iRacing heeft 'n fysiek die niet kan tippen aan AC, dat weet iRacing zelf ook donders goed, dan maar minder goeie graphics in AC

Ja als je echt een heel scherp wereld record wil kost dat idd meer tijd. Er is nog ruimte met de f40 op de ringHielke schreef:Nee, ik zeg alleen dat we geconstateerd hebben dat een aantal van de echt snellen 6 uur per dag rijdt.
Hielke schreef:Ieder z'n meug.
Maar zolang iRacing niets van Force Feedback snapt, en AC de FF voor 80% goed heeft, voldoet AC me prima.
iRacing is ook overigens ook leuk hoor. Maar het is voor 100% de engine van GPL en Nascar racing. En die waren nagenoeg gratis.
+1. Ik kijk nu al uit naar de Nordschleife met de F40S3. Heerlijk vegen met dat ding.KmL schreef:Helemaal als we straks de nordschleife hebben
Dat is wel een onzin vergelijking. In een sim doe je in principe dezelfde handelingen met je voeten/armen en gebruik je dezelfde technieken als in het echt. In een spelletje als Fifa 14 ben je alleen maar wat met de muis aan het klikken op het scherm en koning van de WASDRobin schreef:Ik zie m'n zoon nog niet bij Barca een contract tekenen terwijl ie 'alles' wint in FIFA 14:)
Zo heb ik ook lang gedacht glnk. Totdat de eerste übersimmers in echte racers (instapklasses, makkelijke auto's) hun kunsten mochten laten zien en van voren niet meer wisten dat ze ook nog van achteren leefden. Pure spelletje spelers die de vertaling naar het eggie niet wisten te maken. Hier op DF zul je die categorie niet snel tegenkomen. Vaak is de sim als verlengstuk van de echte hobby gekozen.glnk schreef:Dat is wel een onzin vergelijking. In een sim doe je in principe dezelfde handelingen met je voeten/armen en gebruik je dezelfde technieken als in het echt. In een spelletje als Fifa 14 ben je alleen maar wat met de muis aan het klikken op het scherm en koning van de WASDRobin schreef:Ik zie m'n zoon nog niet bij Barca een contract tekenen terwijl ie 'alles' wint in FIFA 14:)
Die reset knop heb je op een circuit toch echt niet hoorglnk schreef:Mede door het simracen heb ik voldoende vertrouwen dat ik geen moeite heb om de grenzen van een auto op te zoeken. De vertaling naar een circuit kan ik nog niet maken maar het zal niet lang meer duren voor ik met mijn standaard auto het circuit op ga.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten