Voor het aquarium zijn we aan het kijken naar een osmose apparaat en degene die we er vandaag over spraken kon dit apparaat aanbevelen:
http://www.osmoseapparaat.nl/osmoseapparaat-50-gpd.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Kan hier op een eenvoudige manier een houder voor een demineralisatiefilter bij aangesloten worden of moet je dan toch het duurdere apparaat hebben waar dit standaard bij zit (wat gelijk het enigste verschil is met het apparaat uit bovenstaande link)? Voor die prijs zou het een bijzonder mooie oplossing zijn om voortaan het sopwater voor de auto gedemineraliseerd te krijgen als je de demineralisatie cartridge apart aanschaft.
Demineralisering sopwater
- InjectTheVenom
- Elmar
Re: Demineralisering sopwater
Is toch interresanter om je auto na het wassen ermee af te spuiten?
Dan geeft zo'n filter natuurlijk veel te weinig opbrengst.
Dan geeft zo'n filter natuurlijk veel te weinig opbrengst.
- InjectTheVenom
Wat zou jij dan aanbevelen om aan te schaffen Elmar?
- Elmar
Ik heb zelf een wateronthardingsinstallatie (is een harskern waar het kalk aanhecht en om de 6 dagen wordt deze automatisch schoongespoeld met regeneratie zout).
Hierdoor heb je zacht water, echter na afspuiten van een auto met donkere lakkleur, moet ik alsnog afzemen. Anders heb je toch iets vlekken.
Hierdoor heb je zacht water, echter na afspuiten van een auto met donkere lakkleur, moet ik alsnog afzemen. Anders heb je toch iets vlekken.
- Joy
Ik heb hetzelfde laten installeren als Elmar. Dat is naar mijn idee ook de enigste manier om water relatief kalkvrij te krijgen. Helaas geven ze die niet weg.