDM Motorsport om hem volledig na te lopen.leonard schreef: Ga je volgende week op Zolder ook meerijden??
P. Zero Corsa heeft idd. weinig afrolgeluid en ik vond ze in de regen nog wel meevallen.Bert ///M3 schreef:Afrolgeluid verschilt van merk tot merk. Met Pirelli Pzero Corsa had ik naar mijn idee ook weinig tot geen afrol geluid, dat is wat ze op de M6 monteren als de sportbanden optie. Maar je moet er wel rekening mee houden dat ze wat aquaplaning gevoelig zijn in de regen.
Yokohama banden word je na een km al stapelgek van het geluid.
Liep toevallig ook een topic over op EM gisteren, Falken RT615 schijnt ook aardig te zijn.