niet doorschieten he

Heb in de M3 GT4 gewoon clima erin zitten.JWD schreef: Naar mijn idee staat het gewoon niet in een gestripte race auto zo'n keurig digitaal dual-zone display voor de AC.
Juist in een racer kun je tijdens trackdays een airco wel waarderen denk ik.Tristan schreef:Heb in de M3 GT4 gewoon clima erin zitten.JWD schreef: Naar mijn idee staat het gewoon niet in een gestripte race auto zo'n keurig digitaal dual-zone display voor de AC.
Haha, dat is nog eens een gentleman's racer dan zegTristan schreef:Heb in de M3 GT4 gewoon clima erin zitten.JWD schreef: Naar mijn idee staat het gewoon niet in een gestripte race auto zo'n keurig digitaal dual-zone display voor de AC.
Rij zelf ook zonder airco, kan inderdaad in de zomer erg warm worden door temperatuur en inspanning.Steven N. schreef:...................... raampje eventueel op een kiertje en de rijwind doet de rest.
JWD schreef:De M3 GT is trouwens wel weer helemaal spik en span met een uitgewogen en vers Intrax onderstelletje.
Dat snap ik... maar is het een RS / RSA / 1k2 / 4 weg...Peric schreef:JWD schreef:De M3 GT is trouwens wel weer helemaal spik en span met een uitgewogen en vers Intrax onderstelletje.
Gebruikers op dit forum: 328itouringdrift, Berry1000RR, jessedehaan, lykel, Mark 320iS en 11 gasten