Renault Sport Recaro stoelen, CUP spoiler en schroefset
- martll
Renault Sport Recaro stoelen, CUP spoiler en schroefset
Gezocht:
De Recaro stoelen die (als optie) geleverd zijn in de Clio 3 RS en Megane 3 RS. De Recaro Sportster dus.
Het liefst heb ik de seatframes erbij en de staat moet gewoon goed zijn dus geen dunne stof die bijna door is op de wangen.
Achterbank en airbags zijn niet perse noodzakelijk.
Eventueel ook te ruil tegen mijn Renault Sport stoelen (met stoelverwarming) met bijbetaling van mijn kant uiteraard.
Heb je een setje te koop hoor ik dat graag.
Tevens op zoek naar een originele Clio CUP spoiler en een Clio 3 RS 197 schroefset
Groeten Martijn
De Recaro stoelen die (als optie) geleverd zijn in de Clio 3 RS en Megane 3 RS. De Recaro Sportster dus.
Het liefst heb ik de seatframes erbij en de staat moet gewoon goed zijn dus geen dunne stof die bijna door is op de wangen.
Achterbank en airbags zijn niet perse noodzakelijk.
Eventueel ook te ruil tegen mijn Renault Sport stoelen (met stoelverwarming) met bijbetaling van mijn kant uiteraard.
Heb je een setje te koop hoor ik dat graag.
Tevens op zoek naar een originele Clio CUP spoiler en een Clio 3 RS 197 schroefset
Groeten Martijn
Laatst gewijzigd door martll op 10 feb 2014, 20:30, 1 keer totaal gewijzigd.
- Niels v/d burgh
- Auto: Zweedse diesel
- Luco
Re: Renault Sport Recaro stoelen
Je kan ze ook nieuw bestellen, weet alleen niet wat ze kosten.
- martll
Bedankt voor het zoeken. Maar dat is een belachelijke prijs (ze staan niet voor niks al maanden te koop).Niels v/d burgh schreef:Is dit wat??
http://link.marktplaats.nl/759680755" onclick="window.open(this.href);return false;
De voorkeur gaat verder ook uit naar een setje stoffen stoelen ipv leder.
- sitechris
- Auto: BMW M2 G87/SEAT Ibiza 1.5 TSI
De nieuwprijs is idd in de buurt van 2700 euro. Dus de gebruikte prijzen zullen ook erg hoog zijn. Ik hoorde van mijn dealer dat je ook niet zomaar nieuwe stoelen erin kunt zetten. Er zitten een aantal sensoren in de stoel (bv voor de airbags, gordelherkenner etc) die bij de nieuwe stoel voor foutmeldingen gaan zorgen op je dashboard. De Renault fabriek ondersteunt dit niet, omdat bij je huidige auto je huidige stoelen in het systeem staan. Er zullen ongetwijfeld legio manieren zijn om dit te (laten) fixen, maar dat je het even weet.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Vraag en aanbod misschien?
martll schreef:Bedankt voor het zoeken. Maar dat is een belachelijke prijs (ze staan niet voor niks al maanden te koop).Niels v/d burgh schreef:Is dit wat??
http://link.marktplaats.nl/759680755" onclick="window.open(this.href);return false;
De voorkeur gaat verder ook uit naar een setje stoffen stoelen ipv leder.
- Luco
Het blijven gewoon dure stoelen en zeker als ze nog als nieuw zijn, dan zit je minimaal op de helft van de nieuwprijs.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Daarom.
Je kunt dit wel belachelijk duur vinden. Maar als het dun bezaaid is (wat ik het vermoeden heb doordat deze vraag hier gesteld wordt) lijkt het me geen verkeerde prijs. Goedkoop vind ik het ook niet, daar niet van, maar als je iets graag wilt...
Je kunt dit wel belachelijk duur vinden. Maar als het dun bezaaid is (wat ik het vermoeden heb doordat deze vraag hier gesteld wordt) lijkt het me geen verkeerde prijs. Goedkoop vind ik het ook niet, daar niet van, maar als je iets graag wilt...
