Mooie discussie, of volgens een aantal helemaal geen discussie

I`ll pick my poison..............

Audi?? Das vloeken in de kerk man.......indobesar schreef:Is de Cayman jouw droom? Zo ja, doen! Droom je over wat anders, bijv een 458. Beter doorsparen en dat realiseren.
Overigens vind ik een R8 beter bij je passen dan een Gayman, op basis van je postings.
indobesar schreef:Ha, ik dacht al dat je dat zo zeggen. Een R8 moet je niet zien als een Audi. Schijnt een ontzettende goede auto te zijn. Zie het als een verduitsde Lambo.
Bijtelling... Dat aspect vergat ik. Tsja, dan een eco sportcar.. BMW i8? SLS electric?
Luco schreef:waarom geen exoot van 15 jaar oud, dan betaal je bijtelling over dagwaarde, voor 80k moet je toch wel een leuk ding kunnen kopen van 15 jaar oud.
Luco schreef:Het was ook maar een suggestie, uiteindelijk denk ik dat bv een 355 of 360 van een bijtellingsvriendelijk bouwjaar en goed onderhouden in twee a drie jaar dat je er in zou rijden niet duurder uitvalt dan een nieuwe porsche of m4, omdat de aanschaf en bijtelling stukken lager zijn hou je meer over voor het onderhoud.
Booooh schreef:Toch vraag ik me nog steeds af of lease nu wel zo interessant is kosten technisch, je betaalt die lease toch zeker ook zelf, daarnaast de bijtelling. Ik kan me niet voorstellen dat dat echt goedkoper is, gewoon privé aanschaffen dat ding, welk ding dan ook...
Ben
PS Die ouwe exotische meuk heb je volgens mij ook niets aan, enorm gedateerd ten opzichte van je "luxe" 1M ...
Klopt!Dit is een aanname mijnerzijds
1) Ik kreeg voor mijn 135i bij PCL de hoofdprijs! Veel hoger dan bij BMW. De dealer die de 135i inkocht, heeft moeten zakken bij verkoopromo schreef:.. Een BMW inruilen op een BMW is wellicht iets ie pietsie "voordeliger"dan bij een Porker dealer
![]()
..........
Gebruikers op dit forum: Marcelvv, matthyssie en 3 gasten