Ik heb al dik 4 jaar 2 ATL-Hein bruggen staan die dagelijks gebruikt worden.
Tot nu toe geen problemen mee gehad.
Af en toe een rubber op een stempel vervangen, meer niet.
Goedkopere hefbrug
- EricYellow
- Ronnie
Re: Goedkopere hefbrug
Ik heb ca een jaar een twinbusch 2 koloms staan. best een net ding voor weinig geld. Heb nu wel een kleine lekkage aan de pomp daar moet ik nog even naar kijken.
Hou er rekening mee dat ondanks het zogenaamd duits is dit spul gewoon uit china komt (misschien in duitsland nog wat dingen aangpast zodat het produced in germany is?), maar ben er niet ontevreden over.
Hou er rekening mee dat ondanks het zogenaamd duits is dit spul gewoon uit china komt (misschien in duitsland nog wat dingen aangpast zodat het produced in germany is?), maar ben er niet ontevreden over.
- 328Ti
Top, bedankt voor je feedback!Ronnie schreef:Ik heb ca een jaar een twinbusch 2 koloms staan. best een net ding voor weinig geld. Heb nu wel een kleine lekkage aan de pomp daar moet ik nog even naar kijken.
- Ronnie
Ik heb me nog even kwaadgemaakt en de hydrolische tank van de motor gedemonteerd, daarin zat een keerring die simpelweg te groot was. Dit veroorzaakte de lekkage. heb een iets kleinere keerring gehaald bij een bedrijf hier in de buurt. Probleem is opgelost.
Even wat foto's voor de sfeer.

Even wat foto's voor de sfeer.

- 328Ti
Ziet er strak en compact uit Ronnie. Valt die drempel mee of is het toch nog wel irritant ten aanzien van een vrije variant?
- Ronnie
Late reactie excuus, maar die drempel heb ik helemaal geen moeite mee. Die stelt helemaal niets voor