-
JeroenT
Ik weet wie je dealer is Chris, maar dit is helaas wel een heel erg broodje aap verhaal...
Ik heb 3 setjes Recaro's gehad. Ze zijn 1 op 1 te wisselen, zonder problemen.
Ik heb 3 setjes Recaro's gehad. Ze zijn 1 op 1 te wisselen, zonder problemen.
- sitechris
- Auto: BMW M2 G87/SEAT Ibiza 1.5 TSI
@JeroenT: tnx voor de info!
- martll
1200 euro was een setje als optie op een nieuwe Clio RS. Een nette set stoelen gaat weg voor 800-1400euro in Europa. Helaas miste ik deze net omdat ik geen tijd had om naar Engeland of Frankrijk te rijden. In NL is vorige maand een set weggegaan voor 1000euro bij een autohandelaar.Arthur schreef:Daarom.
De vraag naar deze stoelen is groot, maar er is al een paar maanden niemand die de 1850euro gaat betalen voor dat setje. Tevens wil ik geen stoelen van leder.
Ik blijf dus rustig wachten.
-
JeroenT
Weet je wel zeker dat je UK stoelen wilt?
De hoogte verstelling zit alleen op de bestuurders stoel, dus bij een UK set aan de verkeerde kant.
En de bestuurders stoel heeft ook een sensor op de rail van de stoel om de stand te herkennen.
Dit heeft te maken met de kracht van de stuur-airbag.
Tevens krijg je hierdoor een airbag foutmelding als je de auto uitleest. Er zal echter geen foutmelding komen in het dashboard. Dus of een UK set zo handig is?
De hoogte verstelling zit alleen op de bestuurders stoel, dus bij een UK set aan de verkeerde kant.
En de bestuurders stoel heeft ook een sensor op de rail van de stoel om de stand te herkennen.
Dit heeft te maken met de kracht van de stuur-airbag.
Tevens krijg je hierdoor een airbag foutmelding als je de auto uitleest. Er zal echter geen foutmelding komen in het dashboard. Dus of een UK set zo handig is?
- martll
Hoogteverstelling hoef ik niet. Ik wil toch een verlaagd stoelframe. Alleen maar handig als de passagiersstoel wel in hoogte te verstellen is. Airbags hoeven er van mij niet in, maar bedankt voor de tips in ieder geval.
Jij niet toevallig nog een setje liggen?
Jij niet toevallig nog een setje liggen?
- Luco
1200 euro meerprijs bedoel je.
De gewone stoelen moet je daar dan nog wel even bij optellen.
De gewone stoelen moet je daar dan nog wel even bij optellen.
- stefan740
Bij MINI is het hetzelfde verhaal. Liever Recaro Pole Positions voor mij dan al snap ik de OEM meerwaarde zeker hoor.
-
JeroenT
Ik heb nu alleen nog een setje standaard stoelen voor de 3 RS. 
- martll
Is ook mijn dagelijkse auto. Anders had ik ook liever echte kuipstoelen.stefan740 schreef:Bij MINI is het hetzelfde verhaal. Liever Recaro Pole Positions voor mij dan al snap ik de OEM meerwaarde zeker hoor.
Jeroen, dat is jammer. Standaard 3 RS stoelen heb ik al.
- martll
Re: Renault Sport Recaro stoelen, CUP spoiler en schroefset
Ook op zoek naar een CUP spoiler van een Clio 3 RS (dus niet de CUP racer) en een schroefset van een Clio 3 RS.
Laatst gewijzigd door martll op 10 feb 2014, 20:40, 1 keer totaal gewijzigd.
- Gijs Evo
Misschien kun je het 1 en ander uitwisselen met Opa hier op het forum.
Die heeft zijn Clio te koop staan met al deze opties, kan hij hem weer wat goedkoper aanbieden
Die heeft zijn Clio te koop staan met al deze opties, kan hij hem weer wat goedkoper aanbieden
- martll
Dit topic kan dicht/verwijderd. Heb alles gevonden.