Meen dat het maart 2006 was. Richting helft&einde film kunnen jullie Leen in zijn snelle EVO voorbij zien stuiven en later als we naast de baan filmen, komt Elmar in de Viper voorbij

Positieve kritiek op het rijden is welkom hoor, was voor mij de eerste keer op CPZ en ben ook geen Schumi

Het enige wat ik niet wist, was dat mijn auto met 1 rotte motorsteun reed en ik daardoor met het fors nemen van linkerbochten wat vreemde geluiden te horen kreeg en die bochten daarom met beleid nam.
Wat ook leuk was die dag, was dat ik toevallig de vorige eigenaar van mijn M3 met (mijn toekomstige)M3 tegen kwam en zo even kon kijken hoe de auto er in real life bij stond 8)
Mijn Clio: [IMG:1024:768]http://img.photobucket.com/albums/v445/ ... io16V1.jpg[/img]
De auto is voorzien van een 2.0L 16klepper motor levert zo'n 170pk/200Nm. Motor beschikt over veel koppel over een breed toerenbereik. Rondom gasgevulde gele Koni's, Tarox remschijven+Ferodo DS2500 blokken voor & rondom harde remleidingen gevuld met DOT 5.1 olie.
De video: Click here to watch Renault-Clio-I-170pk--Zandvoort