E46 325i touring
- RVV
Re: E46 325i touring
Mijn advies, stel zonneschermen er in en that's it. Zo lekker laten. Je speelt keer op keer met de gedachte om hem te vervangen. Dus weg gaat ie toch. Stel je komt over 2 maand de perfecte auto tegen voor de juiste prijs?! Alles wat je nu uitgeeft aan sjonnie veren en blerpijpen is weggegooid geld. Gewoon wachten op een nette e90 e91 325i meer als genoeg power met een kleine 220 pk. Ik gaspedaal ook wel eens op een dikke 335i en dan maak ik mezelf lekker.. 2 dagen wachten en vraag me af waarom ik 300 pk nodig heb in een 3 serie? Als ik nu al nooit power te kort kom?
-
- Auto: M3P, 130i
Hogere patsfsctor, Rico! 
Een facelift E90 335iT lijkt mij wel wat over een paar jaar.

- Martijn_bmw
Best kans dat het daar op uit draait rico...
Was weer een leuke zondagochtend Brian-wave
En idd met deze 325i kom ik eigenlijk nooit vermogen te kort... Marja eens een 300+ pk auto hebben in je leven is wel lekker
Was weer een leuke zondagochtend Brian-wave

En idd met deze 325i kom ik eigenlijk nooit vermogen te kort... Marja eens een 300+ pk auto hebben in je leven is wel lekker

- dvh
Toch wel mooi..

-
OnlineLuco
mooie M5 station Martijn 

- RVV
Kan ik me ook voorstellen. Dat pk circus heb ondertussen wel achter de rug. Was inderdaad gaaf om mee te maken. Ik zal je het ook niet afraden. Of een 335i een patsfactor heeft? Dat ervaar ik zelf dan weer niet zo. Maar goed we zijn en blijven autoliefhebber. Ik blijf voorlopig ook gewoon lekker doorrijden in de e90 325i misschien als package wel de beste BMW die ik ooit heb gehad. En dat riep ik in 2008 ook al toen ik mijn eerste 325i sedan kocht.
- Martijn_bmw
Klopt package van 325i is top!
En ik heb ook regelmatig de kans snelle auto's te rijden maar nog niet en echt snelle gehad...
M5 touring is onbetaalbaar voor mij qua runningcosts en 335i nog wel en is ook serieus snel
En ik heb ook regelmatig de kans snelle auto's te rijden maar nog niet en echt snelle gehad...
M5 touring is onbetaalbaar voor mij qua runningcosts en 335i nog wel en is ook serieus snel
- Martin van der Zwaard
Je hebt die E91 toch vekocht omdat je het geen fijne auto vond? Waarom dan nu weer naar zo'n ding kijken.
Zou lekker een E39 zoeken of een E61. Veel meer auto voor je geld.
-
OnlineLuco
Moet zeggen dat de E39 ons meer dan goed bevalt 

- Martin van der Zwaard
Doet zeker wel pijn om te zeggen Luco 

-
OnlineLuco

Nee hoor, valt mee.
- Martijn_bmw
Klopt maar die beviel niet vanwege motor / koppeling / bak en 335i is dan 100% anders dan een 318iMartin van der Zwaard schreef:Je hebt die E91 toch vekocht omdat je het geen fijne auto vond? Waarom dan nu weer naar zo'n ding kijken.

Maar je hebt gelijk dat is dus ook mijn bezwaar ze zijm en blijven erg duur...
- RVV
De BMW verkopert schoof 23 cm tampolorus bij Luco naar binnen, luco kan nu wel wat hebbenMartin van der Zwaard schreef:Doet zeker wel pijn om te zeggen Luco

- Petrolhead Tom
Facelift is wel haast een must. Vooral om de Idrive en achterlichten.indobesar schreef:Hogere patsfsctor, Rico!
Al zou ik een scherp geprijsde pre facelift 335i niet laten staan.

- Martijn_bmw
Toch maar ff twee van de drie dingetjes gedaan aan de 325i 
ramen tinten gelaten voor wat het is omdat ik dat te permanent vind maar omdat ik het (op dit moment) wel mooi vond om wat verduistering te hebben vanaf de B-stijl een setje sonniboy's er in gezet voordeel is je hebt bijna hetzelfde effect als tinten maar als ik het zat ben is het er in 5 minuten er weer uit en ook voor eventuele verkoop in een later stadium blijft de auto tenminste wel lekker origineel...
auto is smerig en weinig tijd om ff mooie foto's te maken maar toch ff een snel kiekje met telefoon geschoten bij de pomp:

Ook het geluid een kleine upgrade gegeven, ik had geen zin in een kofferbak vullende subwoofer en ben ook niet opzoek naar het bouwen van een "Boom-car" dus een reservewiel subje van Pioneer gehaald. zie hieronder wat foto's van inbouw:

Ding werkt verbazingwekkend goed, hoeft op nog geen kwart open te staan om gewoon lekker ondersteunend mee te spelen zonder overheersend te worden.

