Exclusief vakantiegeld. In België spreken we gewoon over maandlonen dus komt die 13e maand daar gewoon nog bovenop. Het begint inderdaad wat ridicuul te lijken. Voor 25K kan je beter burgers flippen in de BK.smiley schreef:Is dat salaris incl vakantiegeld?Jussi schreef:Ik ben momenteel nog voor een andere functie in BE in de running en daar neem je een 2,5-2,7 bruto/maand, groeps- en hospitalisatieverzekering, BMW 1-reeks, laptop en Blackberry mee naar huis.
Indien niet, is het salarisgat al 2600-1850 = 750 + 100 netto ziektekostenverz vergoeding, en is een 1 serie ongeveer 500 bruto aan lease. Das een gat van ongeveer 1400 bruto, en das gewoon te gek.
@ Niels: daar lijkt het op. Ik ben nu aan het bedenken hoe ik mijn antwoord nog min of meer fatsoenlijk kan overbrengen.
@ Erikdb: inderdaad 1 van die optiehandelaren en voor een universitaire functie. Jammer genoeg vind ik de vacature niet meteen terug maar het ging over de functie "junior fund consultant". Nu wordt er gesproken over "sales medewerker" en een loon dat erg triest is . Zeker als je 10 jaar geleden al 9K meer verdiende + leasevergoeding en een betaalde CFA.
If you pay peanuts, you get monkeys.