Het grote E46 M3 (occasion) draadje
- FreudeamFahren
Re: Het grote E46 M3 (occasion) draadje
Daar is zeker preventief iets aan te doen. Vlasblom in Uden is (bijvoorbeeld) je man.
-
Deze al gezien?Milka schreef:
En blijft er in NL eigenlijk alleen phoenix gelb over op dit moment en of ik dat mooi vind weet ik nog zo net niet.
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... =SportsCar
- Tim N
Topas is iig een super kleur dat heeft ie mee.
-
OnlineMark 320iS
Deze al gezien?Jussi schreef:Milka schreef:
En blijft er in NL eigenlijk alleen phoenix gelb over op dit moment en of ik dat mooi vind weet ik nog zo net niet.
[link weggehaald]
Collega van mij is er tussen kerst en nieuwjaar gaan kijken. Deze auto heeft geen enkele onderhoudshistorie, helemaal niets op 1 factuur van 2012 / 2013 na. Daarnaast heeft ie schijnbaar wat gebruikerssporen die niet helemaal bij de kilometer stand passen. Het ding staat ook al minimaal anderhalf jaar te koop overigens.
-
OnlineFabian
Die m3 heb ik voor een klant nog nagetrokken. Er scheen een plausibel vehaal te zijn voor onderstaande vreemde statussen van het kenteken, maar hij heeft toche en andere gekocht.
Ik vind het vreemd, heb deze statussen nog nooit eerder gezien.
Ik vind het vreemd, heb deze statussen nog nooit eerder gezien.
- Bijlagen
-
- image.jpg (200.56 KiB) 2971 keer bekeken
- G Kolkman
- Auto: Miata (2x..) /E30 rally /S2000
Is ook de eerste keer dat ik er 1 zie met een km-stand van boven de 3 ton
.
Edit: of is die auto-telex-norm niet een afgelezen km-stand maar een verwachtte km-stand?

Edit: of is die auto-telex-norm niet een afgelezen km-stand maar een verwachtte km-stand?
-
Inderdaad vreemd, heb ik ook nog nooit eerder gezien.
Heeft waarschijnlijk al die tijd stil gestaan toen het "kenteken ongeldig" was. Verklaart dan ook wel weer de ontbrekende onderhoudshistorie....
Ontbreken van het sleepoog vind ik ook vreemd.
Heeft waarschijnlijk al die tijd stil gestaan toen het "kenteken ongeldig" was. Verklaart dan ook wel weer de ontbrekende onderhoudshistorie....
Ontbreken van het sleepoog vind ik ook vreemd.
Ik heb een RHD E46 M3 gehad met 215d mls (346dkm) en die was beter dan vele die maar de helft hebben gelopen. Motor liep echt heel mooi, en reed ook super fijn.G Kolkman schreef:Is ook de eerste keer dat ik er 1 zie met een km-stand van boven de 3 ton![]()
.
Laatst gewijzigd door B46 op 16 feb 2014, 21:02, 1 keer totaal gewijzigd.
-
ben daar in november geweest voor een E92 M3 die daar te koop stond. heb toen ook even deze E46 M3 bekeken. boekjes zater erbij, en was door BMW Maraal onderhouden, zit 200m verderop. zaten 2 dealerstempels in. verder een kras op de motorkap en ietwat lichte steenslag op de kop. verder zag het er goed uit. heb zelf een topas blauwe E46 M3 gehad en dat is echt een top kleur!Jussi schreef:Deze al gezien?Milka schreef:
link weggehaald
-
OnlineFabian
D e autotelexkmstand is een norm inderdaad, zegt niets over de werkelijke kmstand.
De auto was inderdaad van maaral geweest ofzo, heeft daar in de showroom gestaan ofzo. Zoiets kwam mijn klant mee terug als uitleg.
Maar dan nog ken ik deze status niet. Bij schorsing wordt er niets vermeld, verder ken ik alleen WOK en export....
De auto was inderdaad van maaral geweest ofzo, heeft daar in de showroom gestaan ofzo. Zoiets kwam mijn klant mee terug als uitleg.
Maar dan nog ken ik deze status niet. Bij schorsing wordt er niets vermeld, verder ken ik alleen WOK en export....
- Riceaux
Enige wat ik me kan bedenken bij die status is in beslag genomen door herhaaldelijke zware verkeersovertredingen. Verdere statussen zijn volgens mij ongeldig vanwege diefstal, demontage of wachten op nieuw kenteken.
-
Nu je het zegt, heb heel veel jaren geleden iedere maand bij de Domeinen een (volgens mij topas) blauwe E46 M3 zien staan zonder kentekenplaten. Stond echt maanden lang op dezelfde plek tussen buitenlandse auto's in een afgesloten parkeer veld buiten.....
Ooit eens aan zo'n mannetje gevraagd wat er met die auto's gebeurd, maar die waren nog niet vrijgegeven oid of een nog lopende zaak....
Moet er wel serieus aan toe zijn gegaan dan, wil de politie/justitie een auto in beslag nemen in 2004 met een toenmalige dagwaarde van +/- 50k ? Misschien ergere misdaden mee gepleegd dan verkeersovertredingen?
Natuurlijk lang niet zeker dat dat die auto was, maar wie weet.....
Waarschijnlijk zijn de 54dkm van 2001 t/m 2004 gereden, en de auto sinds 2012 weer in gebruik is genomen. Een NAP uitdraai zou dat kunnen bevestigen.....
Ooit eens aan zo'n mannetje gevraagd wat er met die auto's gebeurd, maar die waren nog niet vrijgegeven oid of een nog lopende zaak....
Moet er wel serieus aan toe zijn gegaan dan, wil de politie/justitie een auto in beslag nemen in 2004 met een toenmalige dagwaarde van +/- 50k ? Misschien ergere misdaden mee gepleegd dan verkeersovertredingen?
Natuurlijk lang niet zeker dat dat die auto was, maar wie weet.....
Waarschijnlijk zijn de 54dkm van 2001 t/m 2004 gereden, en de auto sinds 2012 weer in gebruik is genomen. Een NAP uitdraai zou dat kunnen bevestigen.....
- Milka
Jep gezien, inderdaad top kleur, maar boven mijn max budget van 20k en vooralJussi schreef:Deze al gezien?Milka schreef:
Ik betaal dan voor een lage km stand die ik dan binnen no time om zeep help
met bijbehorende afschrijving. Verwachting is dat ie 30k km per jaar gaat draaien.
en ik neem aan Bas Roos ook?Daar is zeker preventief iets aan te doen. Vlasblom in Uden is (bijvoorbeeld) je man.
Is een dergelijke modificatie zonder brug te herkennen of moet dat uit een keuring blijken als er geen facturen zijn?
Waar moet je aan kosten aan denken, 500,- / 1.000,- / 1.500,- ?
- Niels
- Auto: Prius+
Bas Roos ook wel idd. Kosten zijn ca. 1000,-
- Knot
Zij hij tegen mij ook, misschien wat minder als alles makkelijk los komt.
-
Tegenwoordig met een goede telefoon met flits camera. Even op je knieën een aantal foto's maken van onder, en je kunt vaak heel goed inzoomen op het zwakke punt. Vaak is het wel vies, en zou je er eerst wat remmenreiniger (oid) op moeten spuiten.Milka schreef: Is een dergelijke modificatie zonder brug te herkennen of moet dat uit een keuring blijken als er geen facturen zijn?
Waar moet je aan kosten aan denken, 500,- / 1.000,- / 1.500,- ?
-
OnlineEvdP
- Auto: Volg de Skoda rijder
-
Onlinematthyssie
- Auto: F11 520d & E86 3.0si
Wat is dat voor vreemde plastic rand op de achterbumper?
Verder lijkt de auto erg netjes.
Verder lijkt de auto erg netjes.

