Gelukkig heeft de monteur dit geweigerd.
Nee; als je naar de remschijf aan de 'binnenkant' kijkt, dus het gedeelte het dichtst bij de naaf kun je zien dat het daar allemaal veel te shiny is alsof de schijf in een draaibank heeft gezeten of zoiets. Daarbij kun je aan het remblok niets aparts zien (je zou verwachten dat aan de zijkant van het remblok er op z'n minst iets te zien is en het remblok komt ook niet laag genoeg om dit slijtagepatroon te veroorzaken. Daarbij lijkt het mij stug dat de voeringhouder van het remblok zoveel harder is dat ie een cm remschijf op-eet.maarten22 schreef:Ben ik de enige die fake denkt?
InjectTheVenom schreef:Krijgt iemand het interview gevonden van de Nederlandse schaatscoach die even los gaat tijdens een interview met een Amerikaanse nieuwszender echt helemaal geweldig was dat
nee hoor, als je klauw al zover kan bewegen is je zuiger er allang uit.maarten22 schreef:Ben ik de enige die fake denkt?
smiley schreef:InjectTheVenom schreef:Krijgt iemand het interview gevonden van de Nederlandse schaatscoach die even los gaat tijdens een interview met een Amerikaanse nieuwszender echt helemaal geweldig was dat
lol...die kende ik ook nog niet.GTRene schreef: