X5 is wel een goede 4x4.
Groeten,
Luco...

Ik ben nergens bang voor. Deze F20c motoren staan er om bekend dat ze super lang mee kunnen gaan (in Amerika zijn er wat die al meer dan 4 ton in mijlen achter de kiezen hebben), mits goed onderhouden, mits goed warm gereden en: het allerbelangrijkste, nooit een misshift hebben meegemaakt. Eén misshift en de boel loopt vrijwel direct in de soep.allen schreef:Dat is nog eens een auto te koop zetten. In plaats van "lichtgewicht kunststof achterruit" schrijft meneer op dat er helaas geen glazen achterruit in zit. Waarom schrijf je motorolie eigenlijk los van elkaar? Is het een leren stuur of een met leer bekleed stuurwiel? Staat de wagen nu te koop omdat je toch wat huiverig bent voor eventueel olieverbruik of dat de motor stuk loopt? Best een hoge prijs overigens, dan zou ik eerder een RX8 overwegen.
X5 is wel een goede 4x4.
Groeten,
Luco...
?Arthur schreef:Wel makkelijk dat jij alle handelsprijzen weet
Jij niet? Bovag.nl koerslijst.Arthur schreef:Was een latertje mbt je advertentie... Je ruilt in op basis van handelsprijzen. Die weet je allemaal?
Dan ruil je vaak te duur in, trust mePetrolhead Tom schreef:Jij niet? Bovag.nl koerslijst.Arthur schreef:Was een latertje mbt je advertentie... Je ruilt in op basis van handelsprijzen. Die weet je allemaal?
Oh dat zal best. Tot nu gaat er een mooie preventieve werking van uit moet ik zeggen en daar was het om te doen.Fabian schreef:Dan ruil je vaak te duur in, trust mePetrolhead Tom schreef:Jij niet? Bovag.nl koerslijst.Arthur schreef:Was een latertje mbt je advertentie... Je ruilt in op basis van handelsprijzen. Die weet je allemaal?
Lopen doet ie goed dusPetrolhead Tom schreef:Loopt als een gek! Binnenkort is de uitlaat aan de beurt!
D20VT schreef:was vroeger bij mijn brommers ook, hij liep het beste net voor dattie vast of warmliep
S2000 staat in de garage en ik ga inderdaad elke dag op de fiets naar mijn werk. De eerste keer dacht ik dat ik dood ging. Nu anderhalve week verder kom ik amper onder de 30 per uur.///Joost schreef:Lol @ reacties. Wel zuur voor je Tom. Maar je kunt nog altijd op je racefiets. Of is die inmiddels ook vastgelopen?
Zitten inmiddels wel spatbordjes op.GTRene schreef:sportief hoor![]()
maar ook zonder spatborden?
ik bedoel, weet nog als kind met van die zelf bouw cross fietsen dat als je zonder spatborden door water reed of blubber je lange strepen achterop je rug e.d. kreeg