Kriebelt weer een beetje (zoals elk jaar) dat open diff in de 130i van vrouwlief.
Vandaag wat zitten mailen met Arend Jan van Hardeman motersport in Zeeland over OS-Giken superlock sper diff.
Prijzig, beetje te eigenlijk, maar klinkt wel mooi. Platendiff a la Drexler alleen met een soort van modificatie waardoor de sperwerking bij normaal rijden niet wordt geactiveerd (goed voor vrouwlief) en spert als je er echt op gaat leunen. Ook vrij onderhoudsvrij schijnt (qua sperplaten dan, olie wisselen zal me een worst wezen).
Iemand bekend met OS-Giken ?
Iemand bekend met Hardeman motersport ? (werkte hier op DF niet iemand bij Hardeman ?)
Mark.
os giken / hardeman motersport
- Joy
Re: os giken / hardeman motersport
Kogando. Hij zit ook op E30-fansite.
- GTRene
yep, er zit iemand van hardeman hier op DF.
- Peter Tunissen
DFRacing is ook gewoon dealer van Hardeman, dus als ik een kopje koffie in Middenmeer klaar moet zetten hoor ik het wel, Mark. 

- markk
Oh cool. Nog korting / pricing afspraken gemaakt voor DF leden ? 
Mark.

Mark.
- Peter Tunissen
Dat weet Kees beter dan ik, maar ik zal hem doorgeven dat hij de koffie alvast klaar zet, hahaha... 
Sowieso wel leuk om een keer te zien waar we allemaal mee bezig zijn toch?

Sowieso wel leuk om een keer te zien waar we allemaal mee bezig zijn toch?

- markk
Absoluut.
Duurt wel nog even. Ben ouwe vent, moet nog sparen, en "most important of all" ik moet vrouwlief nog zover krijgen dat ik geen 3 maanden pikstraf krijg als ik het doe
Mark.
Duurt wel nog even. Ben ouwe vent, moet nog sparen, en "most important of all" ik moet vrouwlief nog zover krijgen dat ik geen 3 maanden pikstraf krijg als ik het doe

Mark.
- Peter Tunissen
Hahaha ok, ik zou het verkopen als een veiligheidsupgrade: je hebt meer grip schat, dus je zult minder snel in de slip raken met deze gevaarlijke auto. Succes Mark, zet hem op!