meetings/toerritten in het zuiden?

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
tom caubo

meetings/toerritten in het zuiden?

Bericht door tom caubo » 09 mei 2007, 23:42

ik merk dat vele meetings /toerritten van hieruit veelal in het noorden worden gehouden(op de grotere internationale meetings na)

zijn er niet wat in de planning voor het zuiden van het land?brabant/limburg die kanten of zo?
vind het niet erg om naar holland in te rijden maar het is altijd maar holland of utrecht.

grtz Tom

Peter Tunissen

Bericht door Peter Tunissen » 09 mei 2007, 23:43

*kuch*
http://www.driving-fun.com/forum/viewtopic.php?t=3440
*kuch*

We moeten alleen nog eens een geschikte datum prikken; de route is inmiddels wel redelijk uitgestippeld en is zeker de moeite waard kan ik alvast verklappen. :)

volvoc30

Re: meetings/toerritten in het zuiden?

Bericht door volvoc30 » 09 mei 2007, 23:46

tom caubo schreef:ik merk dat vele meetings /toerritten van hieruit veelal in het noorden worden gehouden(op de grotere internationale meetings na)

zijn er niet wat in de planning voor het zuiden van het land?brabant/limburg die kanten of zo?
vind het niet erg om naar holland in te rijden maar het is altijd maar holland of utrecht.

grtz Tom
Goed plan woon over een paar maanden in Breda. En dan is friesland ( :roll: ) echt ver. brabant/limburg heeft ook leuke plekjes! en we kunnen ook Belgie eens in knallen. Ken daar hele mooie routes via de antwerpse haven richting Zeeland!

tom caubo

Bericht door tom caubo » 09 mei 2007, 23:49

Peter Tunissen schreef:*kuch*
http://www.driving-fun.com/forum/viewtopic.php?t=3440
*kuch*

We moeten alleen nog eens een geschikte datum prikken; de route is inmiddels wel redelijk uitgestippeld en is zeker de moeite waard kan ik alvast verklappen. :)
he verrek helemaal overheen gelezen,woon zelf ongeveer een 5km van Valkenburg en we hebben op 19 augustus een toerrit met de Bmwclub 2003 mede door mij uitgezet.
als daar meer bekend over is plaats ik hier wel een topic erover voor de BMW rijders.

vorige 2 jaren ook uitgezet en groot succes,zag dat Sven je een route zou sturen ,zal vast die van vorig jaar zijn.

Macboy

Bericht door Macboy » 10 mei 2007, 00:21

Met alle respect Tom, maar je kunt toch zelf iets op poten zetten? Zijn vast wel mensen die kunnen helpen !

Niet vrágen om een toerrit, maar organiseer er 1 :)

tom caubo

Bericht door tom caubo » 10 mei 2007, 00:25

Macboy schreef:Met alle respect Tom, maar je kunt toch zelf iets op poten zetten? Zijn vast wel mensen die kunnen helpen !

Niet vrágen om een toerrit, maar organiseer er 1 :)
dat doe ik al 3 jaar maar ik wil ook wel eens naar andere toerritten/meetings in de buurt die ik niet organiseer.

zoals net gezegd organiseer ik met nog iemand op 19 augustus een toerrit voor bmw rijders in de omgeving Maastricht en dan via Belgie naar Echt

Macboy

Bericht door Macboy » 10 mei 2007, 00:43

hehe had ook een ;) moeten plaatsen ipv :)

Plaats reactie