Quads!
- Peric
Re: Quads!
http://www.chinaquad.nl/viewtopic.php?f=12&t=3082" onclick="window.open(this.href);return false;
- Roy RS
ik ken deze niet, maar ik heb ooit een Raptor gehad omdat het me een mooi alternatief leek voor degene zonder motorrijbewijs en dat vond ik me toch een sch#%tding...na 2 bijna dood ervaringen heb ik hem vlug van de hand gedaan...maar er zijn mensen die het wel leuk vinden...geloof ik.
- WJ
Thanks, leuk forum. Blijft zo te lezen nog wel genoeg over om zelf aan te knutselen/verbeteren, kan ook bijna niet anders voor dat geld.Peric schreef:http://www.chinaquad.nl/viewtopic.php?f=12&t=3082
- maarten22
- Auto: Porsche 911 964 C2
20 pk en dan wel 270 achterbandjes...... Zou er niet veel van verwachten.
- WJ
Ach, ik hoef geen records te zetten, gewoon beetje bij mijn ouders in de omgeving als de zon schijnt rondcrossen. 20pk op 180kg zal daar vast wel in kunnen voorzien. En anders heb ik vandaag al genoeg motor conversies voorbij zien komen. 

- HAMMERHEAD
Het bedrijf waar ik werk zit tegenover dat bedrijf en eerlijk gezegd zou ik daar echt nooit een quad kopen..
Als je een quad wil hebben kan je beter een 2e hands yamaha warrior kopen ofzo, daarmee kan je ook nog wat bulten nemen
Als je een quad wil hebben kan je beter een 2e hands yamaha warrior kopen ofzo, daarmee kan je ook nog wat bulten nemen

- Sander-E46
Beetje rondcrossen? Een Yamaha raptor 750, zelf weleens op rond gereden!
- TijnGTi
Zou eerder een 2e hands Yamaha Raptor halen dan zo'n China brommer. Bekende van me heeft zo'n 750'er en buiten het feit dat ''t echt goed af gaat, zijn ze niet vies van een beetje terrein rijden. Kwaliteit van zo'n Yamaha is toch echt een stuk beter dan zo'n motorblok van lifan, Zongshen of Loncin.
- Peric
Prijs van zo'n Yamaha is ook een behoorlijk stuk hoger. 2e-hands zijn ze nog een stuk duurder dan een nieuwe Jla Loncin..
- TijnGTi
Klopt echter op den duur zie je het allemaal terug. Ga maar bijvoorbeeld eens kijken hoeveel zo'n China brommer afschrijft en vergelijk dat met de (2e hands gekochte) Yamaha. Andere leuke aspect bij de zo'n Wanlong brommer komt aan het licht wanneer je problemen hebt en deze met vervangende onderdelen op wil lossen.Peric schreef:Prijs van zo'n Yamaha is ook een behoorlijk stuk hoger. 2e-hands zijn ze nog een stuk duurder dan een nieuwe Jla Loncin..
Dit is een van die zaken waarbij goedkoop gewoon duurkoop is in mijn optiek.
- WJ
Zoals je aan de quad kan zien in de openingspost, ben ik niet van plan om door de blubber te gaan crossen. Gewoon over geasfalteerde dijkjes. Dat zal de houdbaarheid van het ding ook wel ten goede komen.
Mijn ouders wonen in OudeTonge en daar in de omgeving kan je heerlijk met zo'n ding rond rijden volgensmij, daar stal ik hem dan ook lekker in de garage.
Volgens die website zijn er genoeg onderdelen voor te krijgen als je de "juiste type" china-quad koopt, en met het WWW en UPS maak ik mij daar ook niet zo druk om. Beetje eraan sleutelen is ook niet erg. Had al begrepen dat bij aankoop je alles even na moet lopen en goed vast moet zetten waar nodig, de ketting spanning controleren en wielen uit moet lijnen.
Afschrijving op 2k boeit mij niet zo, die raptors voor op straat zijn volgensmij gebruikt allemaal rond de 5k. Dat vind ik teveel voor zo'n hobby bob quad waar ik een paar km per jaar op zal doen.
Maar ik heb net een "nieuwe slaapkamer" gekocht, dus ik zet dit even op een laag pitje.
Mijn ouders wonen in OudeTonge en daar in de omgeving kan je heerlijk met zo'n ding rond rijden volgensmij, daar stal ik hem dan ook lekker in de garage.
Volgens die website zijn er genoeg onderdelen voor te krijgen als je de "juiste type" china-quad koopt, en met het WWW en UPS maak ik mij daar ook niet zo druk om. Beetje eraan sleutelen is ook niet erg. Had al begrepen dat bij aankoop je alles even na moet lopen en goed vast moet zetten waar nodig, de ketting spanning controleren en wielen uit moet lijnen.
Afschrijving op 2k boeit mij niet zo, die raptors voor op straat zijn volgensmij gebruikt allemaal rond de 5k. Dat vind ik teveel voor zo'n hobby bob quad waar ik een paar km per jaar op zal doen.
Maar ik heb net een "nieuwe slaapkamer" gekocht, dus ik zet dit even op een laag pitje.