Politie, je beste vriend

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
HSR

Politie, je beste vriend

Bericht door HSR » 08 mei 2007, 21:13

Jelmer850i

Bericht door Jelmer850i » 08 mei 2007, 21:19

stakkers....

volvoc30

Bericht door volvoc30 » 08 mei 2007, 21:23

Hulde mijn Waerde!!

NOT!!

Dit gaat denk ik nog een staartje krijgen. Lang leven de media!

Wouter81
Auto: GR86|California|Grand Vitara

Bericht door Wouter81 » 08 mei 2007, 22:04

Ach ja, past wel in de Sovjet-cultuur van Havanna aan de Waal.

Michel P

Bericht door Michel P » 08 mei 2007, 22:14

Ik sprak pas een ervaren agent, een van de oude stempel. Eentje die zich mateloos iriteerd aan dit soort kneuzen. Die nieuwe knulletjes houden onderling een bonnen competitie, en hebben verder overal schijt aan. Op naar een lintje. NSB-ers eerste klas.

Michel

Bert ///M3

Bericht door Bert ///M3 » 08 mei 2007, 23:00

Dat zal wel 2 kanten op werken. Die oude agent heeft warschijnlijk schijt aan zijn baas die misschien 2 keer zo jong is en aan bonnenquota's.

Omgekeerd kom je als 18 jarige bij de politie en je baas verteld je dat je zo veel mogelijk bonnen schrijven moet, dan krijg je dit soort fratsen.

RVV

Bericht door RVV » 08 mei 2007, 23:35

Binnenland

ma 7 mei 2007, 10:20 | 144 reacties
Zwaardere straf liegende agenten
ARNHEM - Twee agenten die stelden dat een van hen is mishandeld bij Vierdaagserellen, zijn maandag voor meineed zwaarder gestraft dan het Openbaar Ministerie (OM) eiste. De rechtbank gelooft dat de agenten logen, en beiden worden ook tijdelijk uit hun ambt gezet.

De agenten probeerden in 2005 bij de Vierdaagsefeesten in Nijmegen collega's te ontzetten tijdens grote ongeregeldheden met veel agressie. Die braken uit bij de Waalbrug nadat de muziek was afgelopen. Bezoekers en veertien agenten raakten gewond.

De oudste agent, de 45-jarige hondenbegeleider Van D., gaf een klap aan een bezoeker. Toen deze aangifte deed van mishandeling, stelde Van D. dat hij eerst zelf geslagen was. De jongere agent bevestigde dat achteraf. Van die klap blijkt op videobeelden echter niets, concludeert de rechtbank in Arnhem.

Van D. kreeg een celstraf van vijftien maanden, waarvan vijf voorwaardelijk en mag vijf jaar geen ambt meer bekleden. Gedurende deze periode mag hij niet in overheidsdienst werken. Het OM had een jaar cel waarvan vier maanden voorwaardelijk gevraagd, en een ontzetting uit het ambt voor drie jaar.

Zijn 25-jarige collega B.K. moet ook de cel in. Hij kreeg een half jaar, waarvan drie maanden voorwaardelijk en mag zijn ambt tweeënhalf jaar niet meer uitoefenen. De aanklager had tegen hem 200 uur werkstraf en vier maanden voorwaardelijke celstraf geëist.

„Het gaat om zeer ernstige feiten, een rechtschapen opsporingsambtenaar onwaardig”, vindt de rechtbank. „Een onschuldige had met deze valse verklaringen vervolgd en veroordeeld kunnen worden. Het raakt het politiewerk in het hart en zet de integere politiemensen te kijk.”

Het tijdelijke verbod op ambtsuitoefening is ook bedoeld als signaal. „Dit moet alle opsporingsambtenaren ervan doordringen dat voor het verklaren van onwaarheden geen plaats is in het ambt”, aldus de rechter.

bron telegraaf.nl

Pescatore

Bericht door Pescatore » 09 mei 2007, 00:27

Gaat dus goed hier, onze Hermandad is blijkbaar toch niet zo vertrouwenswaardig. Misschien leuk om daar te gaan vakantiewerken, met alle voordelen van dien? :P

BBVW
Auto: Z3 2.8, 330i Touring, Leon

Bericht door BBVW » 09 mei 2007, 08:19

volgens mij werken die gasten tegenwoordig ook op provisie.

HSR

Bericht door HSR » 09 mei 2007, 08:58

Pescatore schreef:Gaat dus goed hier, onze Hermandad is blijkbaar toch niet zo vertrouwenswaardig. Misschien leuk om daar te gaan vakantiewerken, met alle voordelen van dien? :P
Vakantiewerk bij de wouten? Pff, way ahead of you. Met een beetje geluk ben ik zometeen arrestantenhulpverlener m.a.w. ik mag arrestanten gaan entertainen. :D Ik weet overigens al meteen waar het belastinggeld heen gaat als je het loon te horen krijgt 8)

Plaats reactie