Dat dacht ik ook(normale Macca is 'n lekkere dweil) , zo'n gedownforcede Macca, maar na 'n 5 tal laps dacht ik: Dit is leuker dan ik dacht. Strak rijden is ook iets.
Heb nu met de startlap, dus gewoon eerste ronde meteen bam gisteravond bijna 1 sec verbeterd op Imola met 1:48 323, waarbij uit één van de turns ik in erg laag 3 zat wat in bijv 2 kon, was echt niet smetteloos:)
Verder haal ik PB's wel eens in de 2e 3e 4e lap, maar vaak in de eerste. Meer dan 10 laps echt letterlijk achtermekaar(zonder de ESC te hebben gebruikt) komt niet zo vaak voor mij mij:)
Na de Macca GT3 probeerde ik ook op Imola de Zonda, insturen is kut tov de Macca, bochtsnelheden ook, maar de slagkracht(en de remmerij vind ik meevallen) is enorm en meer gedweil, ik had 'n 1:43 uit de losse pols niks bijzonders denk ik. Ik had de Pagani dichter bij de Macca GT3 verwacht:)
Dan de F40 S3, slagkracht, slechte(..) wegligging en (ik moest na de Gt3 gewoon weer aan dat rotding wennen met z'n turbogat en overstuur) tóch een 1:56 225.
Maar ik reed vanochtend in de downforce en ceramische remmenloze 458 S3 en dat gaat op redelijk gemak en glijdend ook al luchtigjes zonder concentratie een 1:52 er. Zo goed is die 458 S3.
Ik kan niet wachten op de 458 GT2.
Disclaimer:
Macca GT3 had alléén een kortere overbrenging, rest setup standaard ook niet minder fuel.
Zonda:Standaard setup NIKS veranderd zie Macca.
F40 S3, Mugello setup. Een paar suspension en alignment tweaks, 90s slicks.
458S3 standaard setup nul veranderd.