Op zoek naar een hele nette E36 M3
- FreudeamFahren
- Erik dB
- Tim N
Re: Op zoek naar een hele nette E36 M3
Nou die RC's "met regenbanden" halen de 3 behoorlijk naar beneden wat looks betreft.
-
Helaas, net achter het net gevist. De oude M3 van Erik gaat terug naar de persoon van wie Erik hem gekocht heeft, heb zojuist met de verkoper gesproken, helaas!
Kent iemand deze? Ben sowieso geen voorstander van de koplampen.
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw/ ... ousPage=lr" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw/ ... ousPage=lr" onclick="window.open(this.href);return false;
- Erik dB
Ha, dan komt die binnenkort weer te koop (of niet) bij:Michel325i schreef:Helaas, net achter het net gevist. De oude M3 van Erik gaat terug naar de persoon van wie Erik hem gekocht heeft, heb zojuist met de verkoper gesproken, helaas!![]()
http://vanderbijautos.nl/index.php?p=occasions" onclick="window.open(this.href);return false;
In "mijn" tijd:
- Peric
Je wilt toch een nette? Deze heeft 230.000 km gelopen en er zit een verrot voorscherm op.
- Petrolhead Tom
Dat rijm ik ook niet helemaal met elkaar.Peric schreef:Je wilt toch een nette? Deze heeft 230.000 km gelopen en er zit een verrot voorscherm op.
Ik begrijp sowieso niet waarom het een spik en span exemplaar moet betreffen. Stel dat je die van Joost koopt en volgend winter de auto cosmetisch aan laat pakken dan is hij volgens mij af. Joost heeft er behoorlijk wat onderhoud in gestoken.
-
Nou, ik heb begrepen dat roest aan de spatborden aan de achterzijde een kwalijke zaak is. Als ie daar eenmaal begint(zichtbare). Dan is ie +/- een paar cm erboven ook al bezig, maar dat het nog niet zichtbaar is. Ik heb mij laten vertellen dat het "3-dubbel" plaatwerk is, dus dat het niet even een klusje van plug en play is, + dan ga ik weer op mijn retour met de rode die ik zelf had, die had ook roest aan de de spatborden achter. Je kan dit wel op de "vlugge" manier oplossen, maar dat is geen termijnoplossing, tenzij je er echt een hele bak tegen aan gooit. Bij deze zwarte is het een voorscherm wat lijkt, dat is "demontabel".
- dvh
Tja.. Dan moet je niet naar auto's kijken van <10k maar eerder >20k.
JWD had toch nog iets te koop ?
-
Ik heb nog wel een nette net net M3 staan.
328 cabrio, zonder roest.
328 cabrio, zonder roest.

- dvh
Deze GT van JWD ... Die doet hem misschien ook wel weg voor een goed bod

- Josef
Ik laat mij persoonlijk niet zo snel afschrikken door een hoge km-stand en een verrot voor scherm, zoals Michel zegt kun je een voorscherm vervangen door een ander, dus als dat het enige punt is waar roest zit dan zou ik er niet wakker van liggen. Maar dan moet er verder natuurlijk niet op andere punten ook rotte plekken zitten.Peric schreef:Je wilt toch een nette? Deze heeft 230.000 km gelopen en er zit een verrot voorscherm op.
Km-stand vind ik ook zoiets, als de vorige eigenaar er altijd netjes mee om is gegaan en niet op onderhoud heeft bezuinigd hoeft dit helemaal geen punt te zijn. Liever een goed onderhouden, netjes bereden exemplaar dan 1 met minder dan 100.000 km op de klok die niet netjes is bereden en waar het onderhoud te kort is geschoten vind ik dan zelf. Ik heb een e30 met minder dan 90000 km op de klok en een e36 m3 met bijna 190000 km op de klok, ik vind niet dat mijn m3 in een mindere staat verkeert dan mijn e30. Maar goed, km stand is iets waar eindeloos over door kan worden gediscussieerd.
Hier zit op zich wel wat in, ik vind het aanbod qua e36 m3's nu ook niet echt om enthousiast van te worden, er staan een paar hele mooie te koop maar die zijn dan ook echt heel erg duur.dvh schreef:Tja.. Dan moet je niet naar auto's kijken van <10k maar eerder >20k.
- dvh
Ik denk dat dat alleen maar erger wordt naarmate de tijd vordert 

- Josef
Wat? De km standen of de prijzen?dvh schreef:Ik denk dat dat alleen maar erger wordt naarmate de tijd vordert

- Arthur
- Auto: Nr.51
De staat.

