Blaaskaak
- Corvette
Die meid was een feest beest en dat is dan waar je telkens aan denkt..............altijd er maar voor gaan................daarom stapte ze ook om half vier nog in die auto.................en ja de rest weten jullie.
Het geval op zich is verschrikkelijk, maar als je haar hebt gekend dan is dat dan ook weer de reden dat je het weer trekt en er zelf ook weer voor gaat.
Jongens, bedankt voor de reacties.
Vr. Gr.
Corvette
Het geval op zich is verschrikkelijk, maar als je haar hebt gekend dan is dat dan ook weer de reden dat je het weer trekt en er zelf ook weer voor gaat.
Vr. Gr.
Corvette
- cooldragon
- Stéphane
Treurig dat dit soort dingen dat soort mensen overkomt. Sterkte, Cor en andere vrienden van haar.Cor Dame schreef:Die meid was een feest beest en dat is dan waar je telkens aan denkt..............altijd er maar voor gaan................daarom stapte ze ook om half vier nog in die auto.................en ja de rest weten jullie.
Vr. Gr.
Corvette
-
- Macboy
@Rico: priceless 
@Rene: mooi man! Uitdagen, denk dat je het moeilijk krijgt, tis wel een snelle diesel hoor
Nou mijn verhaal !!! Kom ik laatst iemand tegen met een gestookte diesel, je kent het wel, zakelijke rijder, in leasebak, probeert stoer te doen, weet niet eens dat het een FWD is ....
oh shit....dat ben ikzelf ....
@Cor: mooi verhaal !

@Rene: mooi man! Uitdagen, denk dat je het moeilijk krijgt, tis wel een snelle diesel hoor

hahaRobin schreef:jaartje of 60 b.d(buiten dienst of bijna dood, wat is 't?)
Nou mijn verhaal !!! Kom ik laatst iemand tegen met een gestookte diesel, je kent het wel, zakelijke rijder, in leasebak, probeert stoer te doen, weet niet eens dat het een FWD is ....
oh shit....dat ben ikzelf ....

@Cor: mooi verhaal !