BMW - ExhaustMeister

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
Rickstah

BMW - ExhaustMeister

Bericht door Rickstah » 10 feb 2014, 21:44

Na een lang weekend weer eens actief in de M5 te hebben gestuurd, valt toch op wat iedereen eigenlijk zegt; het standaard (uitlaat) geluid van de M5 is niet om over naar huis te schrijven.

In een zoektocht naar meer geluid, maar toch comfort kom je bijvoorbeeld uit op Akra's met een remote valve klep...maarja..dan ben je ook 10k verder.

Voor iets meer dan 0,1k heb je http://www.exhaustmeister.com" onclick="window.open(this.href);return false;! Meer geluid voor weinagh :)
Gelijk besteld en met 2 weken binnen...keep you posted!

Hugo Bos

Re: BMW - ExhaustMeister

Bericht door Hugo Bos » 11 feb 2014, 15:13

Gewoon boven de 3000k rpm blijven, heb je die hele knop niet nodig.

k33z

Bericht door k33z » 11 feb 2014, 15:38

Had ik destijd bij mijn E91 335i ook gedaan. Stekkertje in de kofferbak los, dan werden beide uitlaten altijd gebruikt.

Scheelt dan ook dat je in de winter rook hebt uit beide uitlaten, niet uit slechts 1 :)

Petrolhead Tom

Bericht door Petrolhead Tom » 11 feb 2014, 18:59

Ik vraag me altijd af hoe lang zo'n systeem het blijft doen. Ben je niet bang dat het na één winter dat hele systeem kapot is door het zou op straat?

Is een middendemper verwijderen/ x pipe geen optie?

Rickstah

Bericht door Rickstah » 11 feb 2014, 22:02

Petrolhead Tom schreef:Ik vraag me altijd af hoe lang zo'n systeem het blijft doen. Ben je niet bang dat het na één winter dat hele systeem kapot is door het zou op straat?

Is een middendemper verwijderen/ x pipe geen optie?
Je kunt zelf met de remote bepalen of je de kleppen open of dicht wilt hebben.
Omdat standaard boven de 3000rpm de kleppen toch al open gaan (zo heb ik begrepen) zou de extra belasting, naar mijn mening, minimaal moeten zijn.

Mocht dit toch het gewenste resultaat niet bieden (voor die centen) is de aanpassing van de huidige uitlaat een optie idd.

Plaats reactie