- Knot
Pareltje!
http://www.autoleitner.nl/automobielen/ ... ing-green2" onclick="window.open(this.href);return false;
Km. stand: 138.000
Bouwjaar: 05-1995
http://www.autoleitner.nl/automobielen/ ... ing-green2" onclick="window.open(this.href);return false;
Km. stand: 138.000
Bouwjaar: 05-1995
- GTRene
mooi zoiets
- Knot
Hier voordat ie gepoetst was...

- GTRene

- JWD
De GT gaat inderdaad weg voor een goed bod.
Er zit wat (weekend) sleutelwerk aan;
Intrax onderstel moet uitgewogen worden, is nu even snel opgeschroefd zodat hij makkelijker over drempels gaat.
Airco pomp is los ivm. niet nodig en meer vermogen.
Radio is niet geïnstalleerd + boxen uit de voordeur, 't is een GT!
Voorspoiler is origineel M3 zonder lip aangezien de lip een curbstone heeft gekust.
Auto is in '98 gekocht met ongeveer 1k minder op de teller van iemand die regelmatig tussen zijn Duitse vestiging en Nederlandse huis pendelde, dus ware leuke snelweg kilometers wat ook terug te zien is aan het nagenoeg nieuwe interieur.
Er staat nu 124326km op.
Dus hij is nu netjes en met een beetje werk kan je hem Auto Leitner net maken.
Er zit wat (weekend) sleutelwerk aan;
Intrax onderstel moet uitgewogen worden, is nu even snel opgeschroefd zodat hij makkelijker over drempels gaat.
Airco pomp is los ivm. niet nodig en meer vermogen.
Radio is niet geïnstalleerd + boxen uit de voordeur, 't is een GT!

Voorspoiler is origineel M3 zonder lip aangezien de lip een curbstone heeft gekust.
Auto is in '98 gekocht met ongeveer 1k minder op de teller van iemand die regelmatig tussen zijn Duitse vestiging en Nederlandse huis pendelde, dus ware leuke snelweg kilometers wat ook terug te zien is aan het nagenoeg nieuwe interieur.
Er staat nu 124326km op.
Dus hij is nu netjes en met een beetje werk kan je hem Auto Leitner net maken.

- Reind
http://link.marktplaats.nl/m783307076
Lijkt me een goede kanshebber. Tenminste, als alles wat omschreven ook waar is.
Wat ik alleen niet helemaal snap is dat er word gezegd dat er met 200K een nieuw blok is geplaatst wegens garantie. Al hij van de eerste eigenaar is heeft hij wel heel lang garantie gehad?????? Dat klopt dus niet, of klink iig onlogisch.
En daarna is de kop nog een keer gedaan????? Ook vreemd
Verder wel een mooie auto
Lijkt me een goede kanshebber. Tenminste, als alles wat omschreven ook waar is.
Wat ik alleen niet helemaal snap is dat er word gezegd dat er met 200K een nieuw blok is geplaatst wegens garantie. Al hij van de eerste eigenaar is heeft hij wel heel lang garantie gehad?????? Dat klopt dus niet, of klink iig onlogisch.
En daarna is de kop nog een keer gedaan????? Ook vreemd
Verder wel een mooie auto
- Arthur
- Auto: Nr.51
^^^ GN-PT-31
Datum eerste toelating 27 mei 1993
Datum eerste tenaamstelling 27 mei 1993
Datum laatste tenaamstelling 25 juni 2007
Soort eigenaar PARTICULIER
Volgnummer eigenaar 7
Datum eerste toelating 27 mei 1993
Datum eerste tenaamstelling 27 mei 1993
Datum laatste tenaamstelling 25 juni 2007
Soort eigenaar PARTICULIER
Volgnummer eigenaar 7
-
Heel vaag verhaal.
bij 200k een nieuw blok vanwege garantie.
En vervolgens later nog een keer een koprevisie incl ketting e.d., dan weet ik niet wat je allemaal met dat ding uitspook, maar je doet iets niet helemaal goed lijkt me.
bij 200k een nieuw blok vanwege garantie.
En vervolgens later nog een keer een koprevisie incl ketting e.d., dan weet ik niet wat je allemaal met dat ding uitspook, maar je doet iets niet helemaal goed lijkt me.
- GTRene
idd wel wat vreemd als je het zo leest, wat is de stand nu dan totaal, anders wordt je er helemaal niets wijzer van (of heb ik wat gemist)
of hij heeft wat verkeerd getypt oid
of hij heeft wat verkeerd getypt oid

- Reind
Wie stuurt deze adverteerder eens een mailtje......