De F30 M3. Het is een rechtsgestuurde met flipperbak en hoewel ik hem alleen maar stapvoets tot max 20 kmh heb zien rijden & manoeuvreren kan ik zeggen dat ie heerlijk klinkt. Veel plofjes bij gas los. Dat belooft VEUL goed

Bij mij ? Ik weet dat ik er spijt van zou krijgen, maar toch kriebelt het.....RVV schreef:Ik lees het al, 325i voorlopig niet weg doen.
Ach wat is spijt, ik heb nog nooit spijt gehad van een aankoop, en al helemaal niet van het afscheid van een auto (oké klein beetje van de M3 cs, maar dat kan ook vals sentiment zijn) . Om een zijsprong te maken van het andere topic over hoe goed auto's zijn nu. Hoe noodzakelijk is een dikke motor vandaag de dag nog.!? De Mii heeft afgelopen jaar 27000 km gereden, de 325i 12000 km. Noem het wat je wilt, het gemak van het pakken van de ene auto tov de andere auto geeft meestijds de doorslag. In ogenschouw genomen dat ik van de 12000 km in de 325i pak em. beet 1000 "echte" DF kilometers heb gereden als het al 1000 zijn begin je je soms af te vragen wat het effectief van zo'n auto nog is. Het gevoel van bezit? Het gevoel van een (relatief) snelle auto? Of het gevoel van een dikke luxe auto? Ik heb een laptop van 1400 euro, maar ik werk eigenlijk alleen nog met de iPad mini en iPhone... Beetje dat idee.. Dus ik snap je gedachte gang heel goed.JP schreef:Bij mij ? Ik weet dat ik er spijt van zou krijgen, maar toch kriebelt het.....RVV schreef:Ik lees het al, 325i voorlopig niet weg doen.en dan wordt het van een 3.0 R6 naar een 1.4 R4. Weet alleen nog niet in welke verpakking........downsizing 2014.........
Al bijna 15k in 6 maanden nuErikS schreef:Tering, ik heb nu in bijna twee jaar net 25K met de up! gereden....
.
Noorderlaan (vlakbij Kinepolis)?Joy schreef:F82 met BBS wielen gespot in Antwerpen:
Leuk, dit is toch de 2e F30 dus? Tweelingbroer dus?Petrolhead Tom schreef:Vanmiddag haalt mijn pa zijn nieuwe F30 320d op. Volgens mij is hij de enige in de wereld die het presteert om een identieke auto te bestellen.
Wat voor problemen bij welke km-stand kreeg jij ook alweer?Robin schreef:Leuk, dit is toch de 2e F30 dus? Tweelingbroer dus?Petrolhead Tom schreef:Vanmiddag haalt mijn pa zijn nieuwe F30 320d op. Volgens mij is hij de enige in de wereld die het presteert om een identieke auto te bestellen.
Al heb ik 'n hoop ellende met 'n F30 335i gehad, ik denk dat(en ook aldus Atocar?) de F30 320d (184pk?) al dan niet met 8A(denk ik de beste keus) , gewoon 's werelds beste real world car is, bekijkend van 'n DF oogpunt....
Wow, al 58.000 gereden en nog stééds probleemloos!Robin Hartog schreef:320d EDE hier heeft inmiddels bijna 58k op de klok en nog steeds probleemloos.
Klopt. De huidige is nu een jaar oud en heeft iets meer dan 80k op de teller.Robin schreef:Leuk, dit is toch de 2e F30 dus? Tweelingbroer dus?Petrolhead Tom schreef:Vanmiddag haalt mijn pa zijn nieuwe F30 320d op. Volgens mij is hij de enige in de wereld die het presteert om een identieke auto te bestellen.
Al heb ik 'n hoop ellende met 'n F30 335i gehad, ik denk dat(en ook aldus Atocar?) de F30 320d (184pk?) al dan niet met 8A(denk ik de beste keus) , gewoon 's werelds beste real world car is, bekijkend van 'n DF oogpunt....
Haha, natuurlijk. Had wellicht een smiley eerder in die zin moeten plaatsen?Snipe schreef:Wow, al 58.000 gereden en nog stééds probleemloos!Robin Hartog schreef:320d EDE hier heeft inmiddels bijna 58k op de klok en nog steeds probleemloos.
Dat is toch doodnormaal, of mis ik iets?
Gebruikers op dit forum: Bart //M, JdvPolo, matthyssie, Zed240 en 17 gasten