Maar er is nog veel meer Martini-coolness, want in het Louwman Museum is tot en met 4 mei de tentoonstelling Martini Racing te zien, met een toffe Delta Integrale, een 935 en nog 14 andere auto's. Wie gaat?
Martini Racing
- Snipe
Martini Racing
Martini wordt voor de komende jaren hoofdsponsor van Williams. Met Susie Wolff achter het stuur is een Williams ineens weer cool.

Maar er is nog veel meer Martini-coolness, want in het Louwman Museum is tot en met 4 mei de tentoonstelling Martini Racing te zien, met een toffe Delta Integrale, een 935 en nog 14 andere auto's. Wie gaat?
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Re: Martini Racing
Louwman museum is altijd zeer de moeite, wat een bijzonder pand en dito collectie
Verder leuk dat ze weer terug zijn in de racerij, doet me verder weinig. Wie is Susie Wolf?

Verder leuk dat ze weer terug zijn in de racerij, doet me verder weinig. Wie is Susie Wolf?
- Snipe
Testcoureur van Williams Martini Racing, de eerste vrouw in de F1 in 22 jaar.Bram schreef:Wie is Susie Wolf?
Of voor visueel ingestelde types:
- Peric
Is er ook een positief antwoord mogelijk?
Ik vind 't wel gaaf..
Ik vind 't wel gaaf..
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Martini is niet te zuipen, koelvloeistof smaakt nog beter.
<----avatar
<----avatar
-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
- Snipe
Ze maken verschillende drankjes. Laatst bij de opening van de tentoonstelling bij Louwman viel het niet tegen, de prosecco is ook niet onaardig.Robin schreef:Martini is niet te zuipen, koelvloeistof smaakt nog beter.
-
Suus zat toch in de DTM?
Of was dat 'n andere Engelse?
Perry, dat zal en kan.
Doe mij vanavond maar 'n kouwe klets.

Of was dat 'n andere Engelse?
Perry, dat zal en kan.
Doe mij vanavond maar 'n kouwe klets.

-
Ik ben bij de Martini Expositie in het Museo Nazionale dell’Automobile in Turijn. Zeer indrukwekkend.

Als er meer foto's gewenst zijn....

Als er meer foto's gewenst zijn....
-
Vooral die middelste zegt me niks:)
ECV2 is minder stoer, maar 'n fantastisch project, ik volgde als puber van 17 het allemaal op de voet. Er was geen 'betere' auto dan 'n Delta S4/ECV imo toen.
ECV is meer Delta dan de 2.
ECV2 is minder stoer, maar 'n fantastisch project, ik volgde als puber van 17 het allemaal op de voet. Er was geen 'betere' auto dan 'n Delta S4/ECV imo toen.
ECV is meer Delta dan de 2.
- Robin Hartog
Martini livery blijft een van de gaafste die er is!
Wat ik me wel afvraag; hoe gaan ze dit doen bij circuits als Abu Dhabi? Daar is het toch niet toegestaan om alcohol (en tabak) reclame op de auto's te hebben? Een aangezien Martini nog steeds alcohol is..

Wat ik me wel afvraag; hoe gaan ze dit doen bij circuits als Abu Dhabi? Daar is het toch niet toegestaan om alcohol (en tabak) reclame op de auto's te hebben? Een aangezien Martini nog steeds alcohol is..
- Snipe
Nou, gewoon...Robin Hartog schreef:Wat ik me wel afvraag; hoe gaan ze dit doen bij circuits als Abu Dhabi? Daar is het toch niet toegestaan om alcohol (en tabak) reclame op de auto's te hebben? Een aangezien Martini nog steeds alcohol is..
-
McLaren's livery ten tijde van Lauda, Prost, Senna was ook uitmuntend tov nu dat zilveren gedoe.
Marlboro/Martini/Gulf dat zijn toch wel de klassiekers eigenlijk.
Marlboro/Martini/Gulf dat zijn toch wel de klassiekers eigenlijk.
- Robin Hartog
Fair enough. Neemt toch wel een stuk charme weg, maar goed. 't Mot maar he!Snipe schreef:Nou, gewoon...Robin Hartog schreef:Wat ik me wel afvraag; hoe gaan ze dit doen bij circuits als Abu Dhabi? Daar is het toch niet toegestaan om alcohol (en tabak) reclame op de auto's te hebben? Een aangezien Martini nog steeds alcohol is..
[ plaatjes]
- Snipe
Ik vind JPS en Gold Leaf ook wel cool.Robin schreef:Marlboro/Martini/Gulf dat zijn toch wel de klassiekers eigenlijk.
(Of Pioneer en Camel als het over rallygedoe gaat.)
- Roy RS
Ik vind Lotus errug mooi met de old scool kleuren en nu Martine op Williams, super toch! Williams heeft ogenschijnlijk ook nog eens een goede auto met dito motor dit jaar, dus wellicht zien we wel weer eens een Martini racer als eerst over de streep komen.
- Oof
- Auto: Caddy 1.6 TDI
Naar aanleiding van de sluikreclame door Snipe, ben ik voor het eerst naar het Louwman museum geweest.
Hier een paar foto's van de Martini tentoonstelling:

Rest van het museum was ver boven mijn verwachting. Zeker om nog een keer naar toe te gaan.
Hier een paar foto's van de Martini tentoonstelling:
Rest van het museum was ver boven mijn verwachting. Zeker om nog een keer naar toe te gaan.
-
Mooi Olivier.
En dan natuurlijk deze legende uit m'n hangjeugd:)

Rothmans Honda had je ook nog in de 2wielerwereld.
En dan natuurlijk deze legende uit m'n hangjeugd:)
Rothmans Honda had je ook nog in de 2wielerwereld.
- Snipe
Het is ook echt een mooi museum. Ik ben er al vaak geweest, maar het blijft leuk. Volgens TripAdvisor is het de beste attractie van Den Haag en vorig jaar is het museum bij de International Historic Motoring Awards tot Best Museum verkozen, voor het Blackhawk Automotive Museum (USA), LeMay – America’s Car Museum, Museo Nicolis (I), Mullin Automotive Museum en het Mercedes-Benz Museum (D).Oof schreef:Naar aanleiding van de sluikreclame door Snipe, ben ik voor het eerst naar het Louwman museum geweest.
- Roy RS
hmm ik had geen idee dat het zó indrukwekkend moet zijn daar, ik ben er nog nooit geweest, toch maar eens doen dan...
- Petrolhead Tom
Ik wil een Cinquecento!!!! 

-
Ik ben nooit zo n museum ganger geweest. Misschien als het lichaam niet meer wil en ik voor de 65 plus reductie in aanmerking kom dat het dan nog eens zover komt:)
-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Petrolhead Tom schreef:Ik wil een Cinquecento!!!!
http://forum.viva.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

-
- Tim N
Forgot about him?Snipe schreef: (Of Pioneer en Camel als het over rallygedoe gaat.)