afstandbediening er bij is ook wel makkelijk voor het afstellen vanaf de bestuurdersstoel eenmaal afgesteld gooi ik de afstandsbediening gewoon lekker onder de kofferbak bekleding. Die raak je verder toch niet meer aan als het goed afgesteld staat.
nu dus alleen nog eventueel de uitlaat maar daar twijfel ik nog teveel over dus voorlopig nog maar ff niet...

ramen tinten gelaten voor wat het is omdat ik dat te permanent vind maar omdat ik het (op dit moment) wel mooi vond om wat verduistering te hebben vanaf de B-stijl een setje sonniboy's er in gezet voordeel is je hebt bijna hetzelfde effect als tinten maar als ik het zat ben is het er in 5 minuten er weer uit en ook voor eventuele verkoop in een later stadium blijft de auto tenminste wel lekker origineel...
auto is smerig en weinig tijd om ff mooie foto's te maken maar toch ff een snel kiekje met telefoon geschoten bij de pomp:
Ook het geluid een kleine upgrade gegeven, ik had geen zin in een kofferbak vullende subwoofer en ben ook niet opzoek naar het bouwen van een "Boom-car" dus een reservewiel subje van Pioneer gehaald. zie hieronder wat foto's van inbouw:
Ding werkt verbazingwekkend goed, hoeft op nog geen kwart open te staan om gewoon lekker ondersteunend mee te spelen zonder overheersend te worden.
afstandbediening er bij is ook wel makkelijk voor het afstellen vanaf de bestuurdersstoel eenmaal afgesteld gooi ik de afstandsbediening gewoon lekker onder de kofferbak bekleding. Die raak je verder toch niet meer aan als het goed afgesteld staat.
nu dus alleen nog eventueel de uitlaat maar daar twijfel ik nog teveel over dus voorlopig nog maar ff niet...
-
staat altijd mooi die donkere ramen. dit is trouwens zo'n Alpina die je altijd al wou hebben toch?
http://link.marktplaats.nl/770680644" onclick="window.open(this.href);return false;
http://link.marktplaats.nl/770680644" onclick="window.open(this.href);return false;
- Tim N
Ik zou de auto laten voor wat ie is als je hem geen M pakket, verlaging en/of andere wielen geeft.
Is die van jou dan zo stil? Onze 320i vindt ik toch best lekker klinken als je hem even doortrekt en die heeft de std uitlaat eronder
EDIT** inruilen op pina en klaar ben je, heerlijke auto die B3S
Is die van jou dan zo stil? Onze 320i vindt ik toch best lekker klinken als je hem even doortrekt en die heeft de std uitlaat eronder
- Martijn_bmw
Dat meen je niet haha! 
Zo'n alpina wil ik idd al lang hebben en hij staat ook nog eens letterlijk 5 min bij mijn huis vandaan

Zo'n alpina wil ik idd al lang hebben en hij staat ook nog eens letterlijk 5 min bij mijn huis vandaan

- Tim N
We zien morgen de foto's van je nieuwe auto wel

- Martijn_bmw
Heel stil is ie ook niet maar sinds mijn pa een Z4 3.0i heeft weet ik hoe de m54 motor ook kan klinken en dat vind ik wel erg mooi! Maar idd verder ga ik niks doen aan bumpers/wielen/veren/etcTim N schreef:Ik zou de auto laten voor wat ie is als je hem geen M pakket, verlaging en/of andere wielen geeft.
Ga straks ff bij de pina kijken

- RVV
Die Alpina is wel heel erg vet 

- Martijn_bmw
Gereden met de alpina rijdt zeker vet maar heeft schade gehad links voor wat ik slordig gemaakt vind
Verder zit de airbag van het stuur gewoon terug gepropt lijkt het (als je langs de rand kijkt zie je gewoo stukje zak zitten)
Veel kleine beschadigingen in het interieur erg zonde...
Maar voornamelijk die schade zit me niet lekker...
Verder zit de airbag van het stuur gewoon terug gepropt lijkt het (als je langs de rand kijkt zie je gewoo stukje zak zitten)
Veel kleine beschadigingen in het interieur erg zonde...
Maar voornamelijk die schade zit me niet lekker...
- Martijn_bmw
Hier zie je de naat lopen waar een nieuw stuk wielkuip is ingezet
Ook op die hoek zijn de lijnen tussen voorscherm motorkap koplamp en bumper niet netjes
Koplamp zit bijvoorbeeld ook vast met een nieuw aangeplakt oog
Ook op die hoek zijn de lijnen tussen voorscherm motorkap koplamp en bumper niet netjes
Koplamp zit bijvoorbeeld ook vast met een nieuw aangeplakt oog
- Bijlagen
-
- Screenshot_2014-02-01-16-02-57.png (940.76 KiB) 1395 keer bekeken
- Vlokmans
Apart zeg......in de advertentietekst staat toch echt "in prachtige staat".......
Gelukkig heb je er niet ver voor hoeven rijden. Reed en stuurde het verder wel fris?

Gelukkig heb je er niet ver voor hoeven rijden. Reed en stuurde het verder wel fris?
-
Laten staan dus.
Hoe reed 't?! Beest of niet?!
Hoe reed 't?! Beest of niet?!