Ik geloof dat ik dit wel een dik ding vind.......
-
OnlineLuco
Re: Ik geloof dat ik dit wel een dik ding vind.......
met 2100 netto en kinderen zal het wel bij fotos kijken blijven 

- Arthur
- Auto: Nr.51
- Arthur
- Auto: Nr.51
Als dat zou kunnen! Leg ik dat alvast opzij.

Eric H schreef:En na drie jaar is het ding nog één scheet en drie knikkers waard, zo gaat dat namelijk altijd met dit soort wagens. ( Net zoals met de A8, de 7 serie en dus ook de S Klasse.
-
valt met de huidige CL klasse echt wel mee. de 63 AMG modellen zijn nog steeds zwaar aan de prijs. ze rijden overigens geweldig die dingen, heel zwaar ja maar gaat er alsnog als een raket vandoor.Arthur schreef:Als dat zou kunnen! Leg ik dat alvast opzij.
Eric H schreef:En na drie jaar is het ding nog één scheet en drie knikkers waard, zo gaat dat namelijk altijd met dit soort wagens. ( Net zoals met de A8, de 7 serie en dus ook de S Klasse.
- Downforce Hans
Je verhaal over het waardeverlies blijft gewoon diezelfde open deur...........en die Kate Upton kan in het echt best wel eens tegen vallen...........Zeker nog nooit zo`n model in real life gezien............Eric H schreef:Vergelijk even het procentuele waardeverlies van dit soort auto's met het waardeverlies van een willekeurige middenklasser.Downforce Hans schreef:Sorry maar ik vnd dit een beetje een open deur intrappen, welke wagen heeft dat niet?Eric H schreef:En na drie jaar is het ding nog één scheet en drie knikkers waard, zo gaat dat namelijk altijd met dit soort wagens. ( Net zoals met de A8, de 7 serie en dus ook de S Klasse.)
Leuke auto, maar ook echt niet meer als "wel leuk".....
"Wel leuk" is een classificatie die je er niet aan kan geven als je hem niet in het echt gezien hebt of mee gereden hebt....
Daarbij classificeer ik op basis van ploatjies.........zie niet in waarom dat niet kan, of moet ik Kate Upton ook live bekijken om te kunnen zeggen dat ik haar "wel lekker" vind.

- Downforce Hans
- dvh
wou net zeggen. Die Mercedessen blijven hun waarde beter houden dan het favoriete DF-merk auto.bm-dub schreef:valt met de huidige CL klasse echt wel mee. de 63 AMG modellen zijn nog steeds zwaar aan de prijs. ze rijden overigens geweldig die dingen, heel zwaar ja maar gaat er alsnog als een raket vandoor.Arthur schreef:Als dat zou kunnen! Leg ik dat alvast opzij.