Wisselende resultaten en afhankelijk van de gebruiksduur, kom wel net iets vaker uit op voordeliger in privé maar ik rijd dan ook niet heel veel in 1 auto ...
Gelukkig niet al jaren lang in m'n eigen zak gescheten


Ben
Andre schreef:Als je dan wat anders wil is de gayman de grootste verandering. Een m4 kan je net zo goed doorrijden met de 1m en dan trek je prive maar iets meer loon uit je zaak. Of je doet een mooie verbouwing in je praktijk.
Sperdy schreef:1) Ik kreeg voor mijn 135i bij PCL de hoofdprijs! Veel hoger dan bij BMW. De dealer die de 135i inkocht, heeft moeten zakken bij verkoopromo schreef:.. Een BMW inruilen op een BMW is wellicht iets ie pietsie "voordeliger"dan bij een Porker dealer
![]()
..........is uiteindelijk geloof ik wel verkocht.
2) Ik kocht die Spyder van mij uit de Showroom van PCL. Dan kosten die auto's gewoon geld daarzo, dus is prima onderhandelen.
![]()
Ik herhaal dit kunsje met de Spyder als ik van de zomer mijn California T ga ophalen
Luco schreef:Tja, ieder inderdaad zijn meug, maar als ik een 100k te besteden had aan een auto en ik had een hele jonge 1M staan, never dat ik dan een ton uit ging geven voor meer van hetzelfde.
Omdat je toch weer voor een BMW gaatromo schreef:Luco schreef:Tja, ieder inderdaad zijn meug, maar als ik een 100k te besteden had aan een auto en ik had een hele jonge 1M staan, never dat ik dan een ton uit ging geven voor meer van hetzelfde.
Wat is meer van het zelfde?
ik ging van een E46 328i naar een E46 M3 naar een E92 M3 naar een E82 1M
Nu, wellicht, ( lees WELLICHT) een Cayman..........................das op zijn minst een trendbreuk![]()
![]()
Ach jij vouwt ze al om een boom voordat ze uberhaupt kunnen gaan roestenBram schreef:Snap ik, dat camoufleert al die roest het beste
Luco schreef:Ach jij vouwt ze al om een boom voordat ze uberhaupt kunnen gaan roestenBram schreef:Snap ik, dat camoufleert al die roest het beste
Bekende van mij heeft als market maker in opties een fortuin verdiend, en is gestopt toen ze over gingen op schermhandel.Niels schreef:Ieder zijn keuze Jussi, ik ben geen specialist maar op basis van het verleden etc. Etc. Een goede vriend van me doet in aandelen om zijn brood mee te verdienen. schrijft opties, geeft seminars, twittert, forumt etc. Hele volksstammen op de diverse internet mediums zouden ontzettend rijk zijn geworden als niet dit, en als dat..... Iedereen weet het precies maar dan wel achteraf en ondertussen verliest men mega op basis van niet zulke handige investeringen![]()
Als je 30 jaar geleden een 250GTO had gekocht dan was je pas binnen geweest, dat rendement is veel hoger dan 11%
Joop schreef:Als we dit topic mogen geloven krijgt de M2 gewoon een zescilinder, ofwel voortborduren op de N55...
...als een eventuele M2 nog meespeelt in het achterhoofd, mits hij maar een zescilinder krijgt is dit wellicht nog een waardige vervanger van de 1M...
Evidence of BMW M2 with N55 turbo 6 cylinder engine: http://www./forums/showthread.php?t=901686
Zelfde verhaal hier..Sperdy schreef:1) Ik kreeg voor mijn 135i bij PCL de hoofdprijs! Veel hoger dan bij BMW. De dealer die de 135i inkocht, heeft moeten zakken bij verkoopromo schreef:.. Een BMW inruilen op een BMW is wellicht iets ie pietsie "voordeliger"dan bij een Porker dealer
![]()
..........is uiteindelijk geloof ik wel verkocht.
2) Ik kocht die Spyder van mij uit de Showroom van PCL. Dan kosten die auto's gewoon geld daarzo, dus is prima onderhandelen.
![]()
Ik herhaal dit kunsje met de Spyder als ik van de zomer mijn California T ga ophalen
Die zwarte? Gaaf ding!Poseidon schreef: Zelfde verhaal hier..
Ben met diverse Bmw dealers bezig geweest te onderhandelen over auto's van dik 100K,
waarbij ik gewoon belachelijke inruilvoorstellen kreeg voor mijn M3 E93.
Heb 3 weken gelden een hele goede deal kunnen sluiten met PCG.
Kreeg daar een super prijs voor mijn M3 en heb daar een 911 997 GT3 Mk2 2011 gekocht.
Jaaa idd die zwarteSteven N. schreef:Die zwarte? Gaaf ding!Poseidon schreef: Zelfde verhaal hier..
Ben met diverse Bmw dealers bezig geweest te onderhandelen over auto's van dik 100K,
waarbij ik gewoon belachelijke inruilvoorstellen kreeg voor mijn M3 E93.
Heb 3 weken gelden een hele goede deal kunnen sluiten met PCG.
Kreeg daar een super prijs voor mijn M3 en heb daar een 911 997 GT3 Mk2 2011 gekocht.
Back on track. Met de 1M naar PCG en eens lekker sturen met zo'n Cayman S met sportauspuff. Ben ik benieuwd of je met de 1M ook weer naar huis rijdt
Romo wél.Steven N. schreef:Die zwarte? Gaaf ding!Poseidon schreef: Zelfde verhaal hier..
Ben met diverse Bmw dealers bezig geweest te onderhandelen over auto's van dik 100K,
waarbij ik gewoon belachelijke inruilvoorstellen kreeg voor mijn M3 E93.
Heb 3 weken gelden een hele goede deal kunnen sluiten met PCG.
Kreeg daar een super prijs voor mijn M3 en heb daar een 911 997 GT3 Mk2 2011 gekocht.
Back on track. Met de 1M naar PCG en eens lekker sturen met zo'n Cayman S met sportauspuff. Ben ik benieuwd of je met de 1M ook weer naar huis rijdt
Volgens Scott wordt het een 4 cilinder, FWIWAndre schreef:M2 komt met een 6 cil.
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], MJW en 3 gasten