Uiteindelijk pk's ingeleverd en voor de A3 gegaan.
Seat Leon 3
-
- Berichten: 1938
- Lid geworden op: 18 nov 2006, 14:58
- Locatie: Rosmalen
Re: Seat Leon 3
Was destijds in voor de 184pk 2.0 TDi Leon FR. Vond het tegenvallen, voelde wat nerveus aan en kon geen goede zit vinden. Interieur was ook wat karig. Had graag gezien dat de Leon goed zou bevallen, Leon 1 Topsport heb ik altijd met plezier gereden.
Uiteindelijk pk's ingeleverd en voor de A3 gegaan.


Uiteindelijk pk's ingeleverd en voor de A3 gegaan.
- WJ
- Berichten: 11997
- Lid geworden op: 19 mar 2008, 13:17
- Locatie: WeeWeeWee
Re: Seat Leon 3
'Seat Leon Cupra sets Nurburgring record'
7m58.4s
http://www.topgear.com/uk/car-news/seat ... 2014-03-02" onclick="window.open(this.href);return false;
Zo te horen is het een diesel trouwens.
7m58.4s
http://www.topgear.com/uk/car-news/seat ... 2014-03-02" onclick="window.open(this.href);return false;
Zo te horen is het een diesel trouwens.

Laatst gewijzigd door WJ op 02 mar 2014, 20:12, 1 keer totaal gewijzigd.
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Re: Seat Leon 3
Bizar snel.
- glnk
- Berichten: 304
- Lid geworden op: 15 feb 2014, 18:43
Re: Seat Leon 3
Die nieuwe Seat Leon Cupra klinkt als een diesel 
Verder wel een impressive lap. Heeft deze ook het sperdifferentieel net als de nieuwe Golf GTI?

Verder wel een impressive lap. Heeft deze ook het sperdifferentieel net als de nieuwe Golf GTI?
-
- Berichten: 22290
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35
Re: Seat Leon 3
Erg rap
Verder doet die auto mij niet zo veel
Verder doet die auto mij niet zo veel

- romo
- Berichten: 27066
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: Seat Leon 3
WJ schreef:'Seat Leon Cupra sets Nurburgring record'
7m58.4s
http://www.topgear.com/uk/car-news/seat ... 2014-03-02" onclick="window.open(this.href);return false;
Zo te horen is het een diesel trouwens.
Staat wel op cups, maar toch.............wat een onwaarschijnlijke tijd



1250 kg of zo, will do the job just fine.......
Mijn broer heeft hem gekocht, zwart , 3 deurs......levering eind april/begin mei.......romo 1M krijgt hem op de ring om de oren..........




ps; wat doet een Cayman S ?





- PD power
- Berichten: 1967
- Lid geworden op: 03 sep 2006, 19:53
- Locatie: Coevorden
Re: Seat Leon 3
Geluid zegt meer over de opname apparatuur.
Zo zie je maar Romo, gewoon een Cupra kopen voor erbij
Zo zie je maar Romo, gewoon een Cupra kopen voor erbij

-
Onlinesitechris
- Berichten: 4895
- Lid geworden op: 20 feb 2011, 11:55
- Auto: BMW M2 G87/SEAT Ibiza 1.5 TSI
- Locatie: http://www.driveaholic.nl
Re: Seat Leon 3
Indrukwekkende tijd. Ik ben toch wel erg benieuwd naar deze auto. Maar even een keer proefritje maken.,
- JP
- Berichten: 34366
- Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
- Locatie: Boomer Life Matters
Re: Seat Leon 3
Trek de motorkap open van een GTi en het klinkt ook net zo als een John Deere..... 

- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Re: Seat Leon 3
Los van de ringtijd vind ik het een prachtige wagen. Mooist hothatch van dit moment.
- Petrolhead Tom
- Berichten: 13003
- Lid geworden op: 16 dec 2008, 14:56
- Locatie: vwupforum.com
Re: Seat Leon 3
Wat een ding! Echt heel gaaf en lekker ouderwets met een handbak! 

- martll
- Berichten: 1413
- Lid geworden op: 30 apr 2012, 19:42
Re: Seat Leon 3
Altijd leuk natuurlijk de FWD battle. Neem aan dat de Cupra op semislicks geleverd gaat worden, aangezien de "record" auto dat ook heeft en het een OEM productie auto test is. Of gaat Seat de meting nog een keer doen maar dan met de Cupra die productie klaar is en op de banden staat waar de auto mee geleverd gaat worden?
Ten tijde van het record van de R26R huilde iedereen er ook over dat deze op semislicks stond, maar toen de productieauto ook met deze semislicks geleverd werd was de discussie gesloten.
Dus Cupra op semislicks?
Ten tijde van het record van de R26R huilde iedereen er ook over dat deze op semislicks stond, maar toen de productieauto ook met deze semislicks geleverd werd was de discussie gesloten.
Dus Cupra op semislicks?

