Palmares de Friese Vries
- Mathieu
Palmares de Friese Vries
André,
Post eens je palmares, ik ben erg benieuwd.
Karts, Formule Ford, Formule Renault etc. gereden las ik op autosport.nl
Bij de weg!
Ik vind het kijken naar de 130i cup erg interessant omdat je nu eindelijk eens iemand 'kent'.
Post eens je palmares, ik ben erg benieuwd.
Karts, Formule Ford, Formule Renault etc. gereden las ik op autosport.nl
Bij de weg!
Ik vind het kijken naar de 130i cup erg interessant omdat je nu eindelijk eens iemand 'kent'.
-
-
Met karten staan hier 200 bekers op zolder meer 1e prijzen dan 2e en 3e.
Ook wel tegen jos verstappen gereden ook wel gewonnen van jos.
Formule renault 3x3e prijs maar had nooit de spullen die ik nodig had om te winnen.
Rizla racing days eigen gebouwde e36 m3 met kenteken naar circuit gereden en sportklasse gewonnen mooiste overwinning ooit.
winterkampioenschap race 3e prijs samen met sg vd goot.
DSC veel 1e prijzen hoeveel weet ik niet meer maar als ik het complete seizoen had gereden in 2006 had ik grote kans op kampioenschap.
Ook wel tegen jos verstappen gereden ook wel gewonnen van jos.
Formule renault 3x3e prijs maar had nooit de spullen die ik nodig had om te winnen.
Rizla racing days eigen gebouwde e36 m3 met kenteken naar circuit gereden en sportklasse gewonnen mooiste overwinning ooit.
winterkampioenschap race 3e prijs samen met sg vd goot.
DSC veel 1e prijzen hoeveel weet ik niet meer maar als ik het complete seizoen had gereden in 2006 had ik grote kans op kampioenschap.
-
- Auto: M3P, 130i
- Dennis Cavallino
Heel vroeger kwam je naam wel eens naar voren op tv. Zonde dat je destijds niet de kans hebt gehad om met hetzelfde (illegale) materiaal als de rest te rijden. Dan hadden we veel vaker kunnen genieten van je talenten. Maar dat doen we nu alsnog (zonder te slijmen). Tien jaar wachten heb je mooi opgevuld met driften e.d.. Op diverse fora ben je voor velen het grootste voorbeeld. Een status die de overige rijders en fans van deze 130i cup wellicht onderschatten. En jijzelf misschien ook wel. Daar ben je tenslotte een nuchtere Fries voor.
Ik vind het altijd gaaf om te zien als er bekenden mee rijden. Mijn achterneef reed ooit succesvol AX GTI cup, die werd er ook altijd afgebeukt totdat zijn sponsor het genoeg vond. Ik keek toen naar iedere race. Toen hij stopte was ik er meteen klaar mee. Daarom ben ik blij dat André doorgaat.
Rutger en Albert in de DSC is ook altijd leuk geweest om te volgen, net als Richard. Het maakt het volgen van dat soort races een stuk interessanter, vooral als ze ook nog eens op het (hoogste) podium terechtkomen.
Hopelijk kun je nog jarenlang genieten van de autosport door er actief mee bezig te zijn.

Ik vind het altijd gaaf om te zien als er bekenden mee rijden. Mijn achterneef reed ooit succesvol AX GTI cup, die werd er ook altijd afgebeukt totdat zijn sponsor het genoeg vond. Ik keek toen naar iedere race. Toen hij stopte was ik er meteen klaar mee. Daarom ben ik blij dat André doorgaat.
Rutger en Albert in de DSC is ook altijd leuk geweest om te volgen, net als Richard. Het maakt het volgen van dat soort races een stuk interessanter, vooral als ze ook nog eens op het (hoogste) podium terechtkomen.
Hopelijk kun je nog jarenlang genieten van de autosport door er actief mee bezig te zijn.
- Dennis Cavallino
-
Ambities vroeger was dat ik graag fabrieks toerwagen coureur wou worden. Mijn vader vond formule wagens leuker vandaar ook formule renault en ford.
Ik ben na formule renault gestopt om bezig te gaan met een eigen zaak. Mijn vader gaf me de keus of doorgaan en hopen dat je prof coureur wordt of stoppen en geld gebruiken om een eigen zaak op te starten. Ik heb zelf gekozen voor het laatste. Als fries ben je in het race wereldje een underdog en dat had ik al voorzien. Ook toekomstige sponsering voor een fries was niet makkelijk.
