Geile schoenen draadje.
-
Re: Geile schoenen draadje.
Pics van je Ecco's Niels? 

- Niels
- Auto: Prius+
How kind of you

Met flits, de kleur is in het echt minder kunstmatig.

Met flits, de kleur is in het echt minder kunstmatig.
-
Netjes Niels. Veel plezier! Ze zullen erg lekker zitten. 

- ///Joost
Ik zag vandaag beide modellen Magnanni's in de etalage van V. Arendonk en ik blijf bij m'n mening. Al zijn die tweede in het echt mooier dan op het plaatje. Bij de eerste heb ik juist het tegenovergestelde. Ik zou ze nog eens aan moeten kijken. Waren het wel dezelfde als het 'van Assems' waren? Want dat begreep ik niet. Hebben ze die overal?
-
Leuk dat je bent gaan kijken Joost.
Hmm, het vervelende aan Van Arendonk is is dat ze geen goede foto's maken. Ik ben net weer op hun site gaan kijken en ik vraag me af of er sprake is van enig kleurverschil tussen de Van den Assem en Van Arendonk exemplaren. Zo niet, wat een BS over custom Van den Assem ontwerp/kleur.
Dit is de puur chocolade variant van Ilija zijn droom schoenen:
http://www.vanarendonk.nl/heren/magnann ... n/309.14.1" onclick="window.open(this.href);return false;
Hmm, het vervelende aan Van Arendonk is is dat ze geen goede foto's maken. Ik ben net weer op hun site gaan kijken en ik vraag me af of er sprake is van enig kleurverschil tussen de Van den Assem en Van Arendonk exemplaren. Zo niet, wat een BS over custom Van den Assem ontwerp/kleur.
Dit is de puur chocolade variant van Ilija zijn droom schoenen:
http://www.vanarendonk.nl/heren/magnann ... n/309.14.1" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- ///Joost
Vandaag echt even binnengestap bij v.Ar. en volgens mij is de kleur echt anders. Deze kleur bruin was echt niet mooi. Het was een soort 'gevlekt', eigenlijk precies zoals op hun website. De kleur van v.As. vind ik wel schitterend als ie in het echt ook zo is. Het model was exact het zelfde voor zover ik kan zien.Xave30 schreef:Leuk dat je bent gaan kijken Joost.
- dvh
Ik sta soms te kijken hoe beschadigd sommige schoenen in de showroom liggen.
In de uitverkoop ok. Maar nieuwe collectie welke voor de hoofdprijs aangeboden wordt moet er gewoon tiptop bijstaan. Toch?
In de uitverkoop ok. Maar nieuwe collectie welke voor de hoofdprijs aangeboden wordt moet er gewoon tiptop bijstaan. Toch?
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Dit vind ik wel fraai, welke leest is dat?
Ik zie op de van Lier site dat deze ook verkrijgbaar zijn in rood en bruin, voor €139,90
Nou, doe ze dan maar in al de 3 kleuren.........

Ik zie op de van Lier site dat deze ook verkrijgbaar zijn in rood en bruin, voor €139,90
Nou, doe ze dan maar in al de 3 kleuren.........
-
Wat voor beschadigingen Dvh?
@ Joost -
@ Joost -

- glnk
Wat een gay schoenen met houten zolen. Ik moet pedal feel hebben dus doe mij een dunne rubber zool en iets wat niet als een klomp om je voet zit.

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
glnk schreef:Wat een gay schoenen met houten zolen. Ik moet pedal feel hebben dus doe mij een dunne rubber zool en iets wat niet als een klomp om je voet zit.
Dan moet jij, voor het echte gevoel, een condoom over je poot trekken..................

Ik heb alleen maar leren zolen, die meer gevoel geven dan je zou denken.............

- dvh
Die bakbeesten zijn natuurlijk nodig om het pedaal gevloerd te houden wanneer je met 200 door de polder gaat?glnk schreef:Wat een gay schoenen met houten zolen. Ik moet pedal feel hebben dus doe mij een dunne rubber zool en iets wat niet als een klomp om je voet zit.
- Macboy
Joost: dan snap je dat ik als stiksel en half alcantara liefhebber die schoen juist geweldig vind 
Die foto's die ik heb gepost zijn beiden eigen werk. De tweede foto wat lichter vanwege het contrast (witte kast op witte muur).

Die foto's die ik heb gepost zijn beiden eigen werk. De tweede foto wat lichter vanwege het contrast (witte kast op witte muur).
- dvh
Strepen/krassen over de gepoetste gedeeltes enzo.Xave30 schreef:Wat voor beschadigingen Dvh?
Vind dat altijd lelijk bij een nieuwe schoen.
Dingen kosten een paar honderd. Dan moet het er ook netjes uitzien.
Weet ook niet of dat overal zo is. Valt me iig wel vaker op bij V Arendonk
-
Van Arendonk streep & krasservice.
@ Romo - Haha!
@ Romo - Haha!
- ///Joost
Macboy schreef:Joost: dan snap je dat ik als stiksel en half alcantara liefhebber die schoen juist geweldig vind![]()

@ Glnk: Sorry, maar die Sparco/Goodyear/Alpine Stars/en alle varianten daarom kunnen écht niet meer. Zoooo jaren 90. Dit is het geile schoenen-draadje, niet het geile wijven met 90's schoenen aan hun voeten-draadje.
- TijnGTi
Voor de liefhebber, ergens in de Nieuwe Ginnekenstraat te Breda een pop up store met vanalles van brunello cucinelli, Hogan en Tods à 70% korting. Zelf dus voor <140 euro een paar prachtige suede sneakers van Tods gescoord. Stonden ook zéér veel nette modellen voor onder een pak. Misschien een aanrader voor mensen in de buurt.
-

Wat super dat je dat hier deelt Tijn.
- TijnGTi
Echt een aanrader, in de gangbare maten was ook best al het een en ander weg. Exacte nr e.d. weet ik niet, maar is iig schuin tegenover de ANWB winkel in de Nieuwe Ginnekenstraat, aan de kant van de zaak van Horloge.nl. Naar mijn weten was het een pop up store van de naastgelegen zaak.Xave30 schreef:
Wat super dat je dat hier deelt Tijn.
- stefan740
-
Looking on point Stefan! Meer info graag. 

- stefan740
http://www.monfranceschoenmode.nl/shop/ ... xIpba1gWM8" onclick="window.open(this.href);return false;
Magnanni's
Magnanni's

-
Ahhh Monfrance