-
Online
- Berichten: 18929
- Lid geworden op: 18 aug 2008, 13:19
- Locatie: Boedelbak
Re: Seat Leon 3
Er staat letterlijk;
Op de optionele Michelin banden in het filmpje.
Dus geen standaard banden, maar optionele dus af fabriek te bestellen.
Op de optionele Michelin banden in het filmpje.
Dus geen standaard banden, maar optionele dus af fabriek te bestellen.
- martll
- Berichten: 1413
- Lid geworden op: 30 apr 2012, 19:42
Re: Seat Leon 3
Mmmm oke, vreemde zaak, aangezien het toch echt Pirelli Trofeo R's lijken in het filmpje. Maar zal dan wel voor de show zijn dat stapeltje banden.ErikS schreef:Er staat letterlijk;
Op de optionele Michelin banden in het filmpje.
Dus geen standaard banden, maar optionele dus af fabriek te bestellen.

-
Online
- Berichten: 18929
- Lid geworden op: 18 aug 2008, 13:19
- Locatie: Boedelbak
Re: Seat Leon 3
We're told the track was dry, with an air temperature of 10*C and a track temperature a couple of degrees below that. The Cupra was wearing the optional Michelin Pilot Sport Cup 2 tyres and, beyond that strange camo paintjob, was standard production spec.
- Erminio
- Berichten: 768
- Lid geworden op: 23 aug 2007, 16:52
- Locatie: W-Town
Re: Seat Leon 3
Dat stapeltje banden zijn iid Trofeo's. Misschien hebben ze op de auto Michelin Pilot Sport Cup banden zitten en hebben ze met beide getestmartll schreef:Mmmm oke, vreemde zaak, aangezien het toch echt Pirelli Trofeo R's lijken in het filmpje. Maar zal dan wel voor de show zijn dat stapeltje banden.ErikS schreef:Er staat letterlijk;
Op de optionele Michelin banden in het filmpje.
Dus geen standaard banden, maar optionele dus af fabriek te bestellen.

Remschijven zijn ook niet orgineel, maar een maatje groter.

Gaat iig goed hard, vooral de commitment/vertrouwen in de snelle bochten..,


- romo
- Berichten: 27066
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
- Tim N
- Berichten: 7750
- Lid geworden op: 24 mei 2008, 17:37
Re: Seat Leon 3
Brake hard into the chicken 