- Joy
Paar puntjes van aandacht:EvdP schreef:Cabrio
- Voorbumper heeft een aftermarket inzetgrille of de hele bumper is vervangen voor imitatie
- Omlijsting uitlaten hoort in kleur te zijn
- Velgen gespoten in zilver in plaats van blackchrome
- Vocht in linkse mistlamp
- Arthur
- Auto: Nr.51
Dus topstaat is wat anders? 

- Hitz
- Auto: KIA
http://www.bimmerportal.nl/forum/viewto ... 55#p509582" onclick="window.open(this.href);return false;
- MParallel
- Auto: BMW
Als dat de ergste punten zijn...Joy schreef:Paar puntjes van aandacht:EvdP schreef:Cabrio
- Voorbumper heeft een aftermarket inzetgrille of de hele bumper is vervangen voor imitatie
- Omlijsting uitlaten hoort in kleur te zijn
- Velgen gespoten in zilver in plaats van blackchrome
- Vocht in linkse mistlamp
Knap dat je dat vocht ziet trouwens, ik had het er nooit uitgehaald.
Gaas gespoten met lak die over was van de wielen?

Ziet er verder best leuk uit zo. Populair Zimmt interieur, 16:9 navi, volle knoppenbalk.
En toch kan ik maar niet warm worden van een E46 M3 cabrio.
- TheMway
Hij staat weer te koop jongens, van Euro 14.950 voor Euro 21.950 http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw/ ... ousPage=lr
- Milka
auto met historie hier?
- GTRene
van 15 naar 22K ?
das behoorlijk in de + 46% meer dan wat die eerst was.
das behoorlijk in de + 46% meer dan wat die eerst was.
- TheMway
@Milka ja zie pagina 127
Hij stond hiervoor te koop bij JAMES Auto & Service.
Toen ik bij JAMES wilde gaan kijken was ie net weg en nu 4 weken later staat ie ergens anders te koop van 14.950 Euro naar 21.950 Euro, erg vreemd.
Ik zag ook een reactie van iemand die ooit eigenaar is geweest op internet die wel erg te spreken was over deze BMW M3 E46 met Compressor en zijn vermogen van bijna 500 pk, hij was overgespoten melde hij ook bij de reactie.
Ik vind het wel jammer dat het een SMG is, weten jullie of het makkelijk is om hier een handbak van de maken?
Groet
Hij stond hiervoor te koop bij JAMES Auto & Service.
Toen ik bij JAMES wilde gaan kijken was ie net weg en nu 4 weken later staat ie ergens anders te koop van 14.950 Euro naar 21.950 Euro, erg vreemd.
Ik zag ook een reactie van iemand die ooit eigenaar is geweest op internet die wel erg te spreken was over deze BMW M3 E46 met Compressor en zijn vermogen van bijna 500 pk, hij was overgespoten melde hij ook bij de reactie.
Ik vind het wel jammer dat het een SMG is, weten jullie of het makkelijk is om hier een handbak van de maken?
Groet