Forum suggesties
- Peric
Re: Forum suggesties
Waar moet ik op klikken? 

- Fernando
Donateurschap. Ik wil er best voorbetalen.
- RVV
Plus 1Petrolhead Tom schreef:Toch wel mooi! Die Hollandse gezelligheid. Als Peter het voor elkaar krijgt om voor een schijntje een circuit auto te verhuren dan is iedereen mega onder de indruk en zijn de superlatieven niet van de lucht. Verschijnt er vervolgens een banner bovenaan het forum om onze gezamenlijke circuit/internet hobby te financieren weten we met zijn alleen niet hoe snel we een adblocker moeten installeren. Hollandse gezelligheid.
- Barend
- Auto: F20 m135i
Ik betaal graag 12 euro per jaar om 'abonnee' te worden hoor, als je dan nooit meer reclames krijgt.
-
Er zijn nog wel een paar (niet auto) fora waar ik vaker post. Eentje krijgt vrijwillig een bijdrage en gezien genoeg mensen dat doen is er geen reclame nodig om het draaiend te houden. Bij de ander kun je reclame afkopen door middel van een abonnement. Werkt goed imho.
Verschil is dat Df commercieel opgezet is, dus die banners zullen op deze site wel wat belangrijker zijn. Dan moet iedereen maar voor zichzelf kiezen wat ze daarmee doen. Expres op de banners klikken, blokkeren of een ander forum zoeken.
Verschil is dat Df commercieel opgezet is, dus die banners zullen op deze site wel wat belangrijker zijn. Dan moet iedereen maar voor zichzelf kiezen wat ze daarmee doen. Expres op de banners klikken, blokkeren of een ander forum zoeken.
- Petrolhead Tom
Ik kan me zo voorstellen dat Peter weinig trek heeft in nog meer administratieve rompslomp.Barend schreef:Ik betaal graag 12 euro per jaar om 'abonnee' te worden hoor, als je dan nooit meer reclames krijgt.
- EvdP
- Auto: Volg de Skoda rijder
Sinds kort laad bij mij (W8 IE11) de veelbesproken Mazda banner verkeerd. Hij staat dan linksbovenin et scherm. Bijkomend probleem is dat de Forum knop (die tussen TV en Trackdays) het niet meer doet. Alle overige knoppen ook niet. Ik vermoed dat het verkeerd laden van de banner de oorzaak ik. Op het moment dat er een andere reclame verschijnt doen de knoppen het wel weer. Het treedt bij mij nu op sinds een dag of 2.
-
EvdP schreef:Sinds kort laad bij mij (W8 IE11) de veelbesproken Mazda banner verkeerd. Hij staat dan linksbovenin et scherm. Bijkomend probleem is dat de Forum knop (die tussen TV en Trackdays) het niet meer doet. Alle overige knoppen ook niet. Ik vermoed dat het verkeerd laden van de banner de oorzaak ik. Op het moment dat er een andere reclame verschijnt doen de knoppen het wel weer. Het treedt bij mij nu op sinds een dag of 2.
Jup, schijt irritant.
- EmielS60
Maar we hebben er wel een BMW advertentie voor terug gekregen hoor!

Ad-free voor een paar centen?.

- Peric
Gewoon dit als favoriet zetten: http://www.driving-fun.com/forum" onclick="window.open(this.href);return false;

- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Hebben enorme zwarte balken horizontaal ook met dit gedoe te maken?
-
Die banner aan de rechterkant is ook lekker Up to date.....
racelicentie in Maart of November 2012....
racelicentie in Maart of November 2012....

- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
De sportwagenpolis add is ook nog eens stuk.
- PD power
Volgens mij begint het nu idd wat door te schieten, opstarten via de homepage geeft steeds vaker conflicten.
- Luco
Stelletje zeikerds 

- dvh
Paar keer gebeurd dat ik de advertentie weg klik en dat ik daarna niet meer kan inloggen 

- RVV
#=straf# 

- Peter Tunissen
Deze website is nog door Jelmer ontwikkeld en is maatwerk geweest met door hem zelf geschreven code.
Dat maakt helaas ook dat sommige zaken niet zomaar aangepast kunnen worden, zoals bijv. de banners rechts beeld. Ik snap dat die niet meer heel actueel zijn, maar ze kunnen ook niet zomaar aangepast of verwijderd worden.
Ergens in de loop van 2014 zal er een geheel vernieuwde DF3.0 website komen, waardoor alle problemen die er nu zijn ook meteen opgelost zijn.
Dat maakt helaas ook dat sommige zaken niet zomaar aangepast kunnen worden, zoals bijv. de banners rechts beeld. Ik snap dat die niet meer heel actueel zijn, maar ze kunnen ook niet zomaar aangepast of verwijderd worden.
Ergens in de loop van 2014 zal er een geheel vernieuwde DF3.0 website komen, waardoor alle problemen die er nu zijn ook meteen opgelost zijn.
- PD power
Peter, tis meer dat die grote popup bovenaan, over de knoppen staat, je kunt niet anders dan wegklikken, om verder te willen, als je hem dan wegklikt, werken de knoppen niet meer, m.a.w. je kunt gewoon niet verder.
Wat al aangegeven wordt, op forum googlen en dan kun je wel verder.
Is iets van de laatste weken.
Wat al aangegeven wordt, op forum googlen en dan kun je wel verder.
Is iets van de laatste weken.
- GTRene
ik ga meestal het forum op via favorieten alwaar DF staat met link naar forum [niet home page]
en van daaruit ga ik naar gebruikerspaneel en bladwijzerbeheer alwaar ik de geabonneerde linkjes heb staan en overzicht van nwe berichten staan, werkt goed.
en van daaruit ga ik naar gebruikerspaneel en bladwijzerbeheer alwaar ik de geabonneerde linkjes heb staan en overzicht van nwe berichten staan, werkt goed.
- EvdP
- Auto: Volg de Skoda rijder
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. De banner rechts is gewon een plaatje wat wordt opgehaald. Als je in de directory waar het plaatje staat (http://www.driving-fun.com/images/banners/" onclick="window.open(this.href);return false;) een plaatje met exact dezelfde naam zet met exact dezelfde afmeting dan wordt die opgehaald. Daarvoor hoef je aan de code niets te veranderen Die haalt een plaatje op met een bepaalde naam van een bepaalde locatie.Peter Tunissen schreef: Dat maakt helaas ook dat sommige zaken niet zomaar aangepast kunnen worden, zoals bijv. de banners rechts beeld. Ik snap dat die niet meer heel actueel zijn, maar ze kunnen ook niet zomaar aangepast of verwijderd worden.
- Barend
- Auto: F20 m135i
Als ik een paar dingetjes - zoals die banner recht bijvoorbeeld - ff moet aanpassen weet je me te bereiken hé Peter.. Volgens mij is de <div class="bannersky"> waar die banner in staat zelfs helemaal te 'hiden' als dat gewenst is.Peter Tunissen schreef:Deze website is nog door Jelmer ontwikkeld en is maatwerk geweest met door hem zelf geschreven code.
En de topbanner is een kwestie van advertisement management, zoals ik al eerder aangaf mag je aan de advertentieboer bepaalde eisen doorgeven.. Uiteraard zonder de discussie aan te gaan dat 'DF' hem wellicht wel wenselijk vind.