-
Onlinesitechris
- Berichten: 4895
- Lid geworden op: 20 feb 2011, 11:55
- Auto: BMW M2 G87/SEAT Ibiza 1.5 TSI
- Locatie: http://www.driveaholic.nl
Re: Seat Leon 3
Vandaag gereden in de Seat Leon Cupra. Een tweeliter turbo, 280 pk, DSG versnellingsbak en een mechanisch sperdifferentieel. Sounds like fun!
Voor het rijden starten we weer met het gebruikelijke rondje om de auto. Ik ben niet meteen flabbergasted als ik hem zie staan. Ik vind de Leon een mooie auto, maar een hot-hatch hoort wel een klein beetje ‘in your face’ te zijn. De Cupra is wel heel erg ingetogen. De 19 inch velgen redden het beeld nog wel een beetje, maar hier hadden ze wel iets meer van mogen maken. De twee uitlaten achter zien er zelfs een klein beetje aftermarket uit. Dat is wel een beetje jammer. Maar houd je van ingetogen, dan is dit de ultieme ‘sleeper’ hot-hatch. Alhoewel de Golf R ook niet echt een eyecatcher is.
Ik stap in. Het interieur ken ik goed van mijn eigen Leon. Binnen geen verrassingen. Ook het interieur is grotendeels ongemoeid gelaten. Zakelijk, strak en alle bedieningselementen zitten waar het hoort en de kwaliteit van de gebruikte materialen is meer dan acceptabel. Prima voor dagelijks gebruik dus, maar ook hier vind ik dat een topmodel best iets flamboyanter had mogen zijn.
Bij het starten de eerste (kleine) teleurstelling. Hij klinkt echt niet indrukwekkend. Snel de pook in D en rustig de auto op temperatuur laten komen. De eerste indrukken van een auto vind ik altijd belangrijk en die zijn goed. De zitpositie voelt niet heel veel anders aan als in de Leon FR. De sportstoelen zitten goed en ik heb snel een goede stuurpositie gevonden. Ik speel alvast een beetje met de DDC settings voor het onderstel. De verschillen tussen comfort, sport en Cupra stand zijn vrij klein, maar het valt me op dat de auto zelfs in Cupra stand nog een acceptabel restcomfort levert. Helemaal niet slecht. Erg positief vind ik dat je alles individueel kunt instellen. Zo vind ik de automaat in de Sport- en Cuprastand wat te nerveus terugschakelen, die houd ik lekker in Comfort stand terwijl ik andere settings (bijvoorbeeld de besturing) wel in Cupra stand zet.
De auto is inmiddels warm gereden, ik draai de snelweg op. Voor het eerst trap ik het gas vol in. Ondanks de maagdelijke 1900 kilometer op de teller heeft de auto er zin in. Ik ga snel en soepel door de versnellingen heen en merk tot mijn schrik dat de teller al over de 180 staat. Dit gaat soepel en vooral ongemerkt. Net als in de GTI is het blok een echte allrounder. Snel, soepel, gelijkmatige vermogensopbouw en makkelijk doseerbaar. Voordeel ten opzichte van de GTI zijn de extra paardjes. Bij de GTI miste ik er wel een paar voor de beleving, bij de Cupra is dit wel op orde. Qua snelheid doet hij niet onder voor mijn Megane RS. Maar de snelheidsbeleving in de RS is wel veel groter. Dat komt mede door de sportuitlaat, het stuggere onderstel en de directere besturing. De Cupra serveert het vermogen docieler en gereserveerder. De RS gaat voor mijn gevoel veel meer als een gestoorde hooligan naar die redline toe.
Op de snelweg is de Cupra een geweldige auto. Hij is snel, stil, verrassend comfortabel en de stabiliteit is top. De optionele speakers klinken prima en je kunt heel erg snel kilometers vreten. Ik schat in dat ook richting topsnelheid dit een fijne auto is. Dus voor woon-werkverkeer is de Cupra echt dikke prima. Indrukwekkend zelfs..
Ik ga de snelweg af en ga me concentreren op het bochtenwerk. Ik zet de auto in de Cupra stand. Alles staat op scherp (besturing, sperdifferentieel, automaat, chassis). Helaas geldt dit ook voor het motorgeluid wat opeens heel nadrukkelijk uit de speakers komt. Heel artificieel en ontzettend dreunend. Gewoon vervelend zelfs. In de Golf 7 GTI ergerde ik me hier ook al aan, maar in de Cupra komt het nog wat sterker door. Kan dit ook uit? Het motorgeluid is sowieso wel een issue bij de Cupra. In Sport en met name Cupra stand vooral erg nep en in Comfort stand weinig inspirerend. Zo erger ik me ook aan de geprogrammeerde plofjes uit de uitlaat als de DSG doorschakelt. Begrijp me niet verkeerd, uitlaatporno is prachtig. Maar dan wel authentieke uitlaatporno. Jammer dat de VAG groep niet wat meer werk hiervan maakt. De GTI viel op auditief gebied ook tegen.
Hoe doet de Cupra het in de bochten? Verdomd goed! Dit is echt een auto waarin iedereen hard kan rijden. Met dank aan het sperdifferentieel. Gooi in de bocht gewoon het gas er vol op en het diff trekt je er doorheen. Geen onderstuur te bekennen. Zo’n sperdifferentieel is echt een must have op een snelle hot-hatch. De Cupra doet me erg denken aan de GTI 7. Op zakelijke en professionele wijze kun je met belachelijk tempo bochten afronden. Alles rustig, voorspelbaar en veilig. Hij stuurt ook lekker. Niet de beste installatie ooit, maar wel beter dan ik ooit in een VAG auto heb ervaren. Ik zou alleen nooit voor de leren stoelen kiezen, daar glijd je net wat teveel op weg.
Ik heb nog nooit in een auto gereden waar het potentieel zo toegankelijk was. Iedereen kan instappen en coureurtje spelen. Dat is wel een verschil met de Megane RS. Die is ook op dit soort wegen niet of nauwelijks sneller, maar die voelt veel meer als sportauto aan. De RS stuurt duidelijk scherper, remt strakker en communiceert constant met je. In je besturing, via het chassis etcetera. Lift-off oversteer kan ik in de Megane vrij makkelijk oproepen, in de Cupra is dat veel moeilijker. Die feedback die de RS me geeft vind ik leuker, maar is tegelijkertijd ook vermoeiender. De Cupra is wat afstandelijker, maar daardoor wel makkelijker hard te rijden. Dit komt gedeeltelijk ook wel door de DSG bak, die neemt je natuurlijk wel wat werk uit handen. En werken in een auto vergroot de beleving. Ik ben overigens wel positief over de DSG in deze auto. Het peddelen met de flippers gaat lekker in deze auto. Vooral het terugschakelen met wat tussengas vind ik een feestje. Ik twijfel zelfs of ik deze auto met handbak of met DSG zou bestellen. Dat zegt toch wel wat.
Het hele verhaal van de Cupra? Het is een steengoede allrounder. Ik verkies de Cupra boven de GTI. Je krijgt voor minder geld meer auto en de Cupra is ook nog fractioneel scherper. De minpunten zijn volgens mij ook nog wel oplosbaar. Begin 2015 komt er een scherpere versie op de markt met betere remmen, wat meer spoilerwerk en semi-slicks. Dat is de versie die het ronderecord op de Nurburgring nog heeft staan. Hij zal nooit zo scherp worden als de Megane RS, maar je kunt wel op 80-90% komen. En het gebrek aan motorgeluid kun je oplossen door een sportuitlaat eronder te hangen en het namaakgeluid uit te schakelen. Dan ben je een heel eind op weg naar de goede richting. Op dit moment geef ik de voorkeur nog even aan mijn RS, maar er komt een moment dat ik behoefte krijg aan meer rust en comfort. En dan staat deze auto heel erg hoog op mijn shortlist. Dit is een fantastische auto.
En wat kost dit dan? Inc zo goed als alle opties zit je rond de 40k!






