Te koop:
Splinternieuwe en dus ongebruikte verlagingsveren-set voor de BMW Z3M coupe/roadster van Lowtec, Duits merk en kwaliteit incl TUV goedkeuring.
Dit is -25/-25 F/R verlaging, doe je voordeel als jij jou Z3M Z3-M mooi en netjes verlaagd wilt hebben zonder "te laag" te gaan en of te hard, dit is dus niet zo'n kneiterharde veren set!
Adviesprijs voor de Z3M bij Lowtec is 236,81- euro, maar worden vaak aan geboden voor rond de 180,-euro, komen incl TUV goedkeuring.
Ik vraag er 135,-euro voor via MP, daar komt bij verzenden dan nog 8,-euro bij (aangetekend verzenden)
speciale DF prijs 120,-euro (ex eventuele verzendkosten)
bij Interesse, PM me maar.
Lowtecnr: 06920F = -25-25mm verlaging voor de Z3M
Zie foto voor wat beschrijving omtrent de veren van Lowtec.
Op te halen in Almelo of aangetekend (verzekerd?) te verzenden via PostNL
Verkocht.
- GTRene
Re: BMW Z3-M coupe/roadster Z3M Verlaging veren-set -25/25 F
up
(niet te verwarren met de VW Up
)
(niet te verwarren met de VW Up

- GTRene
ff weer wat in het zicht plaatsen 

- GTRene
- GTRene
mag slotje op, is verkocht
vandaag naar PostNL gebracht, weer iets meer ruimte boven
en toen ik daarvan net terug kwam einde middag kreeg ik een telefoontje van een dame die die KW achterveren wel wilde kopen ivm een APK en de nu verschillende achterveren waar niks van klopte.
magoed die KW veren hebben eigenlijk of verstellers nodig of er wat voor maken en ze moesten het morgen hebben...Ik zei heb nog wel een complete set zelfde als die uit deze post maar dan -25 F en -10 R die ik reserve hield for you never know, ook splinternieuw.
kwamen ff uit Utrecht, nog wat van de prijs laten zakken en die set ook maar verkocht, zo heeft niemand zoiets nodig en zo ben je ze op 1 dag kwijt
mooi, ruimte boven, nu mijn leuke rem sets nog weg, zal binnenkort eens die GT-345 remset met die mooi grote maar zeer lichte Brembo's eens fotograveren en dan adverteren
maareuh, mag dus op slot hiero

vandaag naar PostNL gebracht, weer iets meer ruimte boven

en toen ik daarvan net terug kwam einde middag kreeg ik een telefoontje van een dame die die KW achterveren wel wilde kopen ivm een APK en de nu verschillende achterveren waar niks van klopte.
magoed die KW veren hebben eigenlijk of verstellers nodig of er wat voor maken en ze moesten het morgen hebben...Ik zei heb nog wel een complete set zelfde als die uit deze post maar dan -25 F en -10 R die ik reserve hield for you never know, ook splinternieuw.
kwamen ff uit Utrecht, nog wat van de prijs laten zakken en die set ook maar verkocht, zo heeft niemand zoiets nodig en zo ben je ze op 1 dag kwijt

mooi, ruimte boven, nu mijn leuke rem sets nog weg, zal binnenkort eens die GT-345 remset met die mooi grote maar zeer lichte Brembo's eens fotograveren en dan adverteren

maareuh, mag dus op slot hiero