Sidney- 335i; weg doen?

Hier kun je jezelf voorstellen.
Plaats reactie
Sidney

Re: Sidney- 335i

Bericht door Sidney » 06 aug 2011, 16:47

Hier even een snel gemaakte foto van een vieze 335i :ninja:

gister even wezen blazen in Duitsland (niet autobahn) en dan toch op 1:8,7 uit komen! zuiniger dan mn ouwe 5 hoor, lol

Afbeelding

indobesar
Auto: M3P, 130i

Bericht door indobesar » 06 aug 2011, 18:30

Zonde van de E39 Sidney, maar dit is wel een erg fraai exemplaar.... Interieurfoto's? :cool:

106GTI inmiddels verkocht?

Sidney

Bericht door Sidney » 06 aug 2011, 20:10

interieur:

Afbeelding

de kleur is sattelbraun - op de foto wat oranje, maar in het echt veel natuurlijker bruin, staat echt super goed bij de zwarte interieurlijsten! zo had ik hem zelf kunnen aanklikken in de configurator :kikker:

die plooien is geen slijtage maar van de (ahem) electrische lendensteunverstelling, of hoe dat ook heet - kan je je zelf goed mee vast zetten in de stoel!

de 106 is verkocht aan een collega - die was al tijden op zoek naar iets leuks, sportiefs en niet te duur in de dagelijkse kosten (2e auto), dus ik zie die auto nog regelmatig (beetje apart, dat wel...)

Sidney

Re: Sidney- 335i; weg doen?

Bericht door Sidney » 10 feb 2014, 09:06

Even een update - meer van mezelf dan van de auto, lol; die is nog steeds compleet af-fabriek

Toen ik de auto kocht reed ik hooguit 5.000 km per jaar - inmiddels ben ik verhuisd (voor de liefde he?) en rij ik nu 120 km per dag...

Met ijzeren discipline haal ik steevast 1:12 in de winter en 1:13 in de zomer - maar met ruim 30k per jaar wordt me dit toch te gortig qua kosten; echt driving-fun heb ik er op deze manier niet van :blabla:

Dus ik denk er sterk over om 'm weg te doen en er iets zinnig(er)s voor terug te kopen, gewoon een kilometer vretertje en dan de besparing in ons nog flink te verbouwen huis te stoppen :ken ik jou:

Misschien over een jaar of wat iets leuks voor erbij (Impreza?) - maar voor nu, als iemand interesse heeft... :shock:

Plaats reactie