Voor het rijden starten we weer met het gebruikelijke rondje om de auto. Ik ben niet meteen flabbergasted als ik hem zie staan. Ik vind de Leon een mooie auto, maar een hot-hatch hoort wel een klein beetje ‘in your face’ te zijn. De Cupra is wel heel erg ingetogen. De 19 inch velgen redden het beeld nog wel een beetje, maar hier hadden ze wel iets meer van mogen maken. De twee uitlaten achter zien er zelfs een klein beetje aftermarket uit. Dat is wel een beetje jammer. Maar houd je van ingetogen, dan is dit de ultieme ‘sleeper’ hot-hatch. Alhoewel de Golf R ook niet echt een eyecatcher is.
Ik stap in. Het interieur ken ik goed van mijn eigen Leon. Binnen geen verrassingen. Ook het interieur is grotendeels ongemoeid gelaten. Zakelijk, strak en alle bedieningselementen zitten waar het hoort en de kwaliteit van de gebruikte materialen is meer dan acceptabel. Prima voor dagelijks gebruik dus, maar ook hier vind ik dat een topmodel best iets flamboyanter had mogen zijn.
Bij het starten de eerste (kleine) teleurstelling. Hij klinkt echt niet indrukwekkend. Snel de pook in D en rustig de auto op temperatuur laten komen. De eerste indrukken van een auto vind ik altijd belangrijk en die zijn goed. De zitpositie voelt niet heel veel anders aan als in de Leon FR. De sportstoelen zitten goed en ik heb snel een goede stuurpositie gevonden. Ik speel alvast een beetje met de DDC settings voor het onderstel. De verschillen tussen comfort, sport en Cupra stand zijn vrij klein, maar het valt me op dat de auto zelfs in Cupra stand nog een acceptabel restcomfort levert. Helemaal niet slecht. Erg positief vind ik dat je alles individueel kunt instellen. Zo vind ik de automaat in de Sport- en Cuprastand wat te nerveus terugschakelen, die houd ik lekker in Comfort stand terwijl ik andere settings (bijvoorbeeld de besturing) wel in Cupra stand zet.
De auto is inmiddels warm gereden, ik draai de snelweg op. Voor het eerst trap ik het gas vol in. Ondanks de maagdelijke 1900 kilometer op de teller heeft de auto er zin in. Ik ga snel en soepel door de versnellingen heen en merk tot mijn schrik dat de teller al over de 180 staat. Dit gaat soepel en vooral ongemerkt. Net als in de GTI is het blok een echte allrounder. Snel, soepel, gelijkmatige vermogensopbouw en makkelijk doseerbaar. Voordeel ten opzichte van de GTI zijn de extra paardjes. Bij de GTI miste ik er wel een paar voor de beleving, bij de Cupra is dit wel op orde. Qua snelheid doet hij niet onder voor mijn Megane RS. Maar de snelheidsbeleving in de RS is wel veel groter. Dat komt mede door de sportuitlaat, het stuggere onderstel en de directere besturing. De Cupra serveert het vermogen docieler en gereserveerder. De RS gaat voor mijn gevoel veel meer als een gestoorde hooligan naar die redline toe.
Op de snelweg is de Cupra een geweldige auto. Hij is snel, stil, verrassend comfortabel en de stabiliteit is top. De optionele speakers klinken prima en je kunt heel erg snel kilometers vreten. Ik schat in dat ook richting topsnelheid dit een fijne auto is. Dus voor woon-werkverkeer is de Cupra echt dikke prima. Indrukwekkend zelfs..