Door Sybren vd Goot directeur van De Beier heb ik de mogelijkheid gekregen om weer terug te komen in de autosport via ZAC en WEK en in 2006 Kwam ik eigenlijk door een aanvraag voor een bmw motor voor sybren terecht bij JR motorsport. Richard kreeg maag klachten en zocht een vervanger. Op een of andere manier geloofde hij in die gekke fries:).
Zo heb ik voor hem het dsc seizoen afgemaakt. En ik zal nooit maar ook nooit dat moment vergeten. Ik ben richard (jr motorsport) zeer zeer dankbaar voor alles wat ie voor mij heeft gedaan en nog steeds. Ook sybren vd goot ben ik zeer zeer dankbaar door deze twee mensen inmiddels goeie vrienden krijg ik de mogelijk om te kunnen racen. Dat zal ik in mijn leven nooit vergeten.
Ik ben na formule renault gestopt om bezig te gaan met een eigen zaak. Mijn vader gaf me de keus of doorgaan en hopen dat je prof coureur wordt of stoppen en geld gebruiken om een eigen zaak op te starten. Ik heb zelf gekozen voor het laatste. Als fries ben je in het race wereldje een underdog en dat had ik al voorzien. Ook toekomstige sponsering voor een fries was niet makkelijk.
Door Sybren vd Goot directeur van De Beier heb ik de mogelijkheid gekregen om weer terug te komen in de autosport via ZAC en WEK en in 2006 Kwam ik eigenlijk door een aanvraag voor een bmw motor voor sybren terecht bij JR motorsport. Richard kreeg maag klachten en zocht een vervanger. Op een of andere manier geloofde hij in die gekke fries:).
Zo heb ik voor hem het dsc seizoen afgemaakt. En ik zal nooit maar ook nooit dat moment vergeten. Ik ben richard (jr motorsport) zeer zeer dankbaar voor alles wat ie voor mij heeft gedaan en nog steeds. Ook sybren vd goot ben ik zeer zeer dankbaar door deze twee mensen inmiddels goeie vrienden krijg ik de mogelijk om te kunnen racen. Dat zal ik in mijn leven nooit vergeten.
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
-
Mooi stukje Andre, is helemaal duidelijk.
Het blijkt wel weer dat je nog zo goed kunt rijden, maar zonder de juiste mensen om je heen zal het niet lukken. Fijn dat je ze hebt weten te vinden, of zij jou
Stukje van Supercarchallenge.nl

Stukje van Supercarchallenge.nl
In de winter in de aanloop van het seizoen 2006 had Richard het goed voor elkaar door het team van JR-Motorsport op te zetten samen met Joost van Ursem. Het succes van het team bleef nogal uit bij Richard zelf, in de eerste vier wedstrijden had hij nog geen vier ronden gereden! Door omstandigheden was Richard vanaf de BP Ultimate Masters definitief genoodzaakt af te haken als rijder. In André had hij al een zeer waardige opvolger die ook verschrikkelijk hard ging met de BMW V8 GTR. In de tweede helft van het seizoen grossierde de Fries in podium plaatsen en overwinningen. Dat smaakte naar meer, we zullen André dan ook hoogstwaarschijnlijk in 2007 aan de start zien met een BMW E90 V8 GTR (het nieuwe model). Voor Richard zelf wordt er gedacht aan een hele dikke Amerikaan, wordt vervolgd.
-
- MartijnGizmo
-
http://champcar.sbssport.nl/
Live race te volgen van de Dutch Supercar Challenge 16.40uur start!
André rijdt in wagen 216 & 338
Live race te volgen van de Dutch Supercar Challenge 16.40uur start!
André rijdt in wagen 216 & 338
- Jelmer850i
- Niels
- Auto: Prius+
Kan niet missen:
[img:2048:1536]http://xs219.xs.to/xs219/07350/Dre.JPG[/img]
Wat mankeerde eraan dat je em in de pits parkeerde?
[img:2048:1536]http://xs219.xs.to/xs219/07350/Dre.JPG[/img]
Wat mankeerde eraan dat je em in de pits parkeerde?