Ja dan ben je nie blij

Laatste model vind ik op zich wel geslaagd! Geen idee van de kwaliteit van het interieur.Niels schreef:Het topic van 2014 wordt dit volgens mij.
Het is eentje van 2010, volgens mij de laatste en imho qua design zeker niet lelijk. Er zit nog 17" onder ook, dat had ik niet eens onder de BMWWat voor de 325ci terugkomt weet ik nog niet, misschien wel een Prius als ie goed bevalt
Mijn BMW van 8 jaar oud met nog geen 100.000 km erop heeft her en der wel wat rammeltjes en plasticjes die er niet meer helemaal lekker uitzien. De Prius uit 2000 waar ik een tijd terug mee reed, een leenauto van een dealer met dik 2 ton op de teller, had geen slijtageplekken, geen rammeltjes of wat dan ook. In dat opzicht was 'ie beter dan een BMW.Niels schreef:Kwaliteit zal prima zijn, de afwerking is gewoon niet op z'n premium Duits.
Lijkt me een prima daily.Fabian schreef:Slimme keus Niels, ze hebben echt geen idee hoe fijn een Prius eigenlijk rijdt![]()
Tot straks!
E90 pré-lci is gewoon een rammelbak. Vreselijk.Snipe schreef:Dat was bij de E46 uitstekend voor elkaar zelfs.
Alleen heb ik een E90
FreudeamFahren schreef:Fabian, zoek eens op: cognitieve dissonantie
Nou, die heb ik dus. Al vind ik een rammelbak ook weer wat overdreven (maar dat komt misschien omdat er ook een ouwe Peugeot in de garage staat).matthyssie schreef:E90 pré-lci is gewoon een rammelbak. Vreselijk.Snipe schreef:Dat was bij de E46 uitstekend voor elkaar zelfs.
Alleen heb ik een E90
Absoluut. E46 is ook kraakvrij...S-J schreef:Mijn ex-E39 met meer dan 3 ton op de teller uit 2000 had geen enkel piepje, kraakje of zelfs knoppen die los zaten.. Die is echt beter in elkaar gezet dan een E90.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Bokkepoot, Fedmas, L5S1, Sidney, TurboClouseau en 6 gasten