Ik ga de snelweg af en ga me concentreren op het bochtenwerk. Ik zet de auto in de Cupra stand. Alles staat op scherp (besturing, sperdifferentieel, automaat, chassis). Helaas geldt dit ook voor het motorgeluid wat opeens heel nadrukkelijk uit de speakers komt. Heel artificieel en ontzettend dreunend. Gewoon vervelend zelfs. In de Golf 7 GTI ergerde ik me hier ook al aan, maar in de Cupra komt het nog wat sterker door. Kan dit ook uit? Het motorgeluid is sowieso wel een issue bij de Cupra. In Sport en met name Cupra stand vooral erg nep en in Comfort stand weinig inspirerend. Zo erger ik me ook aan de geprogrammeerde plofjes uit de uitlaat als de DSG doorschakelt. Begrijp me niet verkeerd, uitlaatporno is prachtig. Maar dan wel authentieke uitlaatporno. Jammer dat de VAG groep niet wat meer werk hiervan maakt. De GTI viel op auditief gebied ook tegen.
Hoe doet de Cupra het in de bochten? Verdomd goed! Dit is echt een auto waarin iedereen hard kan rijden. Met dank aan het sperdifferentieel. Gooi in de bocht gewoon het gas er vol op en het diff trekt je er doorheen. Geen onderstuur te bekennen. Zo’n sperdifferentieel is echt een must have op een snelle hot-hatch. De Cupra doet me erg denken aan de GTI 7. Op zakelijke en professionele wijze kun je met belachelijk tempo bochten afronden. Alles rustig, voorspelbaar en veilig. Hij stuurt ook lekker. Niet de beste installatie ooit, maar wel beter dan ik ooit in een VAG auto heb ervaren. Ik zou alleen nooit voor de leren stoelen kiezen, daar glijd je net wat teveel op weg.
Ik heb nog nooit in een auto gereden waar het potentieel zo toegankelijk was. Iedereen kan instappen en coureurtje spelen. Dat is wel een verschil met de Megane RS. Die is ook op dit soort wegen niet of nauwelijks sneller, maar die voelt veel meer als sportauto aan. De RS stuurt duidelijk scherper, remt strakker en communiceert constant met je. In je besturing, via het chassis etcetera. Lift-off oversteer kan ik in de Megane vrij makkelijk oproepen, in de Cupra is dat veel moeilijker. Die feedback die de RS me geeft vind ik leuker, maar is tegelijkertijd ook vermoeiender. De Cupra is wat afstandelijker, maar daardoor wel makkelijker hard te rijden. Dit komt gedeeltelijk ook wel door de DSG bak, die neemt je natuurlijk wel wat werk uit handen. En werken in een auto vergroot de beleving. Ik ben overigens wel positief over de DSG in deze auto. Het peddelen met de flippers gaat lekker in deze auto. Vooral het terugschakelen met wat tussengas vind ik een feestje. Ik twijfel zelfs of ik deze auto met handbak of met DSG zou bestellen. Dat zegt toch wel wat.
Het hele verhaal van de Cupra? Het is een steengoede allrounder. Ik verkies de Cupra boven de GTI. Je krijgt voor minder geld meer auto en de Cupra is ook nog fractioneel scherper. De minpunten zijn volgens mij ook nog wel oplosbaar. Begin 2015 komt er een scherpere versie op de markt met betere remmen, wat meer spoilerwerk en semi-slicks. Dat is de versie die het ronderecord op de Nurburgring nog heeft staan. Hij zal nooit zo scherp worden als de Megane RS, maar je kunt wel op 80-90% komen. En het gebrek aan motorgeluid kun je oplossen door een sportuitlaat eronder te hangen en het namaakgeluid uit te schakelen. Dan ben je een heel eind op weg naar de goede richting. Op dit moment geef ik de voorkeur nog even aan mijn RS, maar er komt een moment dat ik behoefte krijg aan meer rust en comfort. En dan staat deze auto heel erg hoog op mijn shortlist. Dit is een fantastische auto.
En wat kost dit dan? Inc zo goed als alle opties zit je rond de 40k!
- Erminio
- Berichten: 768
- Lid geworden op: 23 aug 2007, 16:52
- Locatie: W-Town
Re: Seat Leon 3
Zoals altijd een leuk verhaal en geschreven door iemand met het hart op de juiste plaats
De auto is gemakkelijk wat sportieve qua rijgedrag te krijgen en een Milltek (die binnenkort wel te krijgen zal zijn) doet wonderen qua geluid
Ik zou alleen niet voor de 4 deurs gaan, maar dat is persoonlijk natuurlijk

De auto is gemakkelijk wat sportieve qua rijgedrag te krijgen en een Milltek (die binnenkort wel te krijgen zal zijn) doet wonderen qua geluid

Ik zou alleen niet voor de 4 deurs gaan, maar dat is persoonlijk natuurlijk

-
- Berichten: 6324
- Lid geworden op: 25 aug 2006, 19:52
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
- Locatie: Friesland
Re: Seat Leon 3
Mooi verslag Chris! Duidelijk verwoord hoe je de auto hebt 'aangepakt' en begrijp je bevindingen.
Vind zeker dat Seat een slag heeft gemis op het gebied van "hothatch-uitstraling". De voorbumper is een 'gewone' FR bumper met 5 gaten erin. Achterbumper is met een zwart plastic vlak gewoon dezelfde als op mijn Ecomotive... Net als de stoelen, zelfde als mijn Ecomotive en dan zit daar zelfs nog alcantara in. Hoop dat het scherpere model hier nog wel een schepje bovenop kan doen.
Vind zeker dat Seat een slag heeft gemis op het gebied van "hothatch-uitstraling". De voorbumper is een 'gewone' FR bumper met 5 gaten erin. Achterbumper is met een zwart plastic vlak gewoon dezelfde als op mijn Ecomotive... Net als de stoelen, zelfde als mijn Ecomotive en dan zit daar zelfs nog alcantara in. Hoop dat het scherpere model hier nog wel een schepje bovenop kan doen.
- Erminio
- Berichten: 768
- Lid geworden op: 23 aug 2007, 16:52
- Locatie: W-Town
Re: Seat Leon 3
Ik vind deze aero kit de Leon mooier staan als het orgineel
..., op de voorbumper na, die kan wel orgineel blijven met wat wrapping op de juiste plaatsen
http://www.autowereld.com/nieuws/autoni ... -seat-leon


http://www.autowereld.com/nieuws/autoni ... -seat-leon
-
Onlinesitechris
- Berichten: 4895
- Lid geworden op: 20 feb 2011, 11:55
- Auto: BMW M2 G87/SEAT Ibiza 1.5 TSI
- Locatie: http://www.driveaholic.nl
Re: Seat Leon 3
Ziet er leuk uit dat pakketje, maar de prijzen gaan nergens over.
Aero voorbumper € 1.399,-
Aero achterbumper € 999,-
Aero sideskirts € 799,-
Dakspoiler € 525,-
Sportuitlaat € 650,-
Totaal; €4.372,-
Aero voorbumper € 1.399,-
Aero achterbumper € 999,-
Aero sideskirts € 799,-
Dakspoiler € 525,-
Sportuitlaat € 650,-
Totaal; €4.372,-
- Erminio
- Berichten: 768
- Lid geworden op: 23 aug 2007, 16:52
- Locatie: W-Town
Re: Seat Leon 3
Dat zijn Audi prijzen
Ik heb alleen de dakspoiler genomen, vond de achterbumper + sportuitlaat te duur


Ik heb alleen de dakspoiler genomen, vond de achterbumper + sportuitlaat te duur

- ProfZB
- Berichten: 165
- Lid geworden op: 28 dec 2012, 14:05
- Locatie: Maasland
Re: Seat Leon 3
Je vind gauw al iets te duur!Ik heb alleen de dakspoiler genomen, vond de achterbumper + sportuitlaat te duur

Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot], e30touring1990 